Aditiva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fahrer »

Asi ti nezbyde nic jiného než experimentovat. Vliv na rychlost ohřevu to určitě mít bude, ale ve všech manuálech moderních aut píšou, že se to tam dávat nemá. Já mám taky nárust spotřeby, ale přikládám ho spíš vedlejším vlivům mrazu. Jednak auto nastaruju hned, když k němu přijdu. Tzn., ještě dřív než do něj něco nakládám. A ono pak třeba taky 10min vrčí na místě a žere. Taky je jasný, že kvůli sněhu na silnicích se brutálně zvýšil odpor kol, do toho zbytečné prokluzy, rakev na střeše a nárust spotřeby je na světě.
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Číča »

Pokud bych tan neco cpal,tak urcite ne polystyren. Naporem vzduchu a ruznyma vecma by se ti mohl odlupovat a asi by to v motorovym prostoru nebylo uplne dobry.
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

Biimbo píše:Dneska u nás ve firmě byl zástupce OMV z Rakous a povídal, že arktickou naftu nedoporučuje dál aditivovat. Že se tím rozhodí receptura, kterou oni tak pracně vyvíjí a může se tím na úkor lepší mrazuvzdornosti snížit mazivost, která může poškodit palivovou soustavu. Že to není jako se sirupem, když ho do skleničky dáte víc, tak je chutnější a lepší. Prý i když arktická nafta zbělá, je pořád filtrovatelná podle normy a auto na ní jede. Největší problémy jsou s naftou od Prahy výš, kam se zaváží z Litvínova a Kralup, kde neumí udělat (nebo možná nechtějí) arktickou. Možná z důvodu že už je vlastní Polský majitel..
Nevím co je na tom pravdy, ale je pravda že za 5 let , co k nám zaváží (každých 14 dní = 12000 litrů), nebyl problém se zamrzáním,ani vstřikovací soustavou jak bagrů, osobáků, náklaďáků a to i commonrailů. Sice i tak pociťuju při natantkování v zahraničí rozdíl jak ve spotřebě, výkonu, ale asi něco pravdy na jeho proslovu bude.
Tak a teď do mě :-D
Musim souhlasit, že kvalita nafty od OMV (Německo) je určitě jiná jak u nás. Tento víkend cesta Praha - Dortmund a Dortmund - Praha. V praze natankováno u OMV do plna od rezervy plus VIF. Cesta 690km při teplotě průměr -9C ukazoval PP 140km dojezd. Rychlost tempomat 130km tacho. Zpateční cesta tankováno u OMV (bez VIFu že to vyzkouším jestli je natom něco poznat že je kvatlinější)opět rezerva do plna. A při dojezdu domu stejný kilometry max. teplejší počasí o 3C ukazoval dojezd 22Okm. Jinak stejný dotank jak v Praze tak Dormund. Praha 36.7L a Dortmund 37.1L. Toď můj poznatek.
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

prispejem aj ja, doteraz som poizival castrol tda, potom som vyskusal od firmy BG a vcera som nalial original zimný VIF a prebehol auto asi 50km nech sa to zmiesa a dnesny start bol krasny bez bieleho dymu, uvidim ako to bude pokracovat v nasledujucich dnoch
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Mám dotaz na kombinaci aditiv. Mám odjeto půlku nádrže s Castrolem TDA, takže půlka tam je. Potřebuju dotankovat a zajímá mě, jestli tam můžu nalejt jiný aditivum, zda to nebude vadit, děkuju.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

Pacey píše:A co clona na chladiči, jak moc velkej má vliv v těchhle arktidách? Sorry, že off topic, ale zajímalo by mě to...
Polystyren a alobal na chladič dávali naši taťkové. Zkus tohle, mají i na všechny druhy škodovek:http://www.autodoplnky-obchod.cz/zimni- ... adice.html
já mám nejlepší zkušenost. jo a zkus taky prvních pár kilometrů netopit a vypnout větráky, uvidíš jak teplota poletí nahoru rychleji. už to tu někdo radil, vyzkoušel jsem, doporučuji
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

bean69 píše:
Pacey píše:A co clona na chladiči, jak moc velkej má vliv v těchhle arktidách? Sorry, že off topic, ale zajímalo by mě to...
Polystyren a alobal na chladič dávali naši taťkové. Zkus tohle, mají i na všechny druhy škodovek:http://www.autodoplnky-obchod.cz/zimni- ... adice.html
já mám nejlepší zkušenost. jo a zkus taky prvních pár kilometrů netopit a vypnout větráky, uvidíš jak teplota poletí nahoru rychleji. už to tu někdo radil, vyzkoušel jsem, doporučuji
pěkný ale doporučuji hlídat častěji teplotu !
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“