Jaké doporučíte otvírací tlaky trysek 764?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaké doporučíte otvírací tlaky trysek 764?
Ahoj, sehnal jsem za dobrý peníz trysky Bosch DSLA150P764 a mám v úmyslu je použít na motoru AFN mechanické čerpadlo 11mm pístek+ 130k turbo.
Řeším otázku jaké otvírací tlaky? Prosím o fundovanou radu. Díky.
Řeším otázku jaké otvírací tlaky? Prosím o fundovanou radu. Díky.
asi nie. 190 je spodny tlak a 300 vrchny. a 4 bary je tlakova diferencia spodneho tlaku. ak by si to mal viac tak na koeficiente rovnomernosti chodu / kanal 13/ by si to videl pri diferencii 10 bar uz dost zretelne. a hlavne by sa ti pounulo fazovanie predvstreku medzi valcami a nebolo by to po 180 stupnou KW ale ten co ma viac by bol neskorsi a triaslo by toMarek77 píše:To Venca: Asi překlep, ne?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Děkuji za názory, ale chtěl jsem fundovanou radu a ne nějaké bláboly. A navíc, kdo neumí číst, tak jsem uvedl, že mám mechanické čerpadlo. Spodní tlak je dán držákem trysky. Doplnil jsem, že mám držáky 190.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.
Naposledy upravil(a) Dawe dne 02 dub 2007, 22:50, celkem upraveno 1 x.
ty blabol, tlak je vecou nastavenia nie drziaka. drziak je identicky........................................Dawe píše:Děkuji za názory, ale chtěl jsem fundovanou radu a ne nějaké bláboly. A navíc, kdo neumí číst, tak jsem uvedl, že mám mechanické čerpadlo. Spodní tlak je dán držákem trysky. Doplnil jsem, že mám držáky 190.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320 At. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310 At. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tak si sezen drzaky s novejsich TDI cca od roku 2002, kvuli norme Euro3 maji tlak 220/300, mel jsem predtim 190/300 a dal jsem 220/300, sliboval jsem si od toho o malicko mensi kourivost a rekl bych ze se nic nezmenilo (mozna ubyl vykon o 0.1%Dawe píše:Děkuji za názory, ale chtěl jsem fundovanou radu a ne nějaké bláboly. A navíc, kdo neumí číst, tak jsem uvedl, že mám mechanické čerpadlo. Spodní tlak je dán držákem trysky. Doplnil jsem, že mám držáky 190.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320 At. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310 At. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.

trysky mam Race520


obrazky pujceny z www.racingtdi.com
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Omlouvám se za moji poznámku, nechtěl jsem se tě dotknout, ale srozumitelně jsem položil otázku, tak jsem čekal jasnou odpověď či názor. mvolesko odpověděl jasně a stručně. Jde mi o to jestli mám jen trysky přehodit v držáku a dál to neřešit, nebo si s tím víc pohrát. Mám jednu sadu držáků navíc a tak mám na to čas a možnost nechat vše seřídit v Bosch servisu.
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Dawe: BH motor ti odpovedel velice fundovane a vycerpavajicim zpusobem. Nevim co bys chtel vic. Jediny kdo tady blabolil nesmysly jsi byl ty. Druhy tlak nenastavis ani ty, ani tvuj Bosch servis, to mi ver. Maximalne ti reknou at si koupis nove trysky, ze ty tvoje starsi pri druhem tlaku tecou. Az to nastavis, tak se pochlub. 

je uplne jedno ci mas mechaniku alebo EDC. na charaktreistiku druheho tlaku ma vplyv aj vackovy hriadel vstrekovacieho cerpadla a postupnost nastupu tlaku v palivovom systeme. ak pouzivas vstrekovacie rotacne cerpadlo so spatnymi ventilami ako s TD alebo podobne tak ti je druhy tlak na nic. EDC nema spatny vytlacny ventil vo vytlacnom hrdle cerpadla a druhy tlah je dosahovany len razovou vlnou v trubke palivoveho systemu medzy vstrekovacom a cerpadlom teda nejake interferencne nasobenie tlaku. a ak su tam vytlacne ventile tak ta druhy tlak ani nemusi zaujimat. len tolko k tejto teme s mojej strany.Dawe píše:Ano BH jsem se omluvil, ale já mám mechaniku. Celou dobu mluvím o nových tryskách ..764 za staré ...520. Držák 190 či 220 a druhý tlak se dá nastavit. Takže tvoji připomínku Venca neberu.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro