Garrett 1646V vs. 1749V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petos19
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 zář 2010, 21:10
Odpovědi: 0

Garrett 1646V vs. 1749V

Příspěvek od petos19 »

Čaká ma výmena turbíny a potreboval by som poradiť. Mám motor 1.9 BXE 77kW. Pohrabal som sa V ETKE a na internete a dozvedel som sa, že je ho možné osadiť 2 druhmi garrett-u.

1. GT1749V / VW: 03G 253 014F
2. GT1646V / VW: 03G 253 014F / 751851-0003

Moja prvá otázka znie aký je rozdiel medzi horeuvedenými turbínami, ktoré je vhodnejšie použiť?

Druhá otázka je:

Aký je rozdiel medzi GT1646V / VW: 03G 253 014F (1.9TDI) a GT1646V / VW: 03G 253 010 (2.0TDI). Zatiaľ som si všimol, že vývod studenej časti je do hora a EGR vývod je mierne šikmo a nie kolmo ako pri 1.9. Sú vrtule väčšie? Je možné prehodením studenej časti z 1.9 a upravením EGR dostať toto turbo z 2.0TDI na môj BXE?

Ďakujem
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Z 2,0 na 1,9 nejde,má to jiný svody.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak tak...a z jinejch 1,9 by to slo,napriklad z verze 96 a 110Kw ma i vyvod na bajonet ale musela by se predelat priruba na vyfuku,z klemy na klasickou prirubu na 3 stefty
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Garrett 1646V vs. 1749V

Příspěvek od TDIfun »

petos19 píše:Čaká ma výmena turbíny a potreboval by som poradiť. Mám motor 1.9 BXE 77kW. Pohrabal som sa V ETKE a na internete a dozvedel som sa, že je ho možné osadiť 2 druhmi garrett-u.

1. GT1749V / VW: 03G 253 014F
2. GT1646V / VW: 03G 253 014F / 751851-0003

Moja prvá otázka znie aký je rozdiel medzi horeuvedenými turbínami, ktoré je vhodnejšie použiť?

Druhá otázka je:

Aký je rozdiel medzi GT1646V / VW: 03G 253 014F (1.9TDI) a GT1646V / VW: 03G 253 010 (2.0TDI). Zatiaľ som si všimol, že vývod studenej časti je do hora a EGR vývod je mierne šikmo a nie kolmo ako pri 1.9. Sú vrtule väčšie? Je možné prehodením studenej časti z 1.9 a upravením EGR dostať toto turbo z 2.0TDI na môj BXE?

Ďakujem
Dej GT1749VB a predelej EGR a prirubu, delame to bezne porad. Auto jezdi perfektne a po uprave se da jen odladenim SW jit na 160-170koni
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
petos19
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 zář 2010, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od petos19 »

O VB viem, je to lákavé ale chcem dať čisto-nové turbo a najlepšie tak aby sa nemuselo nič píliť a zvárať proste plug and play...

Momentálne tam mám sw na 140ps a na bežné jazdenie to vyhovuje, skôr uprednostním to aby bolo auto technicky OK a dlhodobo aj keď 160-170 ps je super. Takže ak neexistuje náhrada, ktorá by tam išla bez väčších úprav tak tam pôjde to čo má byť akurát nové.

Preto ak by vedel nikto poradiť, či je vhodnejšie 1749V alebo 1646V bol by som vďačný. Myslím, že nejaké rozdiely budú.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

co třeba hybrid, andre má v nabídce třeba do 165k, je to vlastě orig turbo s větším vnitřkem, nemusel bys nic předělávat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
petos19
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 zář 2010, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od petos19 »

Rozmýšľal som aj nad hybridom, šiel by som do neho len musel by som mať istotu, že by vydržal 100-150tis. pretože auto má teraz len 80.000km. Ak by nevydával žiadne pazvuky tak je to určite jedna z možností. Dávnejšie som sa bavil o tom aj u nás s BH a tiež mi navrhol túto alternatívu.

Má niekto skúsenosti s takýmto hybridom na 77kW?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

na prd hybrid.... a proč? nové VB to jistí - přírubu na výfuku a egr pořešíš a hotovo. ideálně vyhodit i chladič spalin
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

poslední dobou se tu furt řeší nové nové
vysvětlí někdo proč new? co je na repasu špatnýho?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Smoke píše:poslední dobou se tu furt řeší nové nové
vysvětlí někdo proč new? co je na repasu špatnýho?
Už to někam psal Fun ,, třeba se v turbu rozletí kompresorová vrtulka a poškodí stator,ten se následně (při repasu vyhladí=zvětší) a turbo musí tím pádem točit větší otáčky ,pro dosažení stejného tlaku, proti novému turbu.

U hybrida tohle nehrozí ,páč se stator zvětšuje pro větší rotor.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toby66kw píše:
Smoke píše:poslední dobou se tu furt řeší nové nové
vysvětlí někdo proč new? co je na repasu špatnýho?
Už to někam psal Fun ,, třeba se v turbu rozletí kompresorová vrtulka a poškodí stator,ten se následně (při repasu vyhladí=zvětší) a turbo musí tím pádem točit větší otáčky ,pro dosažení stejného tlaku, proti novému turbu.

U hybrida tohle nehrozí ,páš se stator zvětšuje pro větší rotor.
BINGO (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
petos19
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 zář 2010, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od petos19 »

Práve to, že s repasom nemám dobré skúsenosti a to nebol repas od garážového majstra ale od človeka s dobrým menom. Jednoducho nebol som spokojný. Všetky veci na svoje auto dávam zásadne nové, tých pár ušetrených € rozdielu si mile rád priplatím aby som predišiel možným problémom. Keďže mám dobré vzťahy u VW predajcu tak viem, že v prípade problému nebude problém s reklamáciou. To sú moje hlavné dôvody prečo nové.

Ak ale existuje niekto kto to dokáže urobiť tak aby to spĺňalo vyššie uvedené požiadavky a auto nejak extra nedymilo a prešlo bez problému na EK tak sa tomu nebránim.

Poďme však naspäť k téme v prípade použitia originál osadzovanej turbíny stále neviem, ktorá je lepšia. Ešte raz zopakujem prvoradá je spoľahlivosť bez žiadnych anomálií (húkanie atď.)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

toby66kw píše:U hybrida tohle nehrozí ,páč se stator zvětšuje pro větší rotor.
Otazka je ako sa zvacsuje... ten vybrus treba urobit pod urcitym uhlom aj u hybridneho turba... na to robit to na klasickom sustruhu potrebujes 'very custom' pripravky a aj tak to nikdy nebude uplne ono... z tohto pohladu to moze byt rovnake ako u tebou zmienovaneho repasoveho zasahu ;) Ale tak to uz je na tom konkretnom vyrobcovi ci sa mu oplati robit takyto repas, myslim ze zohnat neposkodenu statorovu cast nemoze byt az taky problem. Je to, ako vzdy, len o tej serioznosti.... ako vieme, nahradne diely na Garrett turba oficialne ani neexistuju 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Mám hybrida Garett od Andreeho na 77KW BJB,takže stejný jako máš ty BXE.Pasuje tam jako origo,bez jakýchkoliv ůprav.Potenciál má cca 160-170k.Ještě nemám udělaný soft na 160k ,mám asi 130k,takže turbo se poflakuje.Ale origo KKK je naprd už v originále natož s čipem.
Cena nového turba je raketa,takže za mě hybrid o Andreeho,kde jsou použity nové díly, je top Preis.Už jsem měl spoustu repasů od Andreeho a vše OK.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

sharik4x4 píše:Mám hybrida Garett od Andreeho na 77KW BJB.Pasuje tam jako origo,bez jakýchkoliv ůprav.Potenciál má cca 160-170k.
toto sa mi paci ale keby bolo aj na BLS (DPF)
Mercdes C cdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“