tenhle trojec se mě držel zuby nechty a to mám základ 81 kw 764 pp a vačko a přitom on má základ 66 a trysky...g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
doladění motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Možná by měl kamarád s G3 zajet někam ke konkurenci a odbrzdit auto, naladit konkurenčním softem a znovu odbrzdit. Já to udělal a na brzdě byl výsledek znatelný, pocitově úúúúúplně někde jinde a průběh krouťáku nesrovnatelný. Nemohu na pana Bulise říct nic špatného, neb mi vyšel vstříc na 100 %, ale po odborné stránce to asi není to pravé.g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
hansziku, my umime cist a tvuj prvni prispevek jsme zaregistrovali, netreba donekonecna zminovat. Toto neni mluveny projev ale pisemny ... vznika zaznam z diskuze 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vim jak jede chipnuty AFN sám sem předtim měl, pochybuju že by to DP zvládli líp a cena je tam samozřejmě někde jindeTK píše:Možná by měl kamarád s G3 zajet někam ke konkurenci a odbrzdit auto, naladit konkurenčním softem a znovu odbrzdit. Já to udělal a na brzdě byl výsledek znatelný, pocitově úúúúúplně někde jinde a průběh krouťáku nesrovnatelný. Nemohu na pana Bulise říct nic špatného, neb mi vyšel vstříc na 100 %, ale po odborné stránce to asi není to pravé.g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej

toledo afn chipped,egr off,kat off
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pochybovat muzes ale na cem jsou ty pochyby zalozeny?g.r. píše:vim jak jede chipnuty AFN sám sem předtim měl, pochybuju že by to DP zvládli líp a cena je tam samozřejmě někde jinde
Ja osobne pochybuji, ze by to nezvladli lip. Mam osobni zkusenost, ze Richard jiz ve svych pocatcich udelal lepsi chip na miru, nezli byl tehdy dosavadni od "profiku" z MaxTDI (a ti zvladli vetsi kousky nezli p. Bulis).
Kdyz uz nic, tak DP ladi na brzde, takze maji okamzitou informaci o tom "co na to rika motor" a jak se to bude nasledne chovat na silnici. Disponuje p. Bulis zatezovou brzdou, alespon smluvne? Ma nejake zkusenosti s narocnejsima upravama, nerku-li motorsportem v oblasti ladeni dieselu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
asi sem to blbě vysvětlil , třeba by to DP udělali kvalitnějš. Co sem se svez tak tohle auto mělo kolem 130 ps a možná i víc , jelo to fakt moc dobře a pochybuju že by někdo jinej dostal ještě větší výkon z 1z turbaForest píše:Pochybovat muzes ale na cem jsou ty pochyby zalozeny?g.r. píše:vim jak jede chipnuty AFN sám sem předtim měl, pochybuju že by to DP zvládli líp a cena je tam samozřejmě někde jinde
Ja osobne pochybuji, ze by to nezvladli lip. Mam osobni zkusenost, ze Richard jiz ve svych pocatcich udelal lepsi chip na miru, nezli byl tehdy dosavadni od "profiku" z MaxTDI (a ti zvladli vetsi kousky nezli p. Bulis).
Kdyz uz nic, tak DP ladi na brzde, takze maji okamzitou informaci o tom "co na to rika motor" a jak se to bude nasledne chovat na silnici. Disponuje p. Bulis zatezovou brzdou, alespon smluvne? Ma nejake zkusenosti s narocnejsima upravama, nerku-li motorsportem v oblasti ladeni dieselu?


toledo afn chipped,egr off,kat off
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vis, problem slova "lip" je ten, ze ho kazdy muze chapat jinak. Predpokladam, ze u Tebe to znamena "vyssi vykon", nicmene u DP zohlednuji i zivotnost a prave kvuli tomu by nejspis nebyla ta uprava v Tvych ocich "lepsi".
Pojem "melo 130 koni" je subjektivni a jen zmerenim se to polozit do objektivni roviny. 130 koni pojede v kazdem typu vozu jinak.
Nevim, zda se to tyka vozu s uvedenim turbodmychadlem v katalogu uprav je uvedena moznost 1.9 TDI 66kW -> 99kW/285Nm (s vymenou trysek).
Pojem "melo 130 koni" je subjektivni a jen zmerenim se to polozit do objektivni roviny. 130 koni pojede v kazdem typu vozu jinak.
Nevim, zda se to tyka vozu s uvedenim turbodmychadlem v katalogu uprav je uvedena moznost 1.9 TDI 66kW -> 99kW/285Nm (s vymenou trysek).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)