O1 na volnoběh netopí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ja mam 1.6 74 kW LPG a taky pri volnobehu netopi, mam 90 C - zastavim a jde vlaznej vzduch, radiator meneny, nova pumpa, termostat nepropousti - neklesa me teplota, motor topi, ale do radiatoru to nejde - az kdyz tocim tak 2500 otacek a nebo jdu k motoru a za tu tlustou hadici zamackam , ok zacne topit radiator o stosest, ale do druheho dne zase nic. Vicko na nadobce tez nove koupene. Probehla i vymena za jiny a nic.
Bud mam vzduch v reduktoru na LPG - protoze pri otackach jsou slyset bublinky v radiatru.
Tesneni pod motorem tez nove nejaky ten mesic. Nic neubejva - vse sleduju.
Bud mam vzduch v reduktoru na LPG - protoze pri otackach jsou slyset bublinky v radiatru.
Tesneni pod motorem tez nove nejaky ten mesic. Nic neubejva - vse sleduju.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Zavzdušnené. Pri rozdielnych priemeroch hadíc do LPG a kúrenia , nie si schopný vytlačiť vzduch z pripojenia LPG . Pokús sa odstrániť previs hadíc a vyspádovať ich.Octavka píše:ja mam 1.6 74 kW LPG a taky pri volnobehu netopi, mam 90 C - zastavim a jde vlaznej vzduch, radiator meneny, nova pumpa, termostat nepropousti - neklesa me teplota, motor topi, ale do radiatoru to nejde - az kdyz tocim tak 2500 otacek a nebo jdu k motoru a za tu tlustou hadici zamackam , ok zacne topit radiator o stosest, ale do druheho dne zase nic. Vicko na nadobce tez nove koupene. Probehla i vymena za jiny a nic.
Bud mam vzduch v reduktoru na LPG - protoze pri otackach jsou slyset bublinky v radiatru.
Tesneni pod motorem tez nove nejaky ten mesic. Nic neubejva - vse sleduju.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
Tak kdyz uz jedu z kopce 130 tak vyradim,jenomze je problem v tom,ze kdyz to klepe na volnobeh a stojim tak to topi,ale za jízdy ne.Nvic mi zacne po chvili blikat kontrolka teploty ale na budíku neni ani 80.Uz jserm objednal rozvody i spumpou a termostat.Tak uvidim.senioring1 píše:Teplota vody a teplota kúrenia má logickú súvislosť . Ak dochádza k rozdielu , je to zapríčinené alebo tým že voda nedostatočne cirkuluje ( čerpadlo ) , alebo je vo vodnom okruhu prekážka (zavzdušnenie , usadeniny ).
To fakt tak jazdíš , že z kopca vyhodíš kvalt ?
O1,ASV,2001,81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Vodný okruh je konštruovaný tak , aby sa sám odvzdušnil .To že Ti fúka studený vzduch keď vyhodíš kvalt je logické , pretože pri poklese otáčok a intenzívnom ochladzovaní motora klesá aj teplota vzduchu. Ak k tomu pripočítaš menší výkon čerpadla a prípadné úsady v radiatore , či netesný termostat , potom je to vysvetlené. Je len otázkou ,či pokles teploty vzduchu je postupný, úmerný poklesu teploty vody , alebo to ide skokom , teda odrazu fúka studený vzduch. Vtedy to vyzerá na tesnenie hlavy.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
od zacatku tvrdim ze teplota zustava na 90 ale topení netopí při vyřazení za jízdy.senioring1 píše:Vodný okruh je konštruovaný tak , aby sa sám odvzdušnil .To že Ti fúka studený vzduch keď vyhodíš kvalt je logické , pretože pri poklese otáčok a intenzívnom ochladzovaní motora klesá aj teplota vzduchu. Ak k tomu pripočítaš menší výkon čerpadla a prípadné úsady v radiatore , či netesný termostat , potom je to vysvetlené. Je len otázkou ,či pokles teploty vzduchu je postupný, úmerný poklesu teploty vody , alebo to ide skokom , teda odrazu fúka studený vzduch. Vtedy to vyzerá na tesnenie hlavy.
O1,ASV,2001,81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
Dýky vyzkouším a doufám že výsledek bude negativní,nechce se mi ted v tech mrazech rčozdělávat hlavu!!!sparco gti píše:ak si chces byt isty ci to je tesnenie vytiahni tenku hadicku co ide expansky a zapchaj ju srobom a stiahni paskou, a do expansky napoj hadicku a daj ju do pet flase plnu vody a niekto nech ti turuje po plyne a ak bude bublinkovat z hadicky tak ko tesnenie;)



O1,ASV,2001,81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
Odpovědi: 0
Teda díkyJiří Horváth píše:Dýky vyzkouším a doufám že výsledek bude negativní,nechce se mi ted v tech mrazech rčozdělávat hlavu!!!sparco gti píše:ak si chces byt isty ci to je tesnenie vytiahni tenku hadicku co ide expansky a zapchaj ju srobom a stiahni paskou, a do expansky napoj hadicku a daj ju do pet flase plnu vody a niekto nech ti turuje po plyne a ak bude bublinkovat z hadicky tak ko tesnenie;)![]()
![]()

O1,ASV,2001,81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0