Octavia TDi 74kw 4x4 kolik koni?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Já čtu furt 160-170ps , má to tak i u nás.

Těch 190-200ps bych za cenu zdravejch ALek a FMIC , nechtěl (rofl)
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 22 úno 2012, 19:47, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDIfun píše:
toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Chiplá 130ka nemá 190-200PS to už by jsi ale mohl vědět, kdž na mě tak útočíš a ještě do toho taháte lidi co s mým názorem nemaj nic společného. Jinak k té tvé druhé odpovědi, 99% lidí nemá ani potuchy, co a jak mezi mnou a M funguje a je každýmu do toho houby. Věř tomu, že to mezi námi funguje dobře a jsme kamarádi, což u některých asi nefunguje. To ale rozebírat nechci, je mi do toho prd a každýmu taky.
Reagoval jsem jasně na výkon cca 170PS, což tu má XXX nachipovanejch 96kW Superbů, Passatů, Golfů, Oktulí, atd. A sám víš, jaký v tom maj kolikrát nalitý sračky. FMIC není zbytečný, to jsem neřekl, nicméně na tuto úpravu bych to nedramatizoval.
OT: toto téma už dávno není o ladění jistého 74kW auta, bohužel jde jen o bezdůvodný útok na něco jiného, každopádně jsem to ani vše nečetl a jen jsem se zasmál.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

TDIfun píše:
toby66kw píše:Zakladatel tohodle tématu , má ATD v OI a chce 160-170ps.
VB turbo , nádech do turba ASZ-ARL, průduch do podběhu s A3 1,8T.
A bude tam 165ps jak malina, při tlaku 1,45durch.

Zdá se to někomu jako hardkord uprava :?

FMIC by to jistě sneslo , ale není to nutnost.
to by slo, puvodne jsem ale cetl neco o 190-200 konich, ted to je zmenene.
Kdepak od zacatku pisu 160-170 koni ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Že bych se taky na něco zeptal? (rofl) no ne aby jste nevyšli ze cviku, (LOL) kolega zrovna píše bakalářku Komunikace v konfliktních situacích tak mu dám odkaz na tohle forum je zde hromady studijního materiálu (LOL)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

peug píše:Že bych se taky na něco zeptal? (rofl) no ne aby jste nevyšli ze cviku, (LOL) kolega zrovna píše bakalářku Komunikace v konfliktních situacích tak mu dám odkaz na tohle forum je zde hromady studijního materiálu (LOL)
(LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Vysvetli mi jakto ze nema na vedeni FMIC, ale ma na turbo a chip s brzdou? :D O ostatnich vecich ani mluvit nebudu :D To ja uz do auta 2roky vrazim a jeste nemam ani chip, protoze furt jen vsechno pripravuju aby to melo smysl.

Jinak ptat se na rady kdyz si z tech rad vyberu jen to co se mi libi :? Nevim to se pak nemusim ptat ne? Vetsina lidi co ti psala at das FMIC jsou TDI hodne zbehli proto bych dal na jejich radu. ;)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Je to jednoduchý, teď chce mít koně. Fmic mu je nepřinese teď
:-@
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

ja prece nechci hromadu konu, ale chci lepsi turbo aby melo rezervu na dalsi lazeni a k tomu adekvatni soft, nepotrebuju zadnou brutalitu :roll: ale jak jsem psal predtim byl bych rad kdyby byl vysledek aspon tech 160ps
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Dnes jsem tady mel Fabii , mela VB turbo a chip od CHF...
Nameril jsem 153koni pri 20% zatezi melo IC 110st.
Daval se tam original a probehlo jeste mereni serie, 30% zatez retarderu 115koni a IC 55st...
IC na okte funguje lip, na VA 160 pujde.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Octava: Nevim no, ja bych zacal jak se ma. Kompletne udelat vse co se ma do top-stavu (brzdy, podvozek, motor), pak FMIC, spojku, brzdy a pak bch resil motor. Tohle je cesta kterou muzes jit aniz by si se musel ohlizet a resit ze neco nestaci. ;) Ale je fakt ze ja tou cestou zacinam jit 3rok a resim teprve spojku. Az ti neco odejde (v kolika konich co a jak to bude drahe necham na jinych) tak uz teprve nebudes mit penize. Poslouchal bych hlas vetsiny.

