Megane pravá poloosa

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Megane pravá poloosa

Příspěvek od Martin.R »

Ahoj všem příznivcům těhle strojů. Dostal se mi pod ruku megane 2001 1,9dci a je na něm stržená pravá poloosa. Můj dotaz je jestli jde z převodovky (diferáku) nějak rozumně vyndat ta hřídel s tisícihranem? Jelikož se těmhle výtvorům francouzkejch inženýrů vyhýbám tak nevim jestli je to jako u normálních aut a dá se to vyrazit ven, nebo se musí půlit skříň.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Nikdo neví jestli jde ten unašeč vykopnout ven? Ať jsem na to trochu psychycky připravenej než to vezmu zase na dílnu.
Elektronika auta a technika........
776 829390
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já tu skříň dělal, ale ne u dCi, nemohu si vzpomenout jak to bylo.Je tam zajištovací kolík ? Možná použít systém JZD Chvojkovice brod a pojistit ji sváry/em/ :)
nepropadat panice...
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

No mě jde spíš o to že ze skříně trčí hřídel s tisícihranem a ten je orvanej, v poloose je díra taky s tisícihranem, taky orvanym a nechci dávat novou poloosu na orvanou hřídel, právě tu hřídel potřebuju vyndat ze skříně. Vařit se mi tam taky nechce, protože zkurvim gufero.
Elektronika auta a technika........
776 829390
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nezkurvíš, připrav vodu, navrtej ještě jednu díru na tu trbku od poloosy , zavař, zachlaď, z druhé strany a zase..atd. Když to nevyjde, rozbrusem to rozebereš a opravíš to profesiolnálně. Ale upozorni majitele, že ta nová hřídel plus práce mu naruší rozpočet.. Stejně je to nějaká past a je trošku divné, jestli tam byl kolík, jak se to mohlo omést.. :)
nepropadat panice...
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Právě že tam kolík nebyl, ale divný je to že v tý hřídeli díra na kolík je a v trubce není. Dělal jsem renaulta 5 a tam byl pružnej kolík prům. 6 a tady je aspoň 15mm :?
Elektronika auta a technika........
776 829390
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Asi tam něco na sebe nepasovalo..Ono v té díře byl totiž nejdřív velký kolík /pérová rozřízlá ocel/ a teprve v něm byl ten kolík co píšeš. A ten byl teprve zkrz dráž. hřídel a poloosu..Takže tam máš větší díru /ten velký tam není/než ten malý kolík..Ale zda větší poloosa u diesela měla větší kolík než benzin to už si nepamatuji, ale mám za to, že byly stejné, protože to byla vlastně jen pojistka..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“