Jaké doporučíte otvírací tlaky trysek 764?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Díky za vysvětlení. Konečně jsme se dostali k jádru věci. Nechtěl jsem nikoho popudit. Právě že soudruzi u Bosche s tím nepočítali a proto mi sdělili ty hodnoty jaké jsem uvedl shora. Vím, že tady je pár lidiček, kteří mají s touto problematikou dost zkušeností a z tohoto důvodu jsem toto téma otevřel. Takže závěr zní: nainstalovat trysky ..764 do držáku 190 a druhý tlak nechat 300 a dál to neřešit?
Naposledy upravil(a) Dawe dne 02 dub 2007, 22:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

presne tak. ked mas drziaky v super stave vymen trysky skontroluj spodny tlak ci je 190 a na mechanike s vytlacnymi ventilami viac neries.....................
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Ještě jednou se omlouvám, ráno jsem to přehnal. Čekal jsem hned tuto odpověď. Ale není na škodu toto téma vzít více ze široka. Na čerpadle je hlava 11 mm včetně ventilků a vačky. Musel bych se podívat přesně na číslo čerpadla, ze kterého je. Držáky mají za sebou poctivých 130 tis.km podle servisní knížky.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

souhlasim s mvoleskem tez jsem skousel 22o a 190 a zmnena byla spis k horsimu
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Dneska vstřiky namontovány tlaky 190/300 bar. Funguje to slušně. Zdá se mi, že motor je pružnější a turbína se lépe roztáčí. Můj subjektivní pocit je, že auto lépe jede.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to je temner objektivni :D
gumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:58
Bydliště: Bukovník u Sušice

Příspěvek od gumi »

Skvělé když vozítko pěkně jede. Jen takovou technickou poznámku. Vyšší vstřikovací tlak zpožďuje předvstřik. Než se nafouknou vstřikovací trubičky to trvá o trochu dýl... Skutečně se nafukujou - piezo snímač strobolampy z toho snímá okamžik vstřiku.
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

gumi píše:Skvělé když vozítko pěkně jede. Jen takovou technickou poznámku. Vyšší vstřikovací tlak zpožďuje předvstřik. Než se nafouknou vstřikovací trubičky to trvá o trochu dýl... Skutečně se nafukujou - piezo snímač strobolampy z toho snímá okamžik vstřiku.
presne k voli tomuto musia byt tlaky nastavene +- 4 bary aby mal motor kludny chod a nemal velke rozdiely predvstreku na jednotlivych valcoch
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Ahoj, máte pravdu. Schválně jsem to zkusil s čerpadlem 10mm pístek. U tohoto čerpadla jasem jen upravil dávku a samozřejmě volnoběh. Pak jsem dal čerpadlo 11 mm pístek na původní nastavení z předchozího čerpadla. Vůbec to nefungovalo. Nastavil jsem předvstřik, seřídil dávku a volnoběh a krásně to funguje. Zaznamenal jsem v kopci nárust výkonu. prostě je to znát.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“