pise mi to chybu 550 rizeni pocatku vstriku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
medvedcabrooo
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 15:12
Bydliště: ostrava

pise mi to chybu 550 rizeni pocatku vstriku

Příspěvek od medvedcabrooo »

co to znamena? auto startuje dobre i za tepla i za studena ale nema to vykon chytra tryska je nova...co to muze byt? :? :? :?
Václav Žižka
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2007, 09:06
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Václav Žižka »

00550

Possible Symptoms :

Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Loss of Power
Starting Problems
Transmission in Emergency Mode

Possible Causes :

Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel
Air/Water in Fuel System
Injection Timing incorrect
Electrical Fuel Pump faulty

Possible Solutions :

Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel
Drain Tank and Fuel System
Check Fuel System for Air/Water
Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks
Check Electrical Fuel Pump
Check/Correct Injection Timing
Perform Basic Setting / Use TDI-Graph
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
medvedcabrooo
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 15:12
Bydliště: ostrava

n

Příspěvek od medvedcabrooo »

promin neumim anglicky (noteeth)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tu mas preklad z google translatora :) :
00550

Možné Príznaky:

Porucha kontrolka (MIL) ON
Strata moci
počiatočné problémy
Odoslanie v núdzovom režime

Možné príčiny:

Palivová nádrž nesprávne naplnený benzínom alebo bionaftu
Vzduch / voda v palivovom systéme
Vstreku nesprávne
Elektrické palivové čerpadlo vadné

Možné riešenie:

Skontrolujte, palivová nádrž pre benzínu a bionafty
Vypustite nádrž a palivový systém
Skontrolujte, či palivový systém pre vzduch / voda
Kontrola paliva prívodu aj odvodu na blokádu a úniky
Skontrolujte, či elektrické palivové čerpadlo
Skontrolujte / upravte vstreku
Vykonať základné nastavenia / Používanie TDI-Graph
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

a tu este CZ (LOL) :D :
00550

Možné Příznaky:

Porucha kontrolka (MIL) ON
Ztráta moci
Počáteční problémy
Předání v nouzovém režimu

Možné příčiny:

Palivová nádrž nesprávně naplněn benzínem nebo bionaftu
Vzduch / voda v palivovém systému
Vstřiku nesprávné
Elektrické palivové čerpadlo vadné

Možné řešení:

Zkontrolujte, palivová nádrž pro benzinu a bionafty
Vypusťte nádrž a palivový systém
Zkontrolujte, zda palivový systém pro vzduch / voda
Kontrola paliva přívodu i odvodu na blokádu a úniky
Zkontrolujte, zda elektrické palivové čerpadlo
Zkontrolujte / upravte vstřiku
Provést základní nastavení / Používání TDI-Graph
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
petrucio
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2008, 19:31
Bydliště: Č.B

Příspěvek od petrucio »

minulý týden jsem měl ten samej problem u OI TDI 66kw. Motor neměl výkon, šel velmi tvrdě, jako traktor, točil jen 2500ot. Jezdil jsem stim 2 dny, Pak se to samo srovnalo. Jediné, co jsem udělal, rozpojil jsem několikrát konektor, co vedou dráty do vstřik. čerpadla, a konektor čidla teploty, prostříkl kontaktolem. Od tý doby to zas jezdí jako dřív. Asi ňákej studeňák či co? :roll:
Octavia I. 66kw začátečník
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
to je porad ta A6? Vzdyt si mi rikal, ze jsi predvstrik nastavil na toleranci mezi -+2 ATDC ? Pokud ano asi mas bordel v zasuvce nebo nacaty ridici vstrik. Prostrikni si kontaktolem zasuvku od ridiciho vstriku , kdyz se postavis k autu ze predu, tak je to po leve strane u palivoveho filtru (kablik vede pod ventilovy dekl).

Btw: Jednou se mi to stalo taky a pomohlo mi odpojeni baterky na par minut a prostrik konektoru od te doby nic. Stejna chyba : symptomy (nouzak) bily dym za mnou jako od lokomotivy :-)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“