Puky TT

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Re: Puky TT

Příspěvek od Nightrider »

Octava píše:
jear ewing píše:
Octava píše:co je lepsi do ramenou? uz 2x jsem utrhl normalni puky a chci tam dat neco lepsiho, je dobra moznost origo dil na audi TT?? vydrzi to dost? tyhle vydrzely max rok a byly KO (noteeth)
Jak utrhl, ty jezdíš okruhy s podvozkem Octavia I.
Ramenní silentboky se musí nalisovat v určitém bodu, jinak je pravděpodobně utrhneš-nebude to tvůj problém ?
sem tam sprint, jinak normalni denni jezdeni ;) nalisovany jsou dobre...
Zkus nejdriv cist a potom pis. Kdyz jsem koupil "normalni" silentbloky, tak vydrzely tyden!!! No nekdy i mesic. Je jasne kdyz koupis treba febi, nebo podobnou znacku, tak se nediv. Od VW vydrzi standard klidne nekolik roku pri opatrnem jezdeni.
Origo dil audi TT? Vzdyt to tu pise 9 z deseti mechaniku, ze uz montuji jenom TT puky!!! A znovu, origo znamena, ze to koupis v AUDI a ne nekde jinde!!!
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Uživatelský avatar
JOKINO1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 15 úno 2009, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SOBRANCE

Příspěvek od JOKINO1982 »

je to navedsia hovadina namontovat plne sinenbloky na nase cesty
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak do města je to pohoda a polňačku to taky snese ale když bydlíš v kamenolomu tak to asi znát bude....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Richi píše:Tvrdší to je výrazně, je to jak motokára, ale jen chvíli.
Po tisíci km to je tvrdý jako nový originál, ale víc už to nezměkne, tedy bez problémů funguje a drží.
Otázka jen bude, který z čepů odejde dříve než při použití originálních silenbloků, protože ty rázy, které puk z TT nepohltí, jdou někam jinam.
Nicméně originální srágorkový silenbloky, co vydrží sotva na pár měsíců, bych si už nikdy nedal.


Zalezi co mas obute na kolech, kdyz tam mas 15tky tak to "skoro" ani nepoznas. Na 18tkach je to uz opravdu poznat a jestli mas NEstandartni podvozek, tak muzes opravdu mluvit o "motokare".
Cep u spolujezdce odchazi jako prvni, co si budeme povidat. Ten jsem menil jako prvni, pak sly puky... Pokud mas nekde vuli, tak to pak odchazi TT neTT.
Cepy 3roky-3mesice drzi, puky 3r - 1m drzi, 9m zpet jsem menil vnitrni homokynetycky kloub a zacala se delat vule v tyckach rizeni, tak je je asi taky vymenim. Taky uz nedam nic jineho z nez audiTT 152Kw (jsou totiz 4typy na to TT)
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a jaký mají číslo? Etka pro TT zná jen dvě čísla. A to klasiku obyč nebo plnej..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

To mam nejradsi takove kecy o cestach... v cesku jsou ty cesty uplne zlate v porovnani co je tady... Kdyz vidis cenu, tak zacinas spekulovat. (ja dal tusim 60EUR) Dej si tam co chces, nikdo ti to nenuti!
Biimbo píše:a jaký mají číslo? Etka pro TT zná jen dvě čísla. A to klasiku obyč nebo plnej..
Dones to cislo od plnych. Mi prodavac rekl, ze to ma stejne jinak cislovane. Tak jsme nasli u neho v kompu puky a chtel jsem z te nejsilnejsi vykonno ve rady (mel tam 4 TT podle vykonu). Delaji s hlinikovym nebo medenym pouzdrem (vypada to jak med nebo nejaka sliti medi mozna bronz). Tak to by odpovidalo. 2 ti ukazuje etka x 2 ruzne pouzdra = 4 druhy. Ktery je lepsi to nevim, ale ja mam plne s hlinkovym pouzdrem. Vim ze odejde tak mu ho denesu, at mi da ten stejny.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

já mám TT puky taky nějakej ten rok a pohoda, změna v chování auta je skoro neznatelná. Jen je nedoporučuju dávat na auta s hodně sníženým, nebo zvýšeným podvozkem, když nejsou ramena v +- rovině s nápravnicí, tak jsou ty plný puky žvejklý a dřív se vytrhnou, takže tam jsou lepší obyč.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Má smysl dávat silentbloky jen na zadní nápravu ? Psal jsem si s hansdob, ten mě řekl, že na zadek Oktávie 1 použít z Cupry R, máte někdo tuto zkušenost ? Právě tuhost zadku bych potřeboval trošku poléčit.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

myslím že smysl to má já jsem moc spokojen s TT na předních ramenech a s cuprou vzadu :D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

borelli píše:Má smysl dávat silentbloky jen na zadní nápravu ? Psal jsem si s hansdob, ten mě řekl, že na zadek Oktávie 1 použít z Cupry R, máte někdo tuto zkušenost ? Právě tuhost zadku bych potřeboval trošku poléčit.
napis clenovi Marena TDI, ten je na zadku ma, tak ti treba poradi
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

jo, je to dost znát.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

borelli píše:Má smysl dávat silentbloky jen na zadní nápravu ? Psal jsem si s hansdob, ten mě řekl, že na zadek Oktávie 1 použít z Cupry R, máte někdo tuto zkušenost ? Právě tuhost zadku bych potřeboval trošku poléčit.
Daj originaly 6R0501541A, myslim ze ako tuhostne tak aj komfortom budes spokojny :) Ak chces tuhost a len a len tuhost, tak potom tie z LCR, prip. z FRS (1ML501541, 6Q0501541E)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Nejsem žádný hardcore jezdec a tak asi nebudu volit naprosto nejtužší možnost, rád bych tam dal nějaký tužší střed ale nebránil bych se ani té CupreR. Jezdil jsem v O II a ten rozdíl je znát. Upřímně se bojím situace, kdybych naostro musel absolvoval losí test a to mám nové tlumiče i pera. I Fábka 1 měla lepší podvozek než O 1 i když to bylo jiné auto s jiným rozvorem...

jak píšeš, original 6R0501541A - je znát stabilita oproti originálu co ce montovala do O 1 ?

Naštěstí jezdím po relativně dobrých silnicích, jezdit ale s takovou úpravou po D1 musí být jen pro velmi odolné jedince...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

borelli píše:jak píšeš, original 6R0501541A - je znát stabilita oproti originálu co ce montovala do O 1 ?
Oproti povodnemu modelu 1J050154C je to neporovnatelne lepsie :) Osobne som mal vzadu na naprave uz kadeco, aj Powerflex, aj silentbloky z FRS, ale toto mi pride najrozumnejsie :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

taky mám vzadu origo a spokojenost. Samozřejmě původní byly za 350tisíc km vytahaný jak kšandy, ale na těch nových je o hodně víc gumy než na starých. I ty starý už byly 72mm s plastovým vnějším kroužkem..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“