Kvalitní opravy značkových servisů....

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Kvalitní opravy značkových servisů....

Příspěvek od Ladas »

Setkal jsem se s něčím jen těžko uvěřitelným,přes kamaráda se mi dostalo do péče auto které jezdilo pouze do značkových servisů k tomu jsem měl dokumentaci včetně faktur za opravy to co si pánové účtují je jedna věc ale sami posoudíte co je asi špatně.Takže z lehka pán je ital žijící v Čr,česky umí velmi dobře i technické věci i když jeho přízvuk prozradí že nejni "zdejší" koupil si Ford Focus s nějakou garancí mobility a v zahraničí mu bylo měněno turbo na záruku z důvodu ztráty výkonu v cca 92tis najetých kilometrech 14.7 2011 (foto č 1) od té doby to tak nějak jezdilo ale žádná sláva to prý nebyla tak nechal zkontrolovat auto i v Čr (kontrola vstřikovačů) s výsledkem vstřiky jsou ok nastala opět ztráta výkonu a druhá výměna turbodmychadla 10.4 2012 v 106414km(foto č.3 a dále) vozidlo jsem dostal jen na zkontrolování (foto s km a datumem poslední) co skutečně bylo provedeno (měněno) a jestli je vše v pořádku.To co jsem zjistil je nehoráznost 1.stupně jinak to nejde nazvat při všech prohlídkách a "útrapách" (turbo je skutečně nové) si značkové servisy dovolí nevyměnit vzduchový filtr a v případě kontroly vstřikování ani palivák takže na selhání jednotlivce to nevypadá 2 servisy 2 hrubé chyby montáže turbodmychadla!!!

To je horor a v něm hrajou lidi co jim věří že dělají mimimálně podle směrnic k tomu určených...

Filtr mám schovaný v práci pro porovnání jsem měl i ze superba co měl odjeto cca 30tis km a ten byl zlatej takže tenhle tam bylod narození auta...


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no pěknýý asi není co dodávat.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To je asi normální. Zaměstnanci jsou na šichtě a čekají netrpělivě, aby už padla. Aby se zamysleli nad problémem, to už bychom po nich chtěli moc.
Kamarádka když šla do penze si odkoupila služební Octávku a když jsem prohlížel servisku a všechny faktury ze značkového servisu, za celou dobu vše poctivě vedeno, tak za cca 120 000 km jsem nikde nenašel vzduchový, pylový ani naftový filtr, že by někdo měnil. Měnili olej, olejový filtr, žárovky, dwestičky, občas nějakou žhavičku a napsali poznámku, že "studený motor hůře startuje". Když jsem dal ventilátor na plno, tak to skoro nefoukalo. Bohužel jsem to nevyfotil a to byla chyba. Takovej humus se hned tak nevidí. Jenom pro informaci výměna oleje cca 5 000 Kč.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to jako všude, je to i u "soukromníků", řešil jsem Tranzita a Passata , od stejného majitele a u obou byly protržené vzduch. zasrané filtry. Povídám mu, kurva to si nemůžete ty filtry vyměnit, řešíte samé píčoviny, ozdoby puklice, apod. a to co je důležité vás nezajímá..A on koukal jako z jara a povídá, ale on nám servisuje auta ten a ten , teď jsou auta po prohlídce.. Jelikož nemám rád nasazování na druhého, měl jsem držet hubu , filtry vyměnit vyčistit a bylo to..Ale ten dotyčný je prostě obyčejný čurák, jinak se to říci nedá..Je jasné, že kdyby mě potkal a řekl, že jsem ho pomluvil, řeknu mu, že čurák je, nic jiného si nezaslouží..Nikdo není dokonalý, může i zapomenout, ale u 2 aut najednou..?
nepropadat panice...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ok při pravidelném servisu to "jde" opomenout ale při výměně turba to je silný kafe jinak výměna oleje+předních kotoučů a destiček stojí ve fordu 10600.- pravda je tam kontrola tlaku oleje na studeném motoru za pěkných 900 bez daně ale měnit turbo a neudělat vzducháč je i proti všem předpisům třeba Vw neuznává reklamaci na turbo a váhu pokud nejni použitý origo Vw vzducháč
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

kurva to si nemůžete ty filtry vyměnit, řešíte samé píčoviny, ozdoby puklice, apod.
Filtry nejsou vidět, puklice vidět jsou.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

a najlepsie na tom je ze neznackove servisy tzv.garazovi majstri su najhorsi mechanici teraz ide reklama na niektorom slovenskom radiu ze nedavajte si opravit auto u garazoveho majstra mne osobne sa stalo na citroene c4 pelovy filter povodny auto pred tym servisovane len v citroene
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No heleďte já měnil olej a filtry na Berlingu 1.6HDi a vzduchový filtr neměl daleko k tomu co ukazuje Láďa, i když původní určitě nebyl, auto je z roku 08 a filtr byl z roku 09, ale i tak hnůj ( tachometr 125 000km ), chápu mění se naprd, filtrbox je vzadu za motorem, je potřeba sundat hadice, váhu, baňku brzdové kapaliny, balonek na naftu apod. Ale i když jsem to měnil prve nezabralo to déle jak 45 minut včetně vyluxování spodku filtrboxu.
A co mě ještě dostalo byl kabinový filtr, tady jsou dva filtry nad sebou, mění se po jednom, ale jeden z nich byl starý a druhý už asi někdo dělal ten byl novější, no nechápu.

Ale majitel byl spokojen, říkal že obvykle platil za výměnu oleje a filtru(ů?) tak o cca 2000kč víc než jsem chtěl já (auto jezdilo do značkových dílen)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já si říkám, stojí to za to, ušetřit na blbém filtru a pak stát před zákazníkem, který drží v ruce tu zasranou onuci /filtr/ a v druhé ruce fakturu? Tihle lidé snad ani nejsou normální a mají dobrý spánek za jakýchkoliv okolností... :o
nepropadat panice...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

sharan933 píše:a najlepsie na tom je ze neznackove servisy tzv.garazovi majstri su najhorsi mechanici
Nevim, jak odlisit "garazove mistry" a "neznackove servisy" ale pravda je takova, ze treba takovy Lubos z Chomutova je opravdovy kovany a tuplovany garazovy mistr a k nemu si chodi znackove servisy pro rady (LOL)

Mimochodem clovek, nebyt ktereho by asi toto forum nebylo, protoze on byl hybnym motorem ladeni TDIcek v Chomutove a nasledne cele CR.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Normální stav.

Když dostanu do ruky auto po záruce na servis tak vzducháč, pylový a palivový měním automaticky.

Velice zřídka to bývá měněno. Si asi neuvědomujou, že je tam většinou vidět ten rok výroby. Svíčky bývají měněný občas, jak to má do 100k tak se tím nikdo nezabývá. Ani se neunavujou je aspoň vyndat a podívat se na ně. Kolikrát má člověk strach aby je neutrhl.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“