Trasenie TDI 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trasenie TDI 81kw
Zdravim Vas..
Mam takyto problem.. golf IV TDI 81kw motor trasie na volnobehu ale trosku citit aj pocas jazdy pri nizkych otackach ze ide nepravidelne.. netrasie ho vzdy ale niekedy viac niekedy menej..dalsi problem je ze ked mrzne tak startuje dost zle a myslim ze dymi na bielo viac ako je normalne..
teple starty na brnk.. bateria,zhavice,pal. filter,nafta je vzdy s aditivom vsetko OK tak isto tah ma vyborny spotrebu tiez olej nezerie nedymi na cierno nic..
na pristrojovke blika zhavenie pocas jazdy, vag vypisal chybu davkovania paliva (neviem uz presne to cislo) a v motore je powerbox (uz som ho tak kupil) skusal som ho dat prec na par dni.. nic okrem poklesu vykonu sa nezmenilo..
odbornik hovoril ze treba repas vstrekovacieho cerpadla.. otazka je.. moze to byt aj nieco ine? dakujem
Mam takyto problem.. golf IV TDI 81kw motor trasie na volnobehu ale trosku citit aj pocas jazdy pri nizkych otackach ze ide nepravidelne.. netrasie ho vzdy ale niekedy viac niekedy menej..dalsi problem je ze ked mrzne tak startuje dost zle a myslim ze dymi na bielo viac ako je normalne..
teple starty na brnk.. bateria,zhavice,pal. filter,nafta je vzdy s aditivom vsetko OK tak isto tah ma vyborny spotrebu tiez olej nezerie nedymi na cierno nic..
na pristrojovke blika zhavenie pocas jazdy, vag vypisal chybu davkovania paliva (neviem uz presne to cislo) a v motore je powerbox (uz som ho tak kupil) skusal som ho dat prec na par dni.. nic okrem poklesu vykonu sa nezmenilo..
odbornik hovoril ze treba repas vstrekovacieho cerpadla.. otazka je.. moze to byt aj nieco ine? dakujem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
teraz ked sa oteplilo mam podobny problem, auto na studenom motore cuka pri rozbehu, kokta, a dost dymy na bielo. Volnobezna davka je na zohriatom motore 4mg, predvstrek poskakuje pri modrej. Ake ma byt napatie na regulacnej objimke? niekde som cital 0,7V. ja mam toto:

Ked som menil 2. diel vyfuku, vsimol osm si ake je zasrate potrubie od sadzi ku katalyzatoru. Priemer je zuzeny urcite o 10mm. Moze to robit aj toto?
Starty celkom slusne na ten vek aj v mraze, a vykon asi tiez OK. Este som to nestopoval s 11mm hlavou, ale ked som sam v aute tak 0-100 km/h za 10s asi dam.
Dakujem.
Motor 1Z, sprint 764, 11mm rozdelovacia hlava.

Ked som menil 2. diel vyfuku, vsimol osm si ake je zasrate potrubie od sadzi ku katalyzatoru. Priemer je zuzeny urcite o 10mm. Moze to robit aj toto?
Starty celkom slusne na ten vek aj v mraze, a vykon asi tiez OK. Este som to nestopoval s 11mm hlavou, ale ked som sam v aute tak 0-100 km/h za 10s asi dam.
Dakujem.
Motor 1Z, sprint 764, 11mm rozdelovacia hlava.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@toefuk: to ze ti to studene huli na bielo je vzhladom na to ze tam mas stale program so seriovymi uhlami myslim celkom normalne.... skor je zaujimave to cukanie... mal si rozobrate aj cerpadlo ked si to menil, ci si len prehodil hlavu?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
len som ju prehodil.subz3ro_tdi píše:@toefuk: to ze ti to studene huli na bielo je vzhladom na to ze tam mas stale program so seriovymi uhlami myslim celkom normalne.... skor je zaujimave to cukanie... mal si rozobrate aj cerpadlo ked si to menil, ci si len prehodil hlavu?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
viem ze RJ si koriguje palivo a predvstrek aj podla snimaca tlaku, myslis ze tam bude problem? Vo VAG COMe je vsetko OK (tlak v sani na volnobehu aj pri zatazi).slovacek.milos píše:cukání a bílé dýmy sleduj raději tlak v sání nedostatek vzduchu
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Tak som to logoval od startu az kym to nezacalo dymit. Po cca 3 minutach VAG ukazoval teplotu motora 50°C!!! Odpojil som cidlo teploty, zmenil sa zvuk motora lebo si RJ zobrala teplotu z cerpadla 10°C a okamzite sa stratil aj biely dym... takze asi tam je pes zakopany.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
a co regulacia predvstreku? motor mohol mat po tych 3 minutach na volnobehu realne max 20 stupnou. VAG ukazal 50 stupnov. Ked som vymienal snimac a vytiekla chladiaca zmes tak asi aj tych 40-50 stupnov mohla mat. Nemoze tam byt problem s prudenim chladiacej zmesy? Da sa to neako skontrolovat?slovacek.milos píše:málo paliva to by odpovídalo,
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381