golf 4 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to záhada no,ale nejhorší je,že ty zákony jsou uplně postavený na palici a všechno je to o penězech. Když vidím rámy třeba od sparca ty šropubovací,tak se mi z toho dělá blbě a vypadá to jak komediantskej vůz. když je rám vevařenej,acelý auto vyztužený atd,je to uplně něco jinýho. a nebo jak někdo má jen v zádu trubku na pásy. Taky věc úplně k hovnu,která člověka víc rozbije,než aby mu pomohla.....to je to stejný,jako když někdo sportovní sedačky našroubuje do podlahy auta,která je z úplně srandovního skoro vždy shnilýho plíšku.....no coment
Měl jsem v počítači fotodokumentaci vyztužený kastle pro fabii wrc a pak fábii na rallycross, je tam tolik výztuh a všeho,a když jsem viděl týpka jak dělal auto na rallycross a ten bezpečnostní rám vařil přímo do podlahy,bez jakýchkoliv rámových patek,taky dobrej pokus.....
Měl jsem v počítači fotodokumentaci vyztužený kastle pro fabii wrc a pak fábii na rallycross, je tam tolik výztuh a všeho,a když jsem viděl týpka jak dělal auto na rallycross a ten bezpečnostní rám vařil přímo do podlahy,bez jakýchkoliv rámových patek,taky dobrej pokus.....
To je asi tak jako, že projdou TK civilní vraky. Prostě se to zaplatí. Otázkou je jaká STK si nechá odebrat licenci, že udělala TK takovému autu a následně ho slovili policajti a odvezli na jinou TK, kde to auto neprošlo.gonzo píše:Máš sice pravdu,ale pokud se podíváš na amatérské závody (např. včera Stopa ve Vizovicích) tak tam min 30 aut mělo rám na civilních SPZ.Taky je mi záhadou jak prochází STK.
Pokud někdo vařil trubku přímo do podlahy, tak to rozhodně nebylo auto na rallyecross pod FIA. Takový rám by totiž nikdy neprošel testováním. U rámu je přesně dané jak musí být ukotven do karoserie a věř, že to tech. komisaři dost fest kontrolují. Takže to muselo být na amatérské závodění a tam jsem viděl takové zvěrstva, že mě až kolikrát zamrazilo. Co se týče rámu v civilním autě: Každé auto má nějakou tuhost a nějakou deformační zónu a tu vevařením rámu pošleš do pr... A v neposlední řadě jde o bezpečnost posádky. Taková rána hlavou do rámu neni fakt nic co bych chtěl zažít. Ono se musí myslet na více věcí než na to, že se auto může převrátit a nezmáčkne se střecha protože má rám.Milik607 píše:Je to záhada no,ale nejhorší je,že ty zákony jsou uplně postavený na palici a všechno je to o penězech. Když vidím rámy třeba od sparca ty šropubovací,tak se mi z toho dělá blbě a vypadá to jak komediantskej vůz. když je rám vevařenej,acelý auto vyztužený atd,je to uplně něco jinýho. a nebo jak někdo má jen v zádu trubku na pásy. Taky věc úplně k hovnu,která člověka víc rozbije,než aby mu pomohla.....to je to stejný,jako když někdo sportovní sedačky našroubuje do podlahy auta,která je z úplně srandovního skoro vždy shnilýho plíšku.....no coment
Měl jsem v počítači fotodokumentaci vyztužený kastle pro fabii wrc a pak fábii na rallycross, je tam tolik výztuh a všeho,a když jsem viděl týpka jak dělal auto na rallycross a ten bezpečnostní rám vařil přímo do podlahy,bez jakýchkoliv rámových patek,taky dobrej pokus.....
Buď je rám homologovaný, nebo je podle přílohy J a v tom je velký rozdíl. Nechci se přít neboť jsem nesežral všechnu moudrost světa a můžu se plést, ale myslím, že to V ve střeše má špatný rozměr. Podívej se do ,,vozy členů fóra,, na Fabia RS - TK. To je rám podle přílohy J. Jinak TOP výrobci rámů jsou Martin Grabiec, Martin Dlouhý a pan Neumann. Sám mám rám od Martina Grabiece a když jsem auto postavil a testoval jsem ho, tak po sdělení a doložení komisařům, že mi rám dělal Martin Grabiec tak ho ani moc nezkoumali.gerii píše:dělal to Němec... Homologovaný dle přílohy , je to na mojí čtverce




