emise a žhavky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

emise a žhavky

Příspěvek od Breeoom »

čus. dneska mě vyhodil z emisí, protože jsou v paměti zapsany žhavicí svíčky na 2. a 3. valci vadny. A otázka... když je vyměnim, musim před emisema smazat pamět? protože z paměti to asi jen tak nezmizi... a za druhý, jak to že odešli, když pokaždý kdyz je pod nulou tak používam bufík a ohřeju před startem aspon na padesát stupnů... On říkal něco o tom, že žhaví ještě i při chodu motoru a teplotou ovlivnujou kouřivost. je to možný ?? :) a ještě něco, prolezl sem celou dilenskou příručku a nikde zmínka o žhavkách. to je to fakt tak jednoduchý je vyměnit?? nebo jen blbě hledam :)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3701
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Napiš na jakým autě.Ale nechápu proč tě vyhodil z emisí kvůli žhavkám.Emise se mají měřit na motoru zahřátátém na provozní teplotu a to se v tu chvíli žhavky jenom vezou.Takže při jeho měření musely být emise OK pokud problém jen v těch žhavkách.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

motor měl přes 85st, koukal sem s nim na diagnostiku, vyjelo tam nšco o klimošce to ho prej nezajima, pak něco se servem, to taky nic,ale pak dvě závady žhavič na 2. válci a žhavič na 3. válci. a jinak nic. a on že prej ani měřit nezačne, protože by pak určitě nevyšla kouřivost. taky mě to právě překvapilo...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

jo je to o2, BJB 1.9pd
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

To ze ho vyhodili je celkom normalne, lebo na EK by mali vycitat aj pamat zavad od nejakeho roku vyroby vozidla. Technikovi neslo o emisie ale vozidlo nepustil, lebo motor nebol podla neho v OK stave, v podstate mal pravdu.
Pre autora vlakna, zhaviace sviecky za vhodnych podmienok dozhavuju aj po starte (kontroluje sa teplota okolia a asi aj teplota chladiacej kvapaliny). Ako ich vymenit, treba uviest ake auto a aky motor.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Breeoom píše:motor měl přes 85st, koukal sem s nim na diagnostiku, vyjelo tam nšco o klimošce to ho prej nezajima, pak něco se servem, to taky nic,ale pak dvě závady žhavič na 2. válci a žhavič na 3. válci. a jinak nic. a on že prej ani měřit nezačne, protože by pak určitě nevyšla kouřivost. taky mě to právě překvapilo...
Vzhladom na zohriaty motor bol jeho argument blbost, pretoze motor by uz nedozhavoval, emisie by nameral. Vyhodil ta kvoli technickej zavade a tym mal aj argumentovat.
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 05 dub 2012, 20:03, celkem upraveno 1 x.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

po startu dozhavujou, to je jasný, ale podle něj asi i kdyz je to potreba za provozu. to auto melo fakt kolem 90stupnu. spis me i prekvapilo, ze to nezobrazi ani maxidot ve stavu auta. uz sem je mohl vymenit davno. skoda...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vyměnit žhavky, smazat závadu a je to, žhavky maj pracovat a máš pravdu i když jsou vadné chybu to nevyhodí na maxidotu nebo kontrolce motoru.

Žhaviče tam máš 5ti voltové, tak je nezkoušet na baterce :)
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

a ja si rikal ze diky bufiku usetrim za zhavici svicky :D
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Třeba motory D5 od Volva začnou znovu žhavit i při stání na křižovatce a není to nic neobvyklého (:
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

kamarad kdyz je nad nulu zhaveni ignoruje a startuje hned. vzdycky mi to uplne otvira kudlu v kapse :) ale je fakt, ze na tom motoru je to znat. i pri 20st nad nulou poznam ze nastartoval on a ze odjizdi ... jak traktor. :)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

my mechanici mame takovy lidi radi
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

:) a tak urcite :)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

tak zhavicky byly fakt 3 ze 4 viditelne praskly a dve uz byly uplne prepaleny jakoze nekonecnej odpor... takze uz tam jsou novy, a emise treste se na me :) diky za prispevky
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“