RichardK píše:Dokázal by někdo přesvědčit ŘJ aby podtlakově ovládala turbo na Volvu?
Umí to někdo dobře upravit ŘJ po výměně trysek popř. to čipnout za rozumný peníz
upravit urcite ano ale neviem ci za rozumni peniz. za kvalitu sa plati.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lt.kubosh píše:Kdyz uz jsem tak krasne unesl vlakno, tak by mozna bylo zahodno rict, ze mne bylo sdeleno, ze u techto trysek bude narust cca 15koni mozna mirne vic.
Pro cloveka, ktery si chce udelat povedomi o tom jak to funguje je to informaci dost. Predpokladam, ze profici by stejne meli mit CVUT FS a podobne. Chcel jsem si porovnat K14 a K16 turba, kdyz jsi rikal, ze K14 je maly smejd.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
lt.kubosh píše:Pro cloveka, ktery si chce udelat povedomi o tom jak to funguje je to informaci dost. Predpokladam, ze profici by stejne meli mit CVUT FS a podobne. Chcel jsem si porovnat K14 a K16 turba, kdyz jsi rikal, ze K14 je maly smejd.
nieje ta kk16 az taka velka. rotor je vacsi asi o 2-3 mm na vyfuku. to je minimum. Hodne sa pouzivaju v LT. A mapy od kkk a diely dost problem zohnat. Garet ziaden problem.,
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro