Octavia 81 kw AHF-nejede-Log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
deco
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 21:40

Octavia 81 kw AHF-nejede-Log

Příspěvek od deco »

Prosím o zkouknutí logu, je to octavie dcery je z ní nešťastná.Nejede a neustále padá do nouzáku asi při 2500ot.Vyhazuje chybu 17958 plnicí tlak-reg.odchylka.Turbo bylo prý čištěno asi před 14dny a servisák ji auto předávál s tím ,že může být špatný N75 i hadičky.Auto při předání prý jelo dobře.Mám obavu jestli ji neodešla mezítím i váha vzduchu. logu nerozumím a dělal jsem ho poprvé,tak doufám,že jsem ho udělal dobře.Díky za posouzení.



http://leteckaposta.cz/124895035
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

vaha vzduchu je mrtva a divim se že ji to servisak dal aníž by to zkontroloval N75 a hadičky to je zaklad
Tiguan 2 2.0 tdi
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

vaha vzduchu mrtva urcite neni, tam problem nehladaj....
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

môj skromný názor,keď sa tak pozriem na ten log,tak je z neho úplne jasné to,že buď sú vadné hadičky k N75,alebo samotný ventil,pretože,ako náhle plniaci tlak dosiahol hodnotu 1,3 baru,ventil ho zredukoval na na 1,1baru a nasledne sa držal na hodnote okolo 1baru,takže druhé N75 kontrola hadičiek a další log,až potom uvidíme či je zlá aj váha vzduchu
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
deco
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 21:40

Příspěvek od deco »

Pánové, díky za posouzení.Mě je na tom divné,že to auto po vyčištění turba mělo zátach od nízkých ot. než to spadlo do nouzáku.Teď tam ten zátach není vůbec a ještě padá do nouzáku.Servisák jí říkal ,že pokud to bude zlobit dál po vyčištění turba,je potřeba zkontrovat N75 ,hadičky atd.Já jsem jí říkal,že má to auto dát znovu opravit,jenže raďte ženské (wallbash) ...
deco
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 21:40

Příspěvek od deco »

Dnes jsem závadu vyřešil,auto jede jako zamlada.Hadička od N75 k baňce byla napadrť.Až bude čas vyměním i všechmy ostatní.Jen mě zbyl nový N75 který jsem mezitím koupil.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ako som písal,kontrola hadičiek predtým než kúpiš nový ventil ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“