Mám několik otázek.Nedávno jsem koupil 525TDS a při zátěži jde z výfuku černý dým,nechal jsem zrepasovat turbo protože bylo už skoro K.O. a dávalo olej,ale pořád stejně kouří.Když je auto studený tak kolísají otáčky,to svědčí o tom že by mohlo být špatný čerpadlo,ale včera jsem zjistil že podtéká řídicí vstřik.Pokud se auto ohřeje kolísání otáček přestane,a je znát pouze sluchem,ale na otáčkoměru se ručička nehne,je to opravdu drobné kolísání.
Potřebuju se zeptat čím mám začít,myslim tím od nejmenších investic.
Jestli mám nejprve nechat změřit předvstřik(nekdo říkal že si to řídí jednotka sama,někdo zas ne),pak vyřešit ten tekoucí vstřik(jde to nějak opravit,případně tam dát podložku nebo musím koupit nový,nebo ho nechat zrepasovat?) a v nejhorším případě nechat zrepasovat čerpadlo.
Případně kde v Hradci Králové nebo okolí se někdo vyzná v dieselech a nebo repasují čerpadla a vstřiky???
Děkuju za rady
Rada ohledně BMW 525 TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Vyplatí se to nechat prohlédnout odborníkem, který disponuje orig. diagnostikou. Jeden s dobrými referencemi je tady:http://www.wmb.cz/index.php?pid=55
Jestli se ti ještě nepodařilo někoho sehnat tak zkus tyhle kluky jsou od Lytomyšle http://www.bmwpower.cz/