O1 na volnoběh netopí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

ja mam 1.6 74 kW LPG a taky pri volnobehu netopi, mam 90 C - zastavim a jde vlaznej vzduch, radiator meneny, nova pumpa, termostat nepropousti - neklesa me teplota, motor topi, ale do radiatoru to nejde - az kdyz tocim tak 2500 otacek a nebo jdu k motoru a za tu tlustou hadici zamackam , ok zacne topit radiator o stosest, ale do druheho dne zase nic. Vicko na nadobce tez nove koupene. Probehla i vymena za jiny a nic.
Bud mam vzduch v reduktoru na LPG - protoze pri otackach jsou slyset bublinky v radiatru.
Tesneni pod motorem tez nove nejaky ten mesic. Nic neubejva - vse sleduju.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Octavka píše:ja mam 1.6 74 kW LPG a taky pri volnobehu netopi, mam 90 C - zastavim a jde vlaznej vzduch, radiator meneny, nova pumpa, termostat nepropousti - neklesa me teplota, motor topi, ale do radiatoru to nejde - az kdyz tocim tak 2500 otacek a nebo jdu k motoru a za tu tlustou hadici zamackam , ok zacne topit radiator o stosest, ale do druheho dne zase nic. Vicko na nadobce tez nove koupene. Probehla i vymena za jiny a nic.
Bud mam vzduch v reduktoru na LPG - protoze pri otackach jsou slyset bublinky v radiatru.
Tesneni pod motorem tez nove nejaky ten mesic. Nic neubejva - vse sleduju.
Zavzdušnené. Pri rozdielnych priemeroch hadíc do LPG a kúrenia , nie si schopný vytlačiť vzduch z pripojenia LPG . Pokús sa odstrániť previs hadíc a vyspádovať ich.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

senioring1 píše:Teplota vody a teplota kúrenia má logickú súvislosť . Ak dochádza k rozdielu , je to zapríčinené alebo tým že voda nedostatočne cirkuluje ( čerpadlo ) , alebo je vo vodnom okruhu prekážka (zavzdušnenie , usadeniny ).
To fakt tak jazdíš , že z kopca vyhodíš kvalt ?
Tak kdyz uz jedu z kopce 130 tak vyradim,jenomze je problem v tom,ze kdyz to klepe na volnobeh a stojim tak to topi,ale za jízdy ne.Nvic mi zacne po chvili blikat kontrolka teploty ale na budíku neni ani 80.Uz jserm objednal rozvody i spumpou a termostat.Tak uvidim.
O1,ASV,2001,81kw
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

jak se to da pri nejhorsim odvzdusnit????
O1,ASV,2001,81kw
klimji
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2011, 22:03

Příspěvek od klimji »

mate termostat na nic... ja ho vymenil pred zimou a i pri -18, zahreje na 90 a topi jak das...
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Kontrolka teploty bliká i když je málo vody pokud se nepletu. Když zastavíš a otevřeš expanzku je v ní něco?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Vodný okruh je konštruovaný tak , aby sa sám odvzdušnil .To že Ti fúka studený vzduch keď vyhodíš kvalt je logické , pretože pri poklese otáčok a intenzívnom ochladzovaní motora klesá aj teplota vzduchu. Ak k tomu pripočítaš menší výkon čerpadla a prípadné úsady v radiatore , či netesný termostat , potom je to vysvetlené. Je len otázkou ,či pokles teploty vzduchu je postupný, úmerný poklesu teploty vody , alebo to ide skokom , teda odrazu fúka studený vzduch. Vtedy to vyzerá na tesnenie hlavy.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

mir77 píše:Kontrolka teploty bliká i když je málo vody pokud se nepletu. Když zastavíš a otevřeš expanzku je v ní něco?
jo je,cidlo je ponorene
O1,ASV,2001,81kw
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

senioring1 píše:Vodný okruh je konštruovaný tak , aby sa sám odvzdušnil .To že Ti fúka studený vzduch keď vyhodíš kvalt je logické , pretože pri poklese otáčok a intenzívnom ochladzovaní motora klesá aj teplota vzduchu. Ak k tomu pripočítaš menší výkon čerpadla a prípadné úsady v radiatore , či netesný termostat , potom je to vysvetlené. Je len otázkou ,či pokles teploty vzduchu je postupný, úmerný poklesu teploty vody , alebo to ide skokom , teda odrazu fúka studený vzduch. Vtedy to vyzerá na tesnenie hlavy.
od zacatku tvrdim ze teplota zustava na 90 ale topení netopí při vyřazení za jízdy.
O1,ASV,2001,81kw
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

zavzdusneny radiator vzduch v systeme sa rovna fuka do vody z valcov asi spatne tesnenie pod hlavu,treba skusi test s pet flasou ;)
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

sparco gti píše:zavzdusneny radiator vzduch v systeme sa rovna fuka do vody z valcov asi spatne tesnenie pod hlavu,treba skusi test s pet flasou ;)
jsem laik,takze nevim jaky test :? :? :? :?
O1,ASV,2001,81kw
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ak si chces byt isty ci to je tesnenie vytiahni tenku hadicku co ide expansky a zapchaj ju srobom a stiahni paskou, a do expansky napoj hadicku a daj ju do pet flase plnu vody a niekto nech ti turuje po plyne a ak bude bublinkovat z hadicky tak ko tesnenie;)
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

sparco gti píše:ak si chces byt isty ci to je tesnenie vytiahni tenku hadicku co ide expansky a zapchaj ju srobom a stiahni paskou, a do expansky napoj hadicku a daj ju do pet flase plnu vody a niekto nech ti turuje po plyne a ak bude bublinkovat z hadicky tak ko tesnenie;)
Dýky vyzkouším a doufám že výsledek bude negativní,nechce se mi ted v tech mrazech rčozdělávat hlavu!!! (wallbash) :x :x
O1,ASV,2001,81kw
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

Jiří Horváth píše:
sparco gti píše:ak si chces byt isty ci to je tesnenie vytiahni tenku hadicku co ide expansky a zapchaj ju srobom a stiahni paskou, a do expansky napoj hadicku a daj ju do pet flase plnu vody a niekto nech ti turuje po plyne a ak bude bublinkovat z hadicky tak ko tesnenie;)
Dýky vyzkouším a doufám že výsledek bude negativní,nechce se mi ted v tech mrazech rčozdělávat hlavu!!! (wallbash) :x :x
Teda díky :D
O1,ASV,2001,81kw
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Prvým príznakom porušeného tesnenia býva zápach výfukových plynov z expanznej nádoby , prípadne aj olejový povlak.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“