Ja jsem moc chudej na to abych riskoval, tak jdu "snad" bezpecnou cestou.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

tholis píše:Octava: Nevim no, ja bych zacal jak se ma. Kompletne udelat vse co se ma do top-stavu (brzdy, podvozek, motor), pak FMIC, spojku, brzdy a pak bch resil motor. Tohle je cesta kterou muzes jit aniz by si se musel ohlizet a resit ze neco nestaci. ;) Ale je fakt ze ja tou cestou zacinam jit 3rok a resim teprve spojku. Az ti neco odejde (v kolika konich co a jak to bude drahe necham na jinych) tak uz teprve nebudes mit penize. Poslouchal bych hlas vetsiny.

Ja jsem moc chudej na to abych riskoval, tak jdu "snad" bezpecnou cestou.
brzdy predek + zadek komlet novy,podvozek komplet pera + tlumice novy, spojka cca. rok zpet nova... ;) prez leto se budou delat ramena tzn puky z Cupry atd... takze tak ;)
Naposledy upravil(a) Octava dne 22 úno 2012, 21:31, celkem upraveno 1 x.
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Kornout píše:Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
Citace z http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75

Kornoute, si trochu protiřečíš. Nebo to ty zkušenosti za tu dobu +/- 4let?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Thomy píše:
Kornout píše:Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
Citace z http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75

Kornoute, si trochu protiřečíš. Nebo to ty zkušenosti za tu dobu +/- 4let?
1,5bar s VA tlačit nebude. Nejdřív si přečti pořádně co jsem tu psal a napiš konkrétní radu, než se snaž bejt chytrej ve smečce. (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Kornout píše:
Thomy píše:
Kornout píše:Hmm, malej, tj pod nosníkem, obklopenej plasty, tak to je průtok vzduchu minimální účinost malá. Origo FRS bude tlačit tak 1.3bar v létě nebude problém jít s teplotou přes 60st. Lepší Ic by neuškodil, možná by stačilo udělat lamely do plastového nadkolí, tak aby jimi na cooler nelítal borbel, ale zároveň procházel vzduch.
Pokud máš v plánu chipovat tak FMIC pořeš určitě, s tím tvým turbem budeš tlačit 1.5bar v pohodě a to už je na znát.
Citace z http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=75

Kornoute, si trochu protiřečíš. Nebo to ty zkušenosti za tu dobu +/- 4let?
1,5bar s VA tlačit nebude. Nejdřív si přečti pořádně co jsem tu psal a napiš konkrétní radu, než se snaž bejt chytrej ve smečce. (LOL)
Já si nepotřebuju nic dokazovat ve smečce, sám píšeš, že v sérii neni problém přes 60°C tak co potom s ostrym chipem? Nedej bože s nějakou nalejvárnou (LOL)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

subz3ro_tdi píše: ... plniaci tlak nechaj adekvatny tomu medzichladicu co tam zatial bude (tzn. max tych 1,3baru)
Ja mám 1,45 a robil som veľa meraní a max. som nameral 68,5 pri vonkajšej teplote 33,5 °C
Tu som aj písal:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=15
alebo:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=[url]
Z mojich skúseností z meraní by som povedal že asi najhoršie je to na 3° príp. 4° do kopca kedy rýchlosť (prúd. vzduchu cez IC) je relat. malá, ale motor je v záťaži. Samozrejme záleží aj na vonkajšej teplote.
Keď som ten istý kopec išiel na 3° a potom som sa otočil a znova na 5° tak teplota šla hneď dole. Je ale pravda že na 5. som nemal na podlahe - nebolo treba. Každý normálny človek by ale ten kopec šiel na 5° cca 1900 ot. = 90 km/h a nie na 3° (neviem koľko ot. to bolo)
Určite jazdí veľa 130PS Golfov, Okt., ... načipovaných na +- 160ps bez problémov, ale súhlasím že je to na doraz :( Bude asi záležať ako sa tomu "šlape na krk". (noteeth)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“