peugeot 407
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 407
mam peugeot 407 1.6 hdi kod motora 9HZ.
spusta mi ventilator chladenia motora okolo 80 stupnou. Pamat zavad cista. Vymienal som teraz druhy snimac teploty a stale robi to iste.
ked som pozeral skutocne hodnoty tak teplotu ukazovalo dobre.
Viete mi poradit co by to mohlo sposobovat.
dakujem
spusta mi ventilator chladenia motora okolo 80 stupnou. Pamat zavad cista. Vymienal som teraz druhy snimac teploty a stale robi to iste.
ked som pozeral skutocne hodnoty tak teplotu ukazovalo dobre.
Viete mi poradit co by to mohlo sposobovat.
dakujem
- pavel9270
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 526
- Registrován: 31 pro 2010, 10:32
- Bydliště: okr. Zvolen
Odpovědi: 0
V meraní parametrov vidíš prečo ho spúšťa. Môže byť viac dôvodov nie len prehriaty motor. Klíma, reg. FAPu ako spomínal vladosr. Pri nedokončenej regenerácii ti beží vent. aj 10 min. po vypnutí motora. Prebehni to cca 30 km po dialnici nech korektne zregeneruje a uvidíš.
A na tie parametre musíš mať primeranú diagnostiku a nie nejaký čínsky univerzál za 100 ečiek alebo ELM 327.
A na tie parametre musíš mať primeranú diagnostiku a nie nejaký čínsky univerzál za 100 ečiek alebo ELM 327.
Idem este skusit urobit regeneraciu
toto robi uz skoro 1 rok. s timto vetrakom aj pocas celej zimy
bolo to uz v peugeote nic nezistily
menili na tom uz vetrak za novy.
niekto uz cistil fap fiter.
a stale to robi.
Ja som teraz skusil dat novy snimac teploty.
Ked sa pozeram do skutocnych hodnot tak teplota sa neprehrieva dokonca uz mi ho spustilo pri 64 stupnoch. ostatne parametre ok.
ani klima nieje zapnuta. A chadiva v klime je dost.
tak idem skusit tu regeneraciu. budem vidiet.
toto robi uz skoro 1 rok. s timto vetrakom aj pocas celej zimy
bolo to uz v peugeote nic nezistily
menili na tom uz vetrak za novy.
niekto uz cistil fap fiter.
a stale to robi.
Ja som teraz skusil dat novy snimac teploty.
Ked sa pozeram do skutocnych hodnot tak teplota sa neprehrieva dokonca uz mi ho spustilo pri 64 stupnoch. ostatne parametre ok.
ani klima nieje zapnuta. A chadiva v klime je dost.
tak idem skusit tu regeneraciu. budem vidiet.
vycitavam to diagnostikou original na peugeot. Vsetky jednotky du bez zavad az na radio a klima tam je chyba v motorcy kurenia na strane spolujazdca. Inac vsetko je ciste. Je tam len jeden vetrak ten sa najprv rozbehne na polovycny vykon potom prejde na plny výkon a dalej zas na polovicny a takto to stale ide az kym sa motor nevypne a neochladne.
Klima je vypnuta. Ttlak v klime je ok diagnostika hlasi 6 barou tlak normalny.
Tak viete rok to robi uz to bolo v niekolkych servisoch kazdy nieco urobil a ja teraz sa neviem dopatrat co sa tam predtim robilo. a ani zakaznik mi nevie povedat kedy to presne zacalo a co sa tam uz presne robilo. Bol aj v original znacke a tam nic nezistily.
Klima je vypnuta. Ttlak v klime je ok diagnostika hlasi 6 barou tlak normalny.
Tak viete rok to robi uz to bolo v niekolkych servisoch kazdy nieco urobil a ja teraz sa neviem dopatrat co sa tam predtim robilo. a ani zakaznik mi nevie povedat kedy to presne zacalo a co sa tam uz presne robilo. Bol aj v original znacke a tam nic nezistily.
- pavel9270
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 526
- Registrován: 31 pro 2010, 10:32
- Bydliště: okr. Zvolen
Odpovědi: 0
ak tam práskol origo flash tak ten by vykuchaný FAP zistil veľmi rýchlo a hlásil to na dilplayoch. Ak si dobre pamätám tak cca v roku 2008 bola zvolávačka práve na reflash ECU práve kôli ventilátorom. Ak je to dovezenka z NL, BE alebo podobnej riti tak je to normálne. Odtiaľ chodia autá bez robených zvol. akcií.