Marek77 píše:Přesně tak - motor ASZ má pouze dvouvývodové čidlo, které posílá signál do ŘJ motoru. Přístroje komunikují po CANu, takže svůj okruh nepotřebují.
Pokud to píše zkrat na čidle, může být problém v instalaci. To by vysvětlovalo to dlouhé žhavení, otáčky a možná i ventilátory. Ono to umí pěkně zlobit.
Vyhoď konektor z čidla a koukej, co hlásí pole 4 v bloku 007. Mělo by tam být -32°C. Po připojení musí hodnota vyskočit nahoru na aktuální teplotu.
Taky je dobré zkontrolovat pravdivost signálu z čidla při studeném motoru. Pokud je motor studený, musí snímače vody, vzduchu i nafty ukazovat stejné teploty. Takže na studeném motoru blok 007 a všechny tři hodnoty musejí ukazovat stejné teploty (plus minus dva stupně).
A pokud i to bude OK, nastartuj studený motor a nastav si teplotu motoru do grafu - musí plynule vzrůstat až k provozní teplotě. Setkal jsem se totiž často s tím, že v průběhu ohřevu motoru čidlo několikrát spadlo (jakoby se odpojilo od konektoru) a po chvilce zase naskočilo zpátky.
A pokud ani to ne, hledej šotka v drátech (a to Ti nezávidím).
Tak mám nataženej novej káblík od čidla k řídící jednotce a nic

Pořád VAG hlásí zkrat na čidle. Ještě chci zkusit znovu vyměnit to čidlo, jestli tam náhodou není nějaký jiný. Nevíte někdo přesný kód toho čidla na můj motor ASZ 96kW (12/2003) a jaká by tam měla být barevná značka? Teď tam mám žlutou, ale před tím tam zas byla šedá, tak su z toho "daněk"
