zpátečka

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

právě, leda že bys přepínal zpátečku o něco později?? :?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

http://www.rostlinnyolej.cz/cs/filtrace ... let-3.html


vyplatí se nebo je lepší sehnat někde na vrakáči?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Zajeď si na vrakáč a tam to seženeš za několik stovek, mám elektricky vyhřívaný filtr bosch, je to origo z fiatu tempry, nebo z tipa, pěkně jsem si ho zateplil 1,5cm miralonem.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

Fiat Bravo,Marea,AR 145 a podobný italjet motory to mají,na vrakáču za dvě kila to občas kupuju... ;)
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ferenzzo
Ano, presne tak, pockas minutu, pak prepnes, ale redeni u toho systemu nezabranis, technicky to neni mozne, vzdy dojde k promichani, sice to pozdejsim prepnutim vratky zmirnis....
Jinak musis met dva filtry a vstupni 3/2 tesne pred cerpadlem, pak nic neredis ve filtrech.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

peopleman píše:Fiat Bravo,Marea,AR 145 a podobný italjet motory to mají,na vrakáču za dvě kila to občas kupuju... ;)
jj mám ho v Bravě taky. Je to takový plastový kroužek s 2 drátama mezi filtrem a hlavou filtru. Netušíte někdo, jak moc a kdy to topí?
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

:(
nemám žádnou kárku na naftu...
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

Tuším-hřeje to jen chvíli při startování v mrazech,kdyby topil delší dobu,tak se spálí...
Jezdím na vše co teče..
zflek
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 13 srp 2011, 21:05
Bydliště: Semily

Příspěvek od zflek »

co mám já v astře 2.0 DTI tak tam ohřívá palivo jen do 15°C, pak se automaticky vypne
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ty ohrivace mezi filtrem a hlavou filtru jsou vicemene jen k rozpusteni vysrazeneho parafinu v nafte. Zadne zazraky od nich necekejte.
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

13Vx5A ?=65W mozna o trosku vice to je opravdu jen na parafin
na orev jsou potreba v teto zimne stovky watu
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

jde poznat bez rozdělání filtru, jestli opravdu hřeje? dokud ho totiž nepoliju vřelou vodou, tak řáno nenastaruju (a to tam mám jen naftu a ještě k tomu nový filtr)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Zmerit jestli ma nejaky odpor, nebo jestli do neho jde aspon nejake napeti po startu...
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Měřil jsem odběr toho el. filtru, proudový náraz začíná na 13-14A a s rostoucí teplotou rychle klesá, reguluje se to samo, nevypne se, ale jen sníží odběr s vyšší teplotou. Jak to mám zaizolované, tak to mělo v -12 teplotu 34st., v +20 v létě jsem tam naměřil 67stupňů. Ještě chci změřit odběr na zapnutém motoru, vždycky jsem to změřil hned jak jsem zaparkoval do garáže a vypnul motor.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

peopleman píše:Tuším-hřeje to jen chvíli při startování v mrazech,kdyby topil delší dobu,tak se spálí...
Jak myslíš, že může jet v kuse. Chtěl jsem si ho přidělat na mondeo na vypínač.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“