Měnit písty a nebo motor?..

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Bydliště: Praha

Měnit písty a nebo motor?..

Příspěvek od LuHill »

Zdravim,

uz sem tu posilal dotaz jednomu uzivateli ale nejak se to neodeslalo ci co a ji chci odpoved rychle abych se mohl trapit dalsima vecma (wallbash) (noteeth) ..takze...mam 1Zetko GIII r.v 97 nalitano 105000 (tezkorict..ja ho kupoval kdyz mel neco kolem stovky ale kdovi ...vime vsichni jak se to dneska dela:)...a chci se dostat na priblizne 150 kobyl..ted je otazka...jestli menit pisty..a nebo jestli menit motor ..kdyz vymenim pisty tak vim ze se dostanu i z vymenou nekde kolem 10ti tis.,kdyz koupim motor (myslim si v tomto pripade na motor treba z okiny 110 ps)..tak ten stavajici prodam a rozdil v penezich nebude zas tak velkej...duvod proc menit je ten ze sem ted mluvil z frantama ze servisu co znam..a ty mi tvrdej ze jakmile vymenim pisty zvednu vykon a budu to chvili trapit..a to prej ani nebudu muset furt (coz ani nemam v umyslu ale obcas chcete cejtit ze to leti..znate to (crazy) )...tak se prej podela klika...a to pak je motor na odpis a budu muset stejne shanet novej...zatimco ta 110 konovka by ten vykon uz mela vydrzet...otazka teda je k cemu se mam priklonit? :? (crazy)

PS:sem zacatecnik a moc se v tom nevyznam..zatim zberac informaci a zacinam chapat...tak se nedivte nekterejm blbostem jestli sem neco napsal spatne...a co se tematu pise..vim moc dobre ze o 1Z problematice toho tady je ranec..ale bohuzel sem nenasel nikde primej nazor na pisty nebo vymenu...takze nekamenujte :bang:

Dik predem,LuHill
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

nauč se hledat. najdes tu odpovědi na vše, cos ses ptal a budes ptát. nebud línej. z mýho pohledu. vymenit motor. jestli ten 1Z prodas za min nez koupis ten novej, tak to dobre zvaz.
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Bydliště: Praha

...

Příspěvek od LuHill »

ok dik za nazor ze se mam naucit hledat...hledal sem tu pres nekolik stran zpatky (6-8 stran,nevim presne) a ver mi ze uplnou odpoved sem nenasel...jinak bych to nezalozil..a jestli-ze presto tu nekde uz příma odpoved jestli menit motor nebo pisty uz je...tak se omlouvam..asi sem opravdu nehledal dobre..a rekl bych ze 66kw neprodam za tu cenu kterou bych motor kupoval...ale jestli davat 7-10 tis. i z vymenou do 1Zetky za pisty..a nebo si dohodit nekolik tisic do jinyho motoru..u kteryho nebudu muset tuto opravu delat tak je to asi lepsi rovnou jinej motor..ptal sem se hlavne kvuli ty klice...tot vse..diky
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Bydliště: CB

Re: ...

Příspěvek od cutik »

LuHill píše:ok dik za nazor ze se mam naucit hledat...hledal sem tu pres nekolik stran zpatky (6-8 stran,nevim presne) a ver mi ze uplnou odpoved sem nenasel...jinak bych to nezalozil..a jestli-ze presto tu nekde uz příma odpoved jestli menit motor nebo pisty uz je...tak se omlouvam..asi sem opravdu nehledal dobre..a rekl bych ze 66kw neprodam za tu cenu kterou bych motor kupoval...ale jestli davat 7-10 tis. i z vymenou do 1Zetky za pisty..a nebo si dohodit nekolik tisic do jinyho motoru..u kteryho nebudu muset tuto opravu delat tak je to asi lepsi rovnou jinej motor..ptal sem se hlavne kvuli ty klice...tot vse..diky
komplet 1Z motor se taky da prodat za cca 8tis,takze urco menit motor
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

Jaj,to jsi me docela zarazil..cekal sem trosku vic ale zas nemel bych se moc divit...co se da delat..diky za nazor.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no prodat pokud to nekdo vubec koupi tady de spis o to,ze pak az auto budes chtit prodat tak bude problem s motorem(mozna zalezi na miste)
ten motor to vydrzi pokud neni vybehlej
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Ja bych vyměnil písty, zlegalizovat motor z okty takřka nejde, pokoušel jsem se o to, a i blbec na první pohled pozná že to tam nepatří, což je docela fuk do první nehody, pojišťovna nechce platit a hledá skuliny, a za vozidlo, které není v schválené verzi je pojištění odpovědnosti za škody silně redukováno, popř. zaplaceno a vymáháno na majiteli...Pokud je blok OK není co řešit. Importer mi vysvětlil, že pokud je tam origo blok, můžeš tam mít turbo, mezichladiče, čerpadlo jaký chceš. Možná někdo umí zlegalizovat motor z okty do G3 jestli jo, rád mu za to zaplatím. JInak přehodit to problém není, známý tam má nejsilnější PD :D
G3 Variant synchro
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

tomáš karbus,BobG3 :

ok..takze jak sem vas pochopil...lepsi je vymenit pisty a udelat zbytek..protoze ten motor bych asi tak slavne neprodal...a vosery s pojistovnou nebo stk nechci....co se kliky tyce ..tak je to teda asi blbost co mi bylo receno v servisu...protoze sem se tu dozvedel ze klika je u tdi stejna at je to jakejkoliv motor...(nebo vetsina..ted nevim)...dik moc!
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

no dobry 1Z se da podle me prodat v pohode za 10-14 tis podle stavu. pokud jde o výmenu motoru za novej typ, tak samozrejme na technicky, a vubec ofiko to neni uplne nejstastnejsi volba. Idealní je, kdybys sehnal AFN nebo AHU po výr. čísle 100tis a vymenil to cely. motor vypada uplne stejne jako tvoje 1Z, ale písty má uz dobry. AFN je 110PS takze ma i lepsí trysky a VGT turbo. zaleží až kam chceš jít, ale 160PS vydrží bez problémů. kdybys chtěl, jedno AFN mam na prodej. pokud jde o hledání, tak sem myslel použít vyhledavač a klícovy slova. nahoře v lište. ne procitat vse nekolik stran zpet.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“