Aditivum VIF a DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aditivum VIF a DPF
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda můžu přidat do nafty VIF, když mám OII 2.0 TDI BMM s DPF? Díky.
Naposledy upravil(a) lumirb dne 08 kvě 2011, 18:14, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Aditivum a DPF
lumirb píše:Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda můžu přidat do nafty VIF, když mám OII 2.0 TDI BMM s DPF? Díky.
toš ba dej totam

Tomu vadí v první řadě nafta (saze)... Cituji z Wikidedie:
A VIF cetanové číslo navyšuje. Četná diskuze o VIF např. zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=vifČím vyšší cetanové číslo palivo pro vznětové motory má, tím je kvalitnější. Motor s přímým vstřikováním v takovém případě lépe startuje, má lepší výkon, tišší a hladší chod a také výfukové plyny obsahují méně nežádoucích zplodin hoření.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
kopiruji prispevek z jednoho fora, tak by me zajimal jak to tedy je, kazdy tvrdi neco jineho . dekuji
tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale
Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice....
tak po dalsim mesici,kdy jezdim jen na cistou naftu od Benziny,se mi interval protahl uz na 1100km.Olej v motoru uz nestoupa a je jak ma byt.Takze-jestli mate auto s DPF filtrem,nepridavejte zadne aditiva.
tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale

Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice....

tak po dalsim mesici,kdy jezdim jen na cistou naftu od Benziny,se mi interval protahl uz na 1100km.Olej v motoru uz nestoupa a je jak ma byt.Takze-jestli mate auto s DPF filtrem,nepridavejte zadne aditiva.
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Má význam to vynucovať solo? Dokým sa spušta regenerácia tak nevidim dovod to nutiť ešte robiť solo. Šak to je taká istá ako ju spraví auto.burek píše:jo jo mas pravdu mam bls a regenerace se dela kazdych 400km a ja ji jeste jednou za mesic vynutim solo, jen me zajima jak to je stim aditivem zda fakt ten filtr zasira ci ne...
Mna čo pri tomto neskutočne mooc sere tak je že mi auto pri regeneracii troška potrhava. Niekedy viac niekedy menej. Ale je to dosť cítit na chode motora. Ked som nelial VIF bolo to ešte silnejšie.(možno PLACEBO).
Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.
kanal 75/3 zanesenie v % nie je smerodatne ako si vela ludí myslí. Je to zanesenie v % ale od poslednej regeneracie. Ked to presiahne nejakú hodnotu(neprišiel som na to akú) sa spustí regenarcia.burek píše:kde tam zjistits na kolik g to mas zaneseny?... a kolik je max g az je plnej? vynucuji jelikoz jeszim dost i mesto...
Smerodatný je kanal 68/2 v gramoch. Ja tam mám momentalne 23g/215000km.
nejde me o prodluzovani to asi ne ale spis o to aby jsme nezkracoval zivotnost dpf.... nekde jsem cetl ze aditivum obsahuje zeleza ktere nejsou vabne pro dpf... ale co clovek to nazor.. stale to liju a zatim nic negativniho nepozoruji..na vif najeto uz 10 tis km
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml