nastavení červíku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Tiež som sa nakoniec odhodlal pohrať sa z bankou na turbe, pretože to nebolo dobré. Tu je obrázok pred (turbo repas GT1749V + vnútro VA):
Obrázek
Obrázek


A takto po predĺžení tiahla (podľa mňa som to trošku prehnal a preto by som potreboval poradiť či nechať tak, alebo kúsoček vrátiť spät, prípadne ak by niekto pozrel priebeh plnenia aj v nízkych otáčkach :roll: )
Obrázek
Obrázek
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Na dlzku tiahla si nemal vobec sahat, lebo potom mas taketo karpaty... ten podtlak to nevie s dlhym tiahlom jemne odregulovat :P
Vrat to ako to bolo a otvor to trochu na doraze (cerviku).. vysrobuj ho tak 1/2 obratky, pripadne postupne pridavaj kym ten prefuk nezmizne...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

subz3ro_tdi píše:Na dlzku tiahla si nemal vobec sahat, lebo potom mas taketo karpaty... ten podtlak to nevie s dlhym tiahlom jemne odregulovat :P
Vrat to ako to bolo a otvor to trochu na doraze (cerviku).. vysrobuj ho tak 1/2 obratky, pripadne postupne pridavaj kym ten prefuk nezmizne...
A neprídem potom o spodok keď to otvorím... :roll:
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Spool-up (nafuknutie) turba moze byt pozvolnejsie... kazdopadne pocitovo to pojde urcite lepsie ako ked tam mas taketo prepady plniaceho tlaku pomaly v celom otackovom pasme ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte, zmeral by mi niekto na novom nestelovanom turbe tuto vzdialenost vysunuteho cervika od odliatku na turbe GT1749V a aj VA?
VdakaObrázek
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kazde turbo to ma jinak,proto je tam ten cervik aby se to dalo serizovat. Jedinej zpusob jak to seridit na aute je mit budik na tlak a protitlak.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte,
chcel som aspon orientacnu hodnotu.
Budik na tlak turba na sanie a vyfuk nie je mi problem dat.Prakticky na saniu mam a na vyfuk dam do zaslepky egr.
Ake hodnoty by tam mali byt a pri akych otackach sa to mera?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“