Car Wars Panenský Týnec 18-19.5.2012
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kdo mluvi o "jeti" na zadnich kolech? Ja tu zminuji neoddiskutovatelny fakt v podobe odlehceni predni napravy. Jinak ja jsem tam nebyl, takze nemohu posuzovat co tam ma nebo nema za gumy a to video je dost nekvalitni (a napis Nova tomu na kvalite nepridala ani v nejmensim).
Pokud se nemylim, jedna se o vuz, ktery mimo kompresoru pouziva i nitro, ne? Takze je klidne mozne, ze ridice (ridicku, slysel jsem, ze to tam majitel pujcoval i nejake zene) rozhodil efekt nitra.
Nicmene, zajimalo by me, k cemu opravdu doslo. Zel, to se asi jentak nedozvime, takze jedina moznost je, ze se budeme uchylovat ke spekulacim.
Pokud se nemylim, jedna se o vuz, ktery mimo kompresoru pouziva i nitro, ne? Takze je klidne mozne, ze ridice (ridicku, slysel jsem, ze to tam majitel pujcoval i nejake zene) rozhodil efekt nitra.
Nicmene, zajimalo by me, k cemu opravdu doslo. Zel, to se asi jentak nedozvime, takze jedina moznost je, ze se budeme uchylovat ke spekulacim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
souhlas, viděl bych to stejně....ta Cobra je na to asi sakra mrcha, něco málo zde:turbo kamna power píše:foreste na to aby auto jelo po zadních je potřeba už sakra výkon a superlepivé gumy, tady asi nějaké odlehčení přední nápravy nehraje rolispíš bych to tipoval na necitlivou práci s plynem a spojkou při řazení z jedničky na dvojku v kombinaci s otevřeným diffem, kde jedno kolo proklouzlo, no a to jsou pak z toho v mžiku hodiny.
jinak souhlas s gerii, na sprinty není potřeba tolik toho řidičského umu, ale jak dokazuje řidič kobry, i tady se to minimum dá zkazit.
http://www.youtube.com/watch?v=ZNLpZdDz-1k
http://www.youtube.com/watch?v=lqcfA9tu ... re=related
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
nemůžu soudit nebyl jsem tam ale k takovýhlemu šmejru s takovým výkonem na prdeli stačí prach a už se to žvejkne takže řidič nemohl za to že jel tak jak jel ovšem přizpůsobení stavu a povaze vozovky je asi daná věc a to že jezdí s masírkama kolama je věc druhá na takový blbnutí jako je sprint jsou taky gumy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Přesně tak, stačí nesourodý povrch a o něj není v Týnci nouze...Baťa1 píše:to znam taky BMW M3 stalo se mě to,ujetí zadku podle mě diferncial špatná svornost začne hrabat jedno kolo a už to je
Jen nechápu, proč to tak dlouho držel pod plynem.
Na sprintech toho člověk opravdu nemusí moc umět.
Ale to se mění u překoňované zadokolky, kdy se jede na hranici trakce a smyku. Pak stačí na moment horší přilnavost jednoho kola, nebo prasklá guma a průser je na světě.
Bohužel to asi byla otázka času.
Já se kdysi zařekl, že třeba do Příbrami už nikdy nepojedu sprintit.
Diváci stojí snad půl metru od projíždějících aut!
Tam někomu rupnout guma, než stačí cokoliv udělat, tak smete alespoň 30 lidí.
Jenže převážet na každý sraz 400 betonových bloků, se u nás bohužel nezaplatí.
A jedné stálé zabezpečené dráhy se v ČR těžko dočkáme.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Ti co tu píšou, že je to brnkačka, bych c tom nechal párkrát svézt, přesně jak píše Bóďa.
Pajin by vám mohl vyprávět, jaký to je s Broukem.
Po boji každej generál, . Věřím tomu, že v tu chvíly, pokud řidič to auto opravdu neovládá dokonale, tak stačí chcilka zaváhání a v této situlaci nezabrání nehodě. Ono ty nervy na startu a to všechno k tomu na klidu nepřidají.
Na tohle je celkem bezpečná předololka, i když předokolka s 300PS bez ASR a ESP taky umí v zatáčkách hezky potrápit.
Konkrétně ta Cobra už měla podobné problémy vícekrát, jen to vždy řidič ukočíroval.
Pajin by vám mohl vyprávět, jaký to je s Broukem.
Po boji každej generál, . Věřím tomu, že v tu chvíly, pokud řidič to auto opravdu neovládá dokonale, tak stačí chcilka zaváhání a v této situlaci nezabrání nehodě. Ono ty nervy na startu a to všechno k tomu na klidu nepřidají.
Na tohle je celkem bezpečná předololka, i když předokolka s 300PS bez ASR a ESP taky umí v zatáčkách hezky potrápit.
Konkrétně ta Cobra už měla podobné problémy vícekrát, jen to vždy řidič ukočíroval.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW