octavia 1,9tdi motor ko

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sisik
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 18 dub 2010, 11:29
Odpovědi: 0

octavia 1,9tdi motor ko

Příspěvek od sisik »

zdravim mam otazku motor octavia 1,9 tdi 66kw alh je ko pokrivene ojnice mozna pricina nasalo olej cez turbo ale turbo sme dali von a nevidno na nom ziadne poskodenie ani velka vola iba zaseknuta regulacia aky mate na to nazor co mohlo byt pricinou.motor isiel dovysokych otaciek chvilu a konec
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33556
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: octavia 1,9tdi motor ko

Příspěvek od slovacek.milos »

sisik píše:zdravim mam otazku motor octavia 1,9 tdi 66kw alh je ko pokrivene ojnice mozna pricina nasalo olej cez turbo ale turbo sme dali von a nevidno na nom ziadne poskodenie ani velka vola iba zaseknuta regulacia aky mate na to nazor co mohlo byt pricinou.motor isiel dovysokych otaciek chvilu a konec
a jak jsi poznal pokrivené ojnice, motor nejde protočit?
sisik
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 18 dub 2010, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sisik »

ano motor nesiel pretocit a je rozobraty
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

když dlouhodobě nefunguje turbo (např.vadnou plechovkou)
tak přes něj teče olej do IC.(i když je dobré)
a potom když se to opraví bez odstranění oleje z IC.
tak se koná poprava motoru.
tohle asi bude tvuj případ...
sisik
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 18 dub 2010, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sisik »

takze ked sa vymeni regulacia na turbe tak bude dobre to turbo???dal by si ho naspet do motora??
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

jako že by si to turbo z popravenýho motoru použil dál ?

musí na něj kouknout určitě někdo znalej

Aby to nedopadlo stejně jako s tou popravou motoru...to se furt něco kutí...hlavně aby to vyslo co nejlevnějc,levá ruka neví co dělá pravá
.a výsledek nap...u
sisik
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 18 dub 2010, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sisik »

no dvaja mechanici pozerali na moje turbo s ko motora a obaja povedali ze je ok mimo regulacie len rozhodnutie nechali na mna...tak som tam dal pouzite turbo a to mi ostalo.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mva1 píše:když dlouhodobě nefunguje turbo (např.vadnou plechovkou)
tak přes něj teče olej do IC.(i když je dobré)
a potom když se to opraví bez odstranění oleje z IC.
tak se koná poprava motoru.
tohle asi bude tvuj případ...
tohle teda slyším poprvý...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě, když jsem řešil auta, který jezdili dlouho se zadřenou regulací, není to jen o tom, že to padá do nouzáku díky tomu, že to hodně tlačí, ale zvedá se hodně tlak plynů před turbem, navíc zbytkový spaliny co zůstávají ve válci rychleji karbonujou kroužky a dochází k jejich připíkání, díky tomu se víc tlakuje blok motoru a olej se dostává do cooleru přes odvětrání, navíc už několikrát jsem u takových aut řešil posléze i těsnění pod hlavou
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33556
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:
mva1 píše:když dlouhodobě nefunguje turbo (např.vadnou plechovkou)
tak přes něj teče olej do IC.(i když je dobré)
a potom když se to opraví bez odstranění oleje z IC.
tak se koná poprava motoru.
tohle asi bude tvuj případ...
tohle teda slyším poprvý...
mirku když už blbě řečeno tak to tak fachá jak je turbo ko prolíná olej a když olej turbo neprovětrává usazuje na dolních místech ale jak u kterého auta, já tak jednou najížděl s podobným šrotem před dílnou na rampu jak se auto nahlo nebylo v ulici vidět výhul jak kráva , jak sejm najel a vyrovnal za chvíli OK motor přežil
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Huml píše:podle mě, když jsem řešil auta, který jezdili dlouho se zadřenou regulací, není to jen o tom, že to padá do nouzáku díky tomu, že to hodně tlačí, ale zvedá se hodně tlak plynů před turbem, navíc zbytkový spaliny co zůstávají ve válci rychleji karbonujou kroužky a dochází k jejich připíkání, díky tomu se víc tlakuje blok motoru a olej se dostává do cooleru přes odvětrání, navíc už několikrát jsem u takových aut řešil posléze i těsnění pod hlavou
na tomhle něco bude a ještě bych tam hledal i souvislost s praskáním pístů....ale přes turbo tam olej nenateče.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud nemá vůli na hřídeli, tak ne, navíc většinou, když to turbo začne pouštět olej, tak podle mých zkušeností to začne do výfuku
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Huml píše:podle mě, když jsem řešil auta, který jezdili dlouho se zadřenou regulací, není to jen o tom, že to padá do nouzáku díky tomu, že to hodně tlačí, ale zvedá se hodně tlak plynů před turbem, navíc zbytkový spaliny co zůstávají ve válci rychleji karbonujou kroužky a dochází k jejich připíkání, díky tomu se víc tlakuje blok motoru a olej se dostává do cooleru přes odvětrání, navíc už několikrát jsem u takových aut řešil posléze i těsnění pod hlavou
Přesně tak to je. ;)
sisik
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 18 dub 2010, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sisik »

ani raz za 2 roky som nemal nudzovy rezim a najazdim vela vtedy som isiel hore kopcom dargov na 4 asi 100 km chcel som preradit a zrazu auto pridavalo stlacil som spojku ze preradim motor na plne bomby a a hned zdochol.Ked sa rozobral motor tak bolo viditelne len na ojniciach ze su jak hokejky a bol olej vo valcoch,turbo vyzera dobre okrem regulacie a vyfukove potrubie nebolo od oleja este od zaciatku ta octavia nestartovala dobre na studeny motor ci v zime ci v lete boli tam nove zhavice aj pridana startovacia davka porovnavam s golfom 3 tdi 66 kw
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

sisik píše:ani raz za 2 roky som nemal nudzovy rezim a najazdim vela vtedy som isiel hore kopcom dargov na 4 asi 100 km chcel som preradit a zrazu auto pridavalo stlacil som spojku ze preradim motor na plne bomby a a hned zdochol.Ked sa rozobral motor tak bolo viditelne len na ojniciach ze su jak hokejky a bol olej vo valcoch,turbo vyzera dobre okrem regulacie a vyfukove potrubie nebolo od oleja este od zaciatku ta octavia nestartovala dobre na studeny motor ci v zime ci v lete boli tam nove zhavice aj pridana startovacia davka porovnavam s golfom 3 tdi 66 kw
Nebude to podtáčaním motora? V IC sa ti hromadí olej a keď mu dáš bomby vcucne ho a pošle na onen svet. 8) výsledok zohnuté ojnice a niekedy vyletia aj von z bloku. Ak by to bolo reguláciou malo by ho hodiť do nudzaku raz za čas.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“