doladění motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hanszik
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 črc 2011, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od hanszik »

g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
;)
tenhle trojec se mě držel zuby nechty a to mám základ 81 kw 764 pp a vačko a přitom on má základ 66 a trysky...
hanszik
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 črc 2011, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od hanszik »

g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
;)
tenhle trojec se mě držel zuby nechty a to mám základ 81 kw 764 pp a vačko a přitom on má základ 66 a trysky...
hanszik
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 črc 2011, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od hanszik »

g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
;)
tahle trojka se mě právě držela zuby nechty a přito má základ jen 66kw a trysky z 81 .tak nvm kde je chyba
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
;)
Možná by měl kamarád s G3 zajet někam ke konkurenci a odbrzdit auto, naladit konkurenčním softem a znovu odbrzdit. Já to udělal a na brzdě byl výsledek znatelný, pocitově úúúúúplně někde jinde a průběh krouťáku nesrovnatelný. Nemohu na pana Bulise říct nic špatného, neb mi vyšel vstříc na 100 %, ale po odborné stránce to asi není to pravé.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

hansziku, my umime cist a tvuj prvni prispevek jsme zaregistrovali, netreba donekonecna zminovat. Toto neni mluveny projev ale pisemny ... vznika zaznam z diskuze ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
g.r.
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 bře 2009, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov

Příspěvek od g.r. »

TK píše:
g.r. píše:taky jedna zkušenost sice ne osobní, ale kámarád si u něj nechal ladit g3 1z se 81kw vstřikama a moc se mu to povedlo jede to fakt moc hezky , je spokojenej
;)
Možná by měl kamarád s G3 zajet někam ke konkurenci a odbrzdit auto, naladit konkurenčním softem a znovu odbrzdit. Já to udělal a na brzdě byl výsledek znatelný, pocitově úúúúúplně někde jinde a průběh krouťáku nesrovnatelný. Nemohu na pana Bulise říct nic špatného, neb mi vyšel vstříc na 100 %, ale po odborné stránce to asi není to pravé.
vim jak jede chipnuty AFN sám sem předtim měl, pochybuju že by to DP zvládli líp a cena je tam samozřejmě někde jinde :)
toledo afn chipped,egr off,kat off
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

g.r. píše:vim jak jede chipnuty AFN sám sem předtim měl, pochybuju že by to DP zvládli líp a cena je tam samozřejmě někde jinde :)
Pochybovat muzes ale na cem jsou ty pochyby zalozeny?

Ja osobne pochybuji, ze by to nezvladli lip. Mam osobni zkusenost, ze Richard jiz ve svych pocatcich udelal lepsi chip na miru, nezli byl tehdy dosavadni od "profiku" z MaxTDI (a ti zvladli vetsi kousky nezli p. Bulis).

Kdyz uz nic, tak DP ladi na brzde, takze maji okamzitou informaci o tom "co na to rika motor" a jak se to bude nasledne chovat na silnici. Disponuje p. Bulis zatezovou brzdou, alespon smluvne? Ma nejake zkusenosti s narocnejsima upravama, nerku-li motorsportem v oblasti ladeni dieselu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
g.r.
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 bře 2009, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov

Příspěvek od g.r. »

Forest píše:
g.r. píše:vim jak jede chipnuty AFN sám sem předtim měl, pochybuju že by to DP zvládli líp a cena je tam samozřejmě někde jinde :)
Pochybovat muzes ale na cem jsou ty pochyby zalozeny?

Ja osobne pochybuji, ze by to nezvladli lip. Mam osobni zkusenost, ze Richard jiz ve svych pocatcich udelal lepsi chip na miru, nezli byl tehdy dosavadni od "profiku" z MaxTDI (a ti zvladli vetsi kousky nezli p. Bulis).

Kdyz uz nic, tak DP ladi na brzde, takze maji okamzitou informaci o tom "co na to rika motor" a jak se to bude nasledne chovat na silnici. Disponuje p. Bulis zatezovou brzdou, alespon smluvne? Ma nejake zkusenosti s narocnejsima upravama, nerku-li motorsportem v oblasti ladeni dieselu?
asi sem to blbě vysvětlil , třeba by to DP udělali kvalitnějš. Co sem se svez tak tohle auto mělo kolem 130 ps a možná i víc , jelo to fakt moc dobře a pochybuju že by někdo jinej dostal ještě větší výkon z 1z turba :). nemyslel sem to vůbec zle vůči DP ;) abys mě nechápal špatně.
toledo afn chipped,egr off,kat off
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vis, problem slova "lip" je ten, ze ho kazdy muze chapat jinak. Predpokladam, ze u Tebe to znamena "vyssi vykon", nicmene u DP zohlednuji i zivotnost a prave kvuli tomu by nejspis nebyla ta uprava v Tvych ocich "lepsi".

Pojem "melo 130 koni" je subjektivni a jen zmerenim se to polozit do objektivni roviny. 130 koni pojede v kazdem typu vozu jinak.

Nevim, zda se to tyka vozu s uvedenim turbodmychadlem v katalogu uprav je uvedena moznost 1.9 TDI 66kW -> 99kW/285Nm (s vymenou trysek).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“