zase nouzák!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak já to už vůbec nevím.
Dnes,když jsem jel na 5 st. a nejel pod plným plynem,tak mi to do nouzáku nespadlo ani pří 3200 ot.Jinak na 5 mi to spadne kolem 2500 otáček.Ale zloušel jsem to a normálně a když jsem přejel ve 12 km/h přejez,tak mi to spadlo do nouzáku!!Není to někde v elektrice,nebo hadička se může hnout a netěsnit,nebo nevím
Dnes,když jsem jel na 5 st. a nejel pod plným plynem,tak mi to do nouzáku nespadlo ani pří 3200 ot.Jinak na 5 mi to spadne kolem 2500 otáček.Ale zloušel jsem to a normálně a když jsem přejel ve 12 km/h přejez,tak mi to spadlo do nouzáku!!Není to někde v elektrice,nebo hadička se může hnout a netěsnit,nebo nevím
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 206
- Registrován: 19 bře 2007, 14:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady


Chlapi mám pocit, že je tu trochu zmatek. Dle mého nemáte shodné problémy i to vypadá, že ani průvodní jevy nejsou stejné.
Jestli motor spadne do "nouzáku" musí se zresetovat(vypnout klíček). Pokud se problém odstranil sám od sebe nebyl to dle mého nouzák. Pokud odpojíš čidlo tlaku a teploty nemá ŘJ důležité info a spadne do "nouze" to je normální. Pokud podchází EGR zaslep ho nebo vyměň jinak se ničeho nedobereš. Rozdílné hodnoty jednotka vždy vyhodnocuje jako vadu a šup do "nouze".
Odstraňte veškeré zjevné vady(uvolněné spoje, kabely, poškozené hadice a netěsnosti), napíchněte auto na VAG a zjistěte tlaky na turbu odtud bych začal. Od otáček se toho bez tlaku moc odvodit nedá. Pak srovnej zda jsou v limitu(hodnot je tu dost) a uvidíš.
Jestli motor spadne do "nouzáku" musí se zresetovat(vypnout klíček). Pokud se problém odstranil sám od sebe nebyl to dle mého nouzák. Pokud odpojíš čidlo tlaku a teploty nemá ŘJ důležité info a spadne do "nouze" to je normální. Pokud podchází EGR zaslep ho nebo vyměň jinak se ničeho nedobereš. Rozdílné hodnoty jednotka vždy vyhodnocuje jako vadu a šup do "nouze".
Odstraňte veškeré zjevné vady(uvolněné spoje, kabely, poškozené hadice a netěsnosti), napíchněte auto na VAG a zjistěte tlaky na turbu odtud bych začal. Od otáček se toho bez tlaku moc odvodit nedá. Pak srovnej zda jsou v limitu(hodnot je tu dost) a uvidíš.
NO kouak ze tu ma konecne nekdo poradny nazor co by s tim mohlo byt. By ne zajimalo co by jsi delal kdyby ti jednotka rekla ze mas tuto zavadu 00575-Snímač tlaku v sacím potrubí-regukační odchylka-náhodilá závada. A co by jsi s tim delal. Diky Lukastrojka píše:Chlapi mám pocit, že je tu trochu zmatek. Dle mého nemáte shodné problémy i to vypadá, že ani průvodní jevy nejsou stejné.
Jestli motor spadne do "nouzáku" musí se zresetovat(vypnout klíček). Pokud se problém odstranil sám od sebe nebyl to dle mého nouzák. Pokud odpojíš čidlo tlaku a teploty nemá ŘJ důležité info a spadne do "nouze" to je normální. Pokud podchází EGR zaslep ho nebo vyměň jinak se ničeho nedobereš. Rozdílné hodnoty jednotka vždy vyhodnocuje jako vadu a šup do "nouze".
Odstraňte veškeré zjevné vady(uvolněné spoje, kabely, poškozené hadice a netěsnosti), napíchněte auto na VAG a zjistěte tlaky na turbu odtud bych začal. Od otáček se toho bez tlaku moc odvodit nedá. Pak srovnej zda jsou v limitu(hodnot je tu dost) a uvidíš.
- octavka19tdi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 bře 2006, 12:13
Odpovědi: 0
S tim souhlasim,Ale nikdo nedokaze rict co to teda dela.Tento problem ma vice lidi ,ale jeste nikdo nenapsal jak to odstranil.trojka píše:......Jestli motor spadne do "nouzáku" musí se zresetovat(vypnout klíček). Pokud se problém odstranil sám od sebe nebyl to dle mého nouzák..........
Nebo to snad nejde odstranit

Ještě tlaky turba, ale asi jo, je špatná regulace. To už ale víš. Stará píseň: čidlo, hadice, ventil, vl. regulace-plechovka, táhla, lopatky, vyčistění, seřízení.
Napiš na čem. Sjeď tlaky turba, případně zásahy a úpravy. Zatím bych nic nekupoval, jen ověř funkce.
Potom bych začal na konci. Těsně před pádem, je třeba vědět zda regulace fyzicky pracovala(pohyb táhla od plechovky). Je třeba zatížit motor a přitom sledovat táhlo. Tento způsob regulace není progresivní tzn. že reakce na zvýšení tlaku by měla být vidět. Pokud dojde alespoň k nějaké reakci(mm) el. systém OK, pokud dojde k výrazné reakci(cm) je s největší pravděpodobností OK i celý systém regulace vyjma mechanického nastavení(šroubový spoj na táhlu).
Pokud to začalo dělat po chipu(SW), hoď jim ho na hlavu, pokud (HW)-"powerbox" seřiď ho.
Napiš na čem. Sjeď tlaky turba, případně zásahy a úpravy. Zatím bych nic nekupoval, jen ověř funkce.
Potom bych začal na konci. Těsně před pádem, je třeba vědět zda regulace fyzicky pracovala(pohyb táhla od plechovky). Je třeba zatížit motor a přitom sledovat táhlo. Tento způsob regulace není progresivní tzn. že reakce na zvýšení tlaku by měla být vidět. Pokud dojde alespoň k nějaké reakci(mm) el. systém OK, pokud dojde k výrazné reakci(cm) je s největší pravděpodobností OK i celý systém regulace vyjma mechanického nastavení(šroubový spoj na táhlu).
Pokud to začalo dělat po chipu(SW), hoď jim ho na hlavu, pokud (HW)-"powerbox" seřiď ho.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 206
- Registrován: 19 bře 2007, 14:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak závada je vyřešena.Musela se naprosto přesně nastavit plechovka na turbu, aby v klidu bylo turbo úplně zavřený. A ventil AGR byl totálně zanesenej, po vyčištení je vše OK, uuto už do nouzáku nepadá!Filas píše:Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady

Tak to se máš,mě to jde udělat a podívat se na to ve středu.Tak ti tiše závidím teda!Filas píše:Tak závada je vyřešena.Musela se naprosto přesně nastavit plechovka na turbu, aby v klidu bylo turbo úplně zavřený. A ventil AGR byl totálně zanesenej, po vyčištení je vše OK, uuto už do nouzáku nepadá!Filas píše:Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady

Nastaveni turba
To Filas.prosim te,jak ma byt nastaveno tahlo z plechovky?
renno.o píše:Tak to se máš,mě to jde udělat a podívat se na to ve středu.Tak ti tiše závidím teda!Filas píše:Tak závada je vyřešena.Musela se naprosto přesně nastavit plechovka na turbu, aby v klidu bylo turbo úplně zavřený. A ventil AGR byl totálně zanesenej, po vyčištení je vše OK, uuto už do nouzáku nepadá!Filas píše:Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady
Prosim te a kde ti to nastavili. V servisu nebo nejaky specialka.???
Mě vyčistl turbo jeden znýmý co opravuje auta a dělá úpravy.dnes jsem to měl v servisu a nezjistili mi žádnou závadu,regulace ok.Tak začínám věřit tomu,že už to může být zanesený KAT,nebo TLUMIČ,jak už to tu někdo někdy psal!
Odstranil už někdo tu závadu tímto způsobem,že vyndal kat,nebo měl zanesený tlumič?
Odstranil už někdo tu závadu tímto způsobem,že vyndal kat,nebo měl zanesený tlumič?