otoceni GT 2052V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Noe
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 05 dub 2007, 21:17
Odpovědi: 0

otoceni GT 2052V

Příspěvek od Noe »

Ahoj poradil by mi nekdo jak otocit GT 2052V do FABIE RS, nejaky popis co vsechno se stim dela ? Nebo lepsi, kdo mi to otoci ? diky za info.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a jak to chceš otáčet doleva nebo doprava?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

U turba GT2052V je situacia komplikovanejsia. Su tam totiz nesymetricky osadene aretacne koliky a jeden je este ktomu privareny napevno. Takze odrezat kolik a prevrtat diery na novo podla pozadovanej polohy. Takisto treba prisposobit uchytenie actuatora. Vtomto smere je urcite vdacnejsie turbo VNT20 (z motora AFB) pretoze sa da bez problemov otacat po 120 stupnoch.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

bylo by foto těch nesymetricku rozmístěných aretačních kolíků??? :worthy:
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

tady na té fotce není moc vidět nesymetricky rozmístěné kolíky

sem našel na audi klubu totok, ale možná to jen zkresluje natočení

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

up

chtěl bych foto nesymetricky uložených kolíů
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Na druhé fotce,je to krásně vidět , víš naco se máš dívat :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

právě, že nevím na co se mám dívat
rozteč těch děr se mě zdá stejná :worthy:
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Milo75 píše:právě, že nevím na co se mám dívat
rozteč těch děr se mě zdá stejná :worthy:
Jdu změřit osové vzdálenosti kolíků , ja. (noteeth)

Tak na mojim statoru 2052 je to simetrycky ,jak kolíky tak šroubky, ale tak to někdy bejvá , je na prodej (rofl)


http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=2052
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Vykašli se na kolíky . . . Převrtej díry ( + závity ) pro ty tři imbusáky , co drží těleso statorových lopatek ve skříni turbíny . Takto to jde otočit téměř libovolně . . . teda s ohledem na odvod oleje . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

typ turba

Příspěvek od Milo75 »

hojte, umíte někdo zjistit podle štítku jaká je to výkonostní verze turba, jestli je to třeba na 132Kw nebo je to jedno??

Obrázek
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

a ottáčel už někdo GT2052V??

dle fotky výfukovky je vidět, že nejsou úchyty všechny stejně

nějaké foto z přestavby by tu asi někdo neměl??

Obrázek
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

osové vychýlení pro přívod/odvod oleje může být max 30°, že??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Na GT2052 nech regulaci přišroubovanou jak je, pootoč rozváděcí kroužek. Pak o stejný úhel je třeby vyvrtat dírku do CH pro zajišťovací kolík - asi 2mm. Ale pozor! I 1mm vedle a už nenastavíš správně regulaci! Uchycení baňky bude třeba lehce upravit.

Tento způsob funguje jen pro určité polohy natočení, kde nedojde ke kolizi ovládací páčky s kladkami rozváděcího kroužku.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“