Octavia RS 1

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

aj vykon zmerany na brzde sa da ovplyvnit..a tdi a turbo benzin neporovnavaj,to sa neda,kto pozna tie motory tak vie kolko je max bezpecny tlak pre K04 a kolko paliva vedia dat 380ccm vstreky :roll:
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Pavel 37
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 11 bře 2011, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Hrady

Příspěvek od Pavel 37 »

Já to právě na TDIchip.cz řeším a mám z nich docela dobrý pocit. sice chtějí 12 000kč ale myslím že vědí co dělají.

Každý tu někoho haní. Tak poraďte někoho kdo mi udělá soft na turbo K04-023. Rád si nechám poradit
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Pavel 37 píše:Já to právě na TDIchip.cz řeším a mám z nich docela dobrý pocit. sice chtějí 12 000kč ale myslím že vědí co dělají.

Každý tu někoho haní. Tak poraďte někoho kdo mi udělá soft na turbo K04-023. Rád si nechám poradit
no zadara to nikto neurobi :D
pozri moj graf v sekcii grafy a posud sam
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Pavel 37 píše:Já to právě na TDIchip.cz řeším a mám z nich docela dobrý pocit. sice chtějí 12 000kč ale myslím že vědí co dělají.

Každý tu někoho haní. Tak poraďte někoho kdo mi udělá soft na turbo K04-023. Rád si nechám poradit
zitra jedeme do Profituningu na Slovensko ladit jedno auto .. A3 puvodne agu , jinak komplet motor 165kw + vyfuk , IC a nejake drobnosti tak uvidime co s tim vymysli , vyjde to na nejakych 12 500,- , jak dojedem tak napisu
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Libang to som zvedavy aj ja,hod tu potom aj graf,pripadne do SZ
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
R@ZOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 14 črc 2010, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od R@ZOR »

Pouze chipem to je temer nerealny, tech 300hp je s tema vetsima vstrikama a E85. ;-) Kdo neveri, at se zepta primo na TDIchipu.
Majitel skutecne ma Audi TT se kterym jezdi zavody, ale uplne seriovy neni ;-) Ted tam treba davali vetsi turbo..
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 02 zář 2012, 20:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

playboy píše:No tak když ti to doloží grafem z brzdy a ty u tý brzdy budeš stát, tak to možná tak bude ne? :)
Jinak znovu říkám, že v benzínech se nevyznám, takže nevím jestli je to možné. Jediné co vím je, že majitel sám má Audi TT 165kw série a má v něm určitě přes 300koní. Dejme tomu že je tam nárůst oproti sérii 60kw, což u nafťáka na extrem čip jde pomalu taky. Ano píšu pomalu- to znamená skoro :) U 96kw verze PD. Takže nevím jak ubenzína, ale na % ze 165kw je to menší nárust než u toho nafťáka.

Na 300koní je to nárust oproti sérii 35%, vážně nevím, ale u přeplňovanýho motoru to vidím reálně

Toť jen teorie, nevím. :?
156kW jenom chipem u 96kW PD
Obrázek
ne sranda :) u 96kW se chipem dostaneš k 170HP, záleží na jakým autě..
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Přesně tak, každý někoho haní, že něco od někoho slyšel že ten a onen to dělá špatně. Proč? On se ptal, já doporučil z mých dobrých zkušeností a ještě s tím, že pár známých s nima má také dobré zkušenosti... Tak co všichni haníte? JJ to PDčko bylo pro představu, dá se i 180k, ale záleží na kondici všech komponent :) Je to taky něco přes 35% nárustu u toho PD.

Ale jak říkám, nevím co dá u benzína turbo, ani vstřiky. Ale vše je to o osobní nebo obsáhlejší telefonické dohodě. Za mě prostě TDIchip doporučuji. Mám od něj chiplé Téčko už asi 100 000km, vše je na tom původní, najeto 260 000km. Spotřeba s 2,5TDI a 2t autem po Praze v klidu do 7l. Ostrá noha do 10l. Jede krásně, nandá to i spoustě osobákům (LOL)
Passat u něj odladěn na míru s hybridem, coolerem, výfukem, zatím mám ale sériové trysky, na jaře budu shánět /dávat/ Fratelli Bosio :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
ranosij
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 srp 2012, 13:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ranosij »

Na skodahome bylo vlakno jednoho manika, ktery upravoval RS benzin. Pokud se nepletu, tak tam bylo pres 300HP.

http://www.youtube.com/watch?v=ZH9P3HRV-QM
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Jo jenze ten tam mel.sileny.prestavby ...prevrtany to.mel.myslim dokonce.na dvoulitra.....
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
R@ZOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 14 črc 2010, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od R@ZOR »

To je tusim jeste s 1800 ale trosku vetsim turbem, atd.. :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“