1.9 tdi cordoba ciptunning

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

LuckyTDi píše:
Wena píše:
LuckyTDi píše: Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
NE to je zbytečně moc 50 max 55 mm vnitřní je uplně nejideálnější ;) vím o čem mluvím ...
Pod 55 bych nesel , na seriove turbo 55 je idealni. Jak jsem řekl , zaleží na velikosti turba a plánovaném ýkonu. Ikdyž vemu v potaz, že vstup je do IC 50mm , tak je hloupost davat 60mm na serii turbu.

nevidím duvod dávat 60 proč???????vždyt to je hromada vzduchu navíc...
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

LuckyTDi píše:
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
turbo bude VB+R520 => odhad 170+/370+
Seat Ibiza AFN 81 kW
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

potrebujes: minimalne 11mm hlavu do cerpadla, minimalne PP764, VBcko 200 na rotacke podla mna neda.......

jednohmotu s organikou , podvozok ...

velke sanie, , fmic, a brembo brzdy.. ver mi .
(mam take iste auto ako ty :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

mne staci nieco medzi 170-180.
doma uz mam
FMIC, velke sanie, race520, KW1, EBC redstuff oblozenie a jednohmota sa uz riesi. Vacsiu hlavu zatial neriesim.
Teraz zbieram informacie pre vedenie vzduchu. Ale asi bude najlepsie riesenie 55 mm.
Seat Ibiza AFN 81 kW
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Jestli chceš 170, dej VB vedení ti bude stačit 50 nebo origo z ARL. pokud chceš víc hybrid. Spojku dej přeobložit u organikou a uvidíš jak to bude lítat. Já mam na svém ARL origo trisky AL a jsem 210 hp zhruba :) vše je origo, jen tam mam hybrida do 230 ps a soft. Kdyby jsi měl zájem mohl bych ti hybrida nechat budu přestupovat na větší...
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

preoblozit si myslel seriovu dvojhmotu?
mne pre zaciatok bude stacit okolo 170 a aj tak mi nepasuje tvoje turbo nakolko mam srubovacie
Seat Ibiza AFN 81 kW
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dvojhmota bude KO po 500 km s krutakom nad 350Nm
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Ano nechat přeobložit lamelu. To turbo si myslím že by pasovalo, ale musel by jsi sehnat svody... Jinak ten hybrid má stejný svody jako VB :)
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

ciptuning
to je nejaka Ostravska obdoba chiptuningu ne? (LOL) (LOL) (LOL)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Schnapi píše:Ano nechat přeobložit lamelu. To turbo si myslím že by pasovalo, ale musel by jsi sehnat svody... Jinak ten hybrid má stejný svody jako VB :)
ale jemu ani seriove VB nepasuje. ma turbo ako passat
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Jé no jo on má vlastně rotačku... Ale předělat to jde, ale je to předělání ve větším rozsahu ... To záleží na investici :)
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

vobec nejde o to ze ma rotacku.
alh , asv, ahf su tiez rotacky a VB tam sedi .
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

A co tedy nepasuje?
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

to, ze afn ma turbo k zvodom srobovane 3 srobami ako passat. je v inej polohe ako turbo vo zvodoch.
navyse keby si ho tam chcel dat tak ti zavadzia drziak motoru kedze afn je uchytene UPLNE inak kedze je to motor inej rady ...


ja by som bol len rad keby sme sa tu vyhli tomu ze sa ludia so 100 percentnou istotou vyjadruju o veciach ktore na 100 percent nevedia.
potom sa moze stat ze niekto kupi VBcko a bude sa ho snazit narvat do passata.......
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

jo ták :) už to chápu :)
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“