Octavia TDi 74kw 4x4 kolik koni?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

netopier píše:
subz3ro_tdi píše:@nejsem-naivka: ach sooooooo (noteeth) no zhodou okolnosti ma tu vcera jeden sympatak nazval RITOPICHEM tak som bol aj na pochybach, ci v tom je nejaka analogia (noteeth)
ANALogia? :D

Tak jak je to s tim řiťopichem coooo (LOL)
:-@
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

já bych to viděl na prdačku do mrdele (rofl)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Som rad ze ste si vsimli moj pokus o skryty dvojzmysel (noteeth)
Co sa tyka mojho nicku, je to oblubena postava Sub-Zero (akoze pod nulou, mraz) z hry Mortal Kombat, zostalo mi to akosi z mladosti...... :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

jo jo...holky já už bych to viděl na (offtopic)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 14:45

Příspěvek od LitleAnimal »

přidám svůj příspěvek ,který není virtuální ani na bázi co kde jsem slyšel a viděl.....

snad ti to pomůže a nebude to zbytečně nějakýma plkama zasírat topic

začínal jsem jako ty ,tím ,že jsem si říkal ,turbo a pak se uvidí

tak ti popíšu můj průběh úprav

první šlo turbo podobné VB jak chceš ty tlak šel na 1,6b

origo ic zůstal i vedení v malým průměru stejný jako otkáva ...,motor se rozhodně nepekl sání jsem dal z ARl včetně filtrboxu
najel jsem na tom 15tis km ,provoz dálnice město každý den se jezdilo
o stošest

výkon byl 182ps 402nm

tak jsem si řekl, že udělám IC (cena okolo 7-8tisíc se vším okolo)mín to prostě nešlo

celý vedení je v 50mm hliníku Cooler je XS power Dovoz amerika je to fakt obr a žádný prcek ,do budoucna jsem si říkal stějně poběžím výše a tím tomu neuškodím ba naopak

ic mě přidal na 192ps 415nm při stejným tlaku a origo výfuk
(krouťák se zvedl v nižším pásmu)

turbodíra v pohodě

graf má jinde ukázán ostatní asi vědí .že křivka je v pohodě ...

tvůj limit asi budou vstřiky pokud půjdeš dál a věř ,že po roce bude uvažovat jinak určitě tě to strhne a pokud budeš chtít investovat ....

dodám jen pro ostatní nenechavce o virtuálních koních měřilo se na motocomu Šluknovský výběžek


stejně jsi více méně rozhodnut a mírně váhal a i já byl jen jsem sbíral informace co kdyby jak kdyby....asi jako ty teď

dej tam turbo dobrej soft a nemusíš se bát pokud nejsi jouda nebudeš to drtit na dálnici pořád v maximálce ....


snad to pro tebe bylo hodnotnější než jiné ....
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

@LittleAnimal:

tu ide o to, ze keby si tomeral 4X po sebe na MAHA alebo inej zatazovej brzde, bude tam o 20 ps menej, alebo upecies niektory komponent.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 14:45

Příspěvek od LitleAnimal »

já píšu své osobní zkušenosti co jsem měl v období jara léta ,píšu i záměrně dálnice kde jsem jedzil opravdu fest a plně naložený

víc to ani nemá význam komentovat

,to ,že maha a motocom vykazuje jiné hodnoty tu vědí všichni , o tom se já fakt nehádám a proto píšu jasně MOTOCOM a místo kde se měřilo

"takže si to nech čipnout dej turbo a nejezdi na mahu :D jed na motocom neupečeš to "

"dálnice a plná nálož je ok :D"

Ps: než koně, je důležité jaký máš z auta osobní pocit ty a jak se ti s tím jezdí a jsi spokojen......
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

LitleAnimal píše:než koně, je důležité jaký máš z auta osobní pocit ty a jak se ti s tím jezdí a jsi spokojen......
S tymto absolutny suhlas! Ale podla mna si to uplne odporuje s tym zvyskom co si napisal..... Cim viac je auto na hrane a cim viac mas v dimenzovani komponentov motora "slabe" miesta, tym viac ten vysledny vykon bude v premenlivych podmienkach kolisat a tym si myslim (teraz hovorim za seba, niekomu to vadit nemusi) ze budes viac nestastny z toho ze to auto bude chodit ako na husenkovej drahe - kazde dalsie stlacenie plynu s inou reakciou, kazda zmena pocasia iny vykon atd. V tomto vychadza vzdy najlepsie seriovy software, kde sa to snazi vyrobca za cenu "zbytocnych" vykonovych rezerv eliminovat (aj ked samozrejme su pripady ze ten seriovy software je v niektorych otackach vyslovene ze zly a treba mu "pomoct") ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
hydrant
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2009, 10:51

Příspěvek od hydrant »

TDIfun píše:
Kornout píše:Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR (LOL)
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
Mrzi me, ze jsem te s tim otravoval, ale vstriky byly nakonec opravdu vadne... Ale zjistil jsem to az mi je dal kamarad na stolici. Musel jsem pak sehnat jine. Jinak s temi vadnymi vstriky jsem auto uz pravdepodobne koupil... protoze auto melo od zacatku maly vykon.

Jinak souhlasim, ze by si mel taky udelat prvni FMIC. Teploty s vetsim turbem opravdu presahuji pres 100"C nasavany vzduch a to fakt neni dobry...
Seat Ibiza FR 1,9Tdi 96Kw trosku upravena ;-)
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

LitleAnimal píše:přidám svůj příspěvek ,který není virtuální ani na bázi co kde jsem slyšel a viděl.....

snad ti to pomůže a nebude to zbytečně nějakýma plkama zasírat topic

začínal jsem jako ty ,tím ,že jsem si říkal ,turbo a pak se uvidí

tak ti popíšu můj průběh úprav

první šlo turbo podobné VB jak chceš ty tlak šel na 1,6b

origo ic zůstal i vedení v malým průměru stejný jako otkáva ...,motor se rozhodně nepekl sání jsem dal z ARl včetně filtrboxu
najel jsem na tom 15tis km ,provoz dálnice město každý den se jezdilo
o stošest

výkon byl 182ps 402nm

tak jsem si řekl, že udělám IC (cena okolo 7-8tisíc se vším okolo)mín to prostě nešlo

celý vedení je v 50mm hliníku Cooler je XS power Dovoz amerika je to fakt obr a žádný prcek ,do budoucna jsem si říkal stějně poběžím výše a tím tomu neuškodím ba naopak

ic mě přidal na 192ps 415nm při stejným tlaku a origo výfuk
(krouťák se zvedl v nižším pásmu)

turbodíra v pohodě

graf má jinde ukázán ostatní asi vědí .že křivka je v pohodě ...

tvůj limit asi budou vstřiky pokud půjdeš dál a věř ,že po roce bude uvažovat jinak určitě tě to strhne a pokud budeš chtít investovat ....

dodám jen pro ostatní nenechavce o virtuálních koních měřilo se na motocomu Šluknovský výběžek


stejně jsi více méně rozhodnut a mírně váhal a i já byl jen jsem sbíral informace co kdyby jak kdyby....asi jako ty teď

dej tam turbo dobrej soft a nemusíš se bát pokud nejsi jouda nebudeš to drtit na dálnici pořád v maximálce ....


snad to pro tebe bylo hodnotnější než jiné ....

Konecne normalni prispevek... vim ze je lepsi mit vyreseny IC a pak ladit, ale tak dam VB turbo, udela se soft adekvatni tomu, ze mam origo IC... takze klidne 150koni a vim ze az udelam IC tak se to muze prisponovat klidne na tech 170-180 koni... S autem bude normalne zachazeno a jezdeno kazdodenne... jen chci aby kdyz chci jet aby to jelo ;) jinak kdyz stim odjedu na srazu 10 sprintu atd Je jasny, ze to nebudu drzet ve 220 pod plnym plynem na dalnici az do brna se seriovym IC. je jasny ze se stim musi zachazet rozumne... ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

LitleAnimal píše:přidám svůj příspěvek ,který není virtuální ani na bázi co kde jsem slyšel a viděl.....

snad ti to pomůže a nebude to zbytečně nějakýma plkama zasírat topic

začínal jsem jako ty ,tím ,že jsem si říkal ,turbo a pak se uvidí

tak ti popíšu můj průběh úprav

první šlo turbo podobné VB jak chceš ty tlak šel na 1,6b

origo ic zůstal i vedení v malým průměru stejný jako otkáva ...,motor se rozhodně nepekl sání jsem dal z ARl včetně filtrboxu
najel jsem na tom 15tis km ,provoz dálnice město každý den se jezdilo
o stošest

výkon byl 182ps 402nm

tak jsem si řekl, že udělám IC (cena okolo 7-8tisíc se vším okolo)mín to prostě nešlo

celý vedení je v 50mm hliníku Cooler je XS power Dovoz amerika je to fakt obr a žádný prcek ,do budoucna jsem si říkal stějně poběžím výše a tím tomu neuškodím ba naopak

ic mě přidal na 192ps 415nm při stejným tlaku a origo výfuk
(krouťák se zvedl v nižším pásmu)

turbodíra v pohodě

graf má jinde ukázán ostatní asi vědí .že křivka je v pohodě ...

tvůj limit asi budou vstřiky pokud půjdeš dál a věř ,že po roce bude uvažovat jinak určitě tě to strhne a pokud budeš chtít investovat ....

dodám jen pro ostatní nenechavce o virtuálních koních měřilo se na motocomu Šluknovský výběžek


stejně jsi více méně rozhodnut a mírně váhal a i já byl jen jsem sbíral informace co kdyby jak kdyby....asi jako ty teď

dej tam turbo dobrej soft a nemusíš se bát pokud nejsi jouda nebudeš to drtit na dálnici pořád v maximálce ....


snad to pro tebe bylo hodnotnější než jiné ....

Konecne normalni prispevek... vim ze je lepsi mit vyreseny IC a pak ladit, ale tak dam VB turbo, udela se soft adekvatni tomu, ze mam origo IC... takze klidne 150koni a vim ze az udelam IC tak se to muze prisponovat klidne na tech 170-180 koni... S autem bude normalne zachazeno a jezdeno kazdodenne... jen chci aby kdyz chci jet aby to jelo ;) jinak kdyz stim odjedu na srazu 10 sprintu atd Je jasny, ze to nebudu drzet ve 220 pod plnym plynem na dalnici az do brna se seriovym IC. je jasny ze se stim musi zachazet rozumne... ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

:D hezky ste to tu rozjely, čekal jsem to (LOL)
Vím minimálně o 15ti 96kw autech co jezdí přes 100 000km jen s chipem a nice se neděje. A kolikrát ty hrůzy co v tom maj nahraný 1.55bar atd. Kupodivu jezdí a nic se neděje. A nikomu jsem nepasl, že FMIC je blbost, si to pořádě přečtěte, miláčkové klávesnic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

Kornout píše::D hezky ste to tu rozjely, čekal jsem to (LOL)
Vím minimálně o 15ti 96kw autech co jezdí přes 100 000km jen s chipem a nice se neděje. A kolikrát ty hrůzy co v tom maj nahraný 1.55bar atd. Kupodivu jezdí a nic se neděje. A nikomu jsem nepasl, že FMIC je blbost, si to pořádě přečtěte, miláčkové klávesnic.
ano zastavam se kornouta, chtel odpovedet a hned jste se do nej pustili :D prave ze znam taky auto, VB turbo,race 520,jede to brutalne, ale brutalne to huli, ale IC ma taky pouvodni ;) jedna se o G4 AHF 8)

Je jasny ze si FMIC casem dodelam az budou penize, ale nejprve chci dat turbo na kterym budu mit velkou rezervu, naladi se to na nejaky rozumny hodnoity a az bude FMIC tak se to prisponuje jeste vic, kdo vi treba pak budou jeste AL trysky ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“