dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
takze specialne Sachs 228 v ALH, dobry vedet, dekuju za objasneniHuml píše:konkrétně Sachsy v ALH, děs, spojka často počipu klouže a setrváky se vyjebávaj na středovým složení těch dvou hmot, řekl bych asi nejhorší sada od SachseMaslo23 píše:takze Sachs byl na tom hur jak luk, chces rict? v tom pripade to beru zpet, mam ale jine zkusenosti
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
EWT
Tak jsem nacpal ewt do 4x4 po té co se sypla původní s rozvodkou a nikde není.Odpojil první část kardanu a vypl čerpadlo haldexu.Výsledek je příjemných 1300km na nádrž čili o 200km více než doposud na stejných trasách a docela dobré rychlosti na dálnici
.I to protáčení kol při rozjezdu,když se člověk potřebuje vlést je vždy nečekané kua, 4x4 to neznala-hehe.

Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off
,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře

Re: EWT
marko250 píše:Tak jsem nacpal ewt do 4x4 po té co se sypla původní s rozvodkou a nikde není.Odpojil první část kardanu a vypl čerpadlo haldexu.Výsledek je příjemných 1300km na nádrž čili o 200km více než doposud na stejných trasách a docela dobré rychlosti na dálnici.I to protáčení kol při rozjezdu,když se člověk potřebuje vlést je vždy nečekané kua, 4x4 to neznala-hehe.
ja bych ten najezd nedramatizoval, to si pak tady budou lidi zas rvat vlasy, ze oni najedou 1000km/nadrz...1300km bych uveril, ale streku kolem kila neco, napr Chorvaty, ale jezdit bezne 1300 na nadrz, jeste po dalnici...

- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Tak především je třeba si uvědomit že 4x4 má 63l nádrž,která jde naplnit s odvzdušňovákem na 70l což dělám,protože tankuji vždy od prázdné do vrchovaté.Ten nájezd mám obvyklým provozem,který jezdím každý pracovní den už 10 let stejně,čili 21km ráno do práce po okrsce,pak zpět a něco navíc kolem obchodů a jiných klasických věcí +víkend s dětma,konkrétně v tomto měsíci 120km dálnice Bielsko Biala a zpět.Po okrskách kolem kila po městě v koloně jak hňup,nebo prostě kolem 60-70 když je prostor a nejsou to krytická místa "pomáhat a chránit" a na dálnici 140(někdy saze ven).Jezdím plynule né agresivně,ale serou mě všichni co se plouží v levém pruhu po městě 50,když tam mají pravý se stejně jedoucíma.Těch 200km navíc má nasvědomí ta převodovka protože to jezdím vše v nižších otáčkách a kardan,který už neklade odpor.Po technické odpojím ještě náhony z haldexu a nechám jen druhé čepy nábojů.Jakou má auto spotřebu jsem nikdy neřešil protože byla vždy kolem 6l/100,jen si nuluji s tankováním km a vím ,že jsem najel vždy s funkční 4x4 max 1100km(asi 3x za celou dobu se mi stalo, že mi došla nafta a odvzdušňoval jsem vstřikovače
),ono to není žádný zázrak teď ,dyť se jedná o snížení jednoho litru na sto km,což EWT s kardanem přineslo.

Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off
,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Teraz som nacpal do fabie 1.4 tdi (povodne prevodovka JCZ) prevodovku z 1.9 tdi a pri tachometrovych 100 km/h mam prijemnych 2000 ot/min. A v meste na 4.st. pri 55 km/h tacho mam 1500 ot/min, co je tiez udrzatelne. Uvidim co to spravi na spotrebe, v sobotu idem na trasu 2000 km, zvacsa dialnice. Doteraz mi to pri 140 tacho tocilo takmer 3400 ot. priemernu na tej spominanej trase som mal okolo 6.3 l. Snad to teraz spadne.
Vymena bola v pohodicke, bez problemov, cca 3 hodinky.
Edit:
Takze, efekt znizenia spotreby sa dostavil v podobe cca - 0,5 l/100 km, na trase 2000 km. Jazdim ju pravidelne, teda castejsie, trasa rovnaka, cas rovnaky, zhruba aj priemerna rychlost mi sedi. Ci je to az tak ekonomicke neriesim, podstatne je, ze motor toci menej, je aj menej namahany. Inak, maximalka mi zostala cca rovnaka. Predtym som bol limitovany otackami, teraz asi vykonom, krut. momentom. Kolko to je, nebudem tu pisat....
Inak, spotreba palubak a skutocna mi naprosto sedi.
Vymena bola v pohodicke, bez problemov, cca 3 hodinky.
Edit:
Takze, efekt znizenia spotreby sa dostavil v podobe cca - 0,5 l/100 km, na trase 2000 km. Jazdim ju pravidelne, teda castejsie, trasa rovnaka, cas rovnaky, zhruba aj priemerna rychlost mi sedi. Ci je to az tak ekonomicke neriesim, podstatne je, ze motor toci menej, je aj menej namahany. Inak, maximalka mi zostala cca rovnaka. Predtym som bol limitovany otackami, teraz asi vykonom, krut. momentom. Kolko to je, nebudem tu pisat....
Inak, spotreba palubak a skutocna mi naprosto sedi.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5