TDIfun píše:toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.
Zdá se to někomu jako hardkord uprava
FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Chiplá 130ka nemá 190-200PS to už by jsi ale mohl vědět, kdž na mě tak útočíš a ještě do toho taháte lidi co s mým názorem nemaj nic společného. Jinak k té tvé druhé odpovědi, 99% lidí nemá ani potuchy, co a jak mezi mnou a M funguje a je každýmu do toho houby. Věř tomu, že to mezi námi funguje dobře a jsme kamarádi, což u některých asi nefunguje. To ale rozebírat nechci, je mi do toho prd a každýmu taky.
Reagoval jsem jasně na výkon cca 170PS, což tu má XXX nachipovanejch 96kW Superbů, Passatů, Golfů, Oktulí, atd. A sám víš, jaký v tom maj kolikrát nalitý sračky. FMIC není zbytečný, to jsem neřekl, nicméně na tuto úpravu bych to nedramatizoval.
OT: toto téma už dávno není o ladění jistého 74kW auta, bohužel jde jen o bezdůvodný útok na něco jiného, každopádně jsem to ani vše nečetl a jen jsem se zasmál.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
