první kontakty s TDI (i TDI clubem)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
první kontakty s TDI (i TDI clubem)
Mám asi 10dní O1 TDI 66kW AGR, turbo dle štítku KKK. Přijde doba, kdy budu odvážnější a začnu se v tom vrtat jako v předchozích vozech, ale zatím mne zkuste částečně vzdělat. Třeba turbo KKK - je s obtokem či naklápěčka ? Co specifikujete jako vadné, když už jsem zažil stav, že mi při zátahu upadl výkon a jelo to dál jakoby bez turba, po nastartování opět OK ? kamarád mi po diagnostice sdělil chybu "plnící tlak turba".
Vím, že toto je snad nejčastější téma v diskusi, ale málokdy diskuse končí jasným sdělením, např. OPRAVENO -chyba ta a ta.
díky od nováčka.
Vím, že toto je snad nejčastější téma v diskusi, ale málokdy diskuse končí jasným sdělením, např. OPRAVENO -chyba ta a ta.
díky od nováčka.
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Presne tak davalo sa ja mam vo svojom GIV r.v. 2001 motor 66kw s oznacenim ALH a ten ma naklapacie lopatky, mal som aj Cordobu r.v 2002 a tiez mala motor 66kw ALH takze urcite naklapacie lopaváha píše:ale dávalo,taky sem tomu nevěřil,když sem to slyšel poprvé...cupra píše:podla mna sa do 66 KW verzii nedavalo turbo s variabilnymi lopatkami,pokial ho už niekto nevymenil...

Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
abych ukončil debatu o typu turba : 038 145 701D KKK, dle Andre je 100% obtok. závada se mi neprojevuje pravidelně, včera 2x test do kopce skoro 4000ot - a nic. Myslím, že když se rozhodnu vyměnit N75 neudělám špatně.
Mj.,mám k němu načatou odřenou hadičku. Co může být následkem - propouštění nebo přisávání ? A následkem tohoto ?
Mj.,mám k němu načatou odřenou hadičku. Co může být následkem - propouštění nebo přisávání ? A následkem tohoto ?
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Je výměna N75 spojena s nějakým následným seřizováním, laděním, nebo jsou parametry přesné, že se jen vymění kus za kus (přesazení konektoru a tří hadiček)?
Ta přidřená hadice je ze strany, kde je sama (z protější strany jsou hadičky dvě, po 90st.), vede někam dolů, neví zatím kam, vzdělejte mě prosím.Díky.
Ta přidřená hadice je ze strany, kde je sama (z protější strany jsou hadičky dvě, po 90st.), vede někam dolů, neví zatím kam, vzdělejte mě prosím.Díky.
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Zvedám diskusi v tématu. Při obdobných problémech s padáním výkonu je v ostatních diskusích jako 1. varianta možné závady uváděno přidřené táhlo naklápění lopatek. Co je adekvátní tomuto mechanismu u nás - "obtokářů"? právě ten obtok? - opravte mě, jestli to nechápu. co je tedy na 1.místě jako možná vada v našem případě ? ucpaná nebo prasklá hadice ? která to je ? ta vycházející zpod vstupu do turba (opletená pr. asi 7,5mm ? vede do N75 ? SOS Andre, Huml atd.
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Dobrali jsme se snad závěru v SZ s Humlem a Andrem. Zveřejňuju i pro ostatní. :
Zvedám diskusi v tématu"První kontakt s TDi" z minulého týdne. Při obdobných problémech s padáním výkonu je v ostatních diskusích jako 1. varianta možné závady uváděno přidřené táhlo naklápění lopatek. Co je adekvátní tomuto mechanismu u nás - "obtokářů"? právě ten obtok? - opravte mě, jestli to nechápu. co je tedy na 1.místě jako možná vada v našem případě ? ucpaná nebo prasklá hadice ? která to je ? ta vycházející zpod vstupu do turba (opletená pr. asi 7mm co vede do N75 ? SOS Andre, Huml atd. :
obtokový turba na TDI jsou ovládaný přetlakem a ta hadička co popisuješ by měla být označená červeně(buď proužek na hadičce nebo takový červený kolečko na té trubičce ventilu, jak se nasazuje hadička) a je to přívod tlaku od turba pro regulaci
V hadičce je podtlak nebo přetlak? Propouští mi (prodřená). může po výměně nastat trvalá změna výkonu-myslím k lepšímu ? Mám svůj TDi 14dní, nesrovnával jsem s jiným TDi, jestli náhodou není moje trochu lenivé
Její propustnost zapřičiňuje špatnou informaci pro ventil (část tlaku pro ventil se po cestě ztratí únikem části množství procházejícího vzduchu) a ventil reaguje, jako by byl tlak nižší. Tím pádem ventil nesprávně reguluje. Dojde k překročení plnícího tlaku-ventil reaguje na nižší tlak, než je skutečný, tedy reguluje pozdě. Praděpodobně tedy N75 bude v pořádku, dostával špatnou informaci.
no jestli ti to padá do nouzáku a máš obtokový turbo, tak nejčastější závadou býva vadný ventil N75, je to taková kostka nad posilovačem do který vedou tři hadičky, vše za předpokladu, že ty hadičky jsou v pořádku
Zvedám diskusi v tématu"První kontakt s TDi" z minulého týdne. Při obdobných problémech s padáