octavia 1,9tdi motor ko
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia 1,9tdi motor ko
zdravim mam otazku motor octavia 1,9 tdi 66kw alh je ko pokrivene ojnice mozna pricina nasalo olej cez turbo ale turbo sme dali von a nevidno na nom ziadne poskodenie ani velka vola iba zaseknuta regulacia aky mate na to nazor co mohlo byt pricinou.motor isiel dovysokych otaciek chvilu a konec
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33556
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: octavia 1,9tdi motor ko
a jak jsi poznal pokrivené ojnice, motor nejde protočit?sisik píše:zdravim mam otazku motor octavia 1,9 tdi 66kw alh je ko pokrivene ojnice mozna pricina nasalo olej cez turbo ale turbo sme dali von a nevidno na nom ziadne poskodenie ani velka vola iba zaseknuta regulacia aky mate na to nazor co mohlo byt pricinou.motor isiel dovysokych otaciek chvilu a konec
tohle teda slyším poprvý...mva1 píše:když dlouhodobě nefunguje turbo (např.vadnou plechovkou)
tak přes něj teče olej do IC.(i když je dobré)
a potom když se to opraví bez odstranění oleje z IC.
tak se koná poprava motoru.
tohle asi bude tvuj případ...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


podle mě, když jsem řešil auta, který jezdili dlouho se zadřenou regulací, není to jen o tom, že to padá do nouzáku díky tomu, že to hodně tlačí, ale zvedá se hodně tlak plynů před turbem, navíc zbytkový spaliny co zůstávají ve válci rychleji karbonujou kroužky a dochází k jejich připíkání, díky tomu se víc tlakuje blok motoru a olej se dostává do cooleru přes odvětrání, navíc už několikrát jsem u takových aut řešil posléze i těsnění pod hlavou
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33556
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mirku když už blbě řečeno tak to tak fachá jak je turbo ko prolíná olej a když olej turbo neprovětrává usazuje na dolních místech ale jak u kterého auta, já tak jednou najížděl s podobným šrotem před dílnou na rampu jak se auto nahlo nebylo v ulici vidět výhul jak kráva , jak sejm najel a vyrovnal za chvíli OK motor přežilMirekX píše:tohle teda slyším poprvý...mva1 píše:když dlouhodobě nefunguje turbo (např.vadnou plechovkou)
tak přes něj teče olej do IC.(i když je dobré)
a potom když se to opraví bez odstranění oleje z IC.
tak se koná poprava motoru.
tohle asi bude tvuj případ...
na tomhle něco bude a ještě bych tam hledal i souvislost s praskáním pístů....ale přes turbo tam olej nenateče.Huml píše:podle mě, když jsem řešil auta, který jezdili dlouho se zadřenou regulací, není to jen o tom, že to padá do nouzáku díky tomu, že to hodně tlačí, ale zvedá se hodně tlak plynů před turbem, navíc zbytkový spaliny co zůstávají ve válci rychleji karbonujou kroužky a dochází k jejich připíkání, díky tomu se víc tlakuje blok motoru a olej se dostává do cooleru přes odvětrání, navíc už několikrát jsem u takových aut řešil posléze i těsnění pod hlavou
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Přesně tak to je.Huml píše:podle mě, když jsem řešil auta, který jezdili dlouho se zadřenou regulací, není to jen o tom, že to padá do nouzáku díky tomu, že to hodně tlačí, ale zvedá se hodně tlak plynů před turbem, navíc zbytkový spaliny co zůstávají ve válci rychleji karbonujou kroužky a dochází k jejich připíkání, díky tomu se víc tlakuje blok motoru a olej se dostává do cooleru přes odvětrání, navíc už několikrát jsem u takových aut řešil posléze i těsnění pod hlavou

ani raz za 2 roky som nemal nudzovy rezim a najazdim vela vtedy som isiel hore kopcom dargov na 4 asi 100 km chcel som preradit a zrazu auto pridavalo stlacil som spojku ze preradim motor na plne bomby a a hned zdochol.Ked sa rozobral motor tak bolo viditelne len na ojniciach ze su jak hokejky a bol olej vo valcoch,turbo vyzera dobre okrem regulacie a vyfukove potrubie nebolo od oleja este od zaciatku ta octavia nestartovala dobre na studeny motor ci v zime ci v lete boli tam nove zhavice aj pridana startovacia davka porovnavam s golfom 3 tdi 66 kw
Nebude to podtáčaním motora? V IC sa ti hromadí olej a keď mu dáš bomby vcucne ho a pošle na onen svet.sisik píše:ani raz za 2 roky som nemal nudzovy rezim a najazdim vela vtedy som isiel hore kopcom dargov na 4 asi 100 km chcel som preradit a zrazu auto pridavalo stlacil som spojku ze preradim motor na plne bomby a a hned zdochol.Ked sa rozobral motor tak bolo viditelne len na ojniciach ze su jak hokejky a bol olej vo valcoch,turbo vyzera dobre okrem regulacie a vyfukove potrubie nebolo od oleja este od zaciatku ta octavia nestartovala dobre na studeny motor ci v zime ci v lete boli tam nove zhavice aj pridana startovacia davka porovnavam s golfom 3 tdi 66 kw

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS