A6 1.8T cca 160 kkm, už si presne nepamätám, v nemecku mi upchalo sací koš vo vani, celkové náklady 2500,- € - Castrol Magnatec, vymieňaný vždy včas
Ford C-max 2.0 TDCi - pri 90 000 km idšlo turbo, príčinou bolo upchaté sitko v holendri mazacej trubky turba. - cca 1200,- € pri použití repasovaného turba. Castrol Magnatec A1 5W-30
Mal som súkromne 2x 1.8T, 1x TDI PD, CDi, zopár benzínových tmosfér a poviem len jedno. Magnatec od Castrolu už ani do píly na reťaz. Čo sa týka EDGE, u toho som sa s problémami nestretol, fakt je, že som ho mal len jednu výmenu v PD.
Ešte tak na okraj, mnohí to dobre viete, do TDI PD je vhodný z rady EDGE:
Castrol EDGE professional LL3 5W-30 (VW507.00) - drahý, riedky, ekologický fujtajbl
Castrol EDGE 5W-30 - platí to isté
Castrol EDGE Turbodiesel 5W-40 (VW505.01) - keď už to musí byť kastrol, tak tento - výmena po roku alebo 15 000 km, alebo radšej po 12

To je všetko, z minimálne 14 druhov EDGE súhlasia len lieto tri.