mTDI do GI?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

mTDI do GI?

Příspěvek od Machča »

swapoval nekdo tady mechanicky TDi do golfa I zajimalo by me co vsechno protebuju krom cerpadla prevodovky a vymenit kulisu proste co vas napadne THX
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přijeď se podívat do Mimoně, tam jedno mTDI v G1 vyhráva sprinty :D
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

ja uz nepotrebuju nic co hazi uhli :D jen jsem chtel vedit na co si pripadne dat pozor nebo co je treba udelat proste abych nic neopomel
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

potrebujes havne starej typ motoru. AHU nebo AFN
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Viděl jsem v G1 i novější typ, ale musejí se vyrábět držáky motoru.
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

jj to jsem chtel vedet jakej typ motoru abych to nemusel nejak brutalne upravovat
proste si chci nakoupit co je potreba aby v zime bylo co delat :)
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

zdar ja mam v g1 motor 1z,ahu, ale pasujou dva držáky po mensí uprave fakt malé, spodní sem delal komplet ,protože mam převodovku oct.Levý mě dal nejvýce práce :( jinak poloosi musíš obrat na dorazech kvuli homokynetákum je tam místo,moc to nechce. oktavku tam taky dáš ale moc prace hadice a (crazy) tak zatím zdar
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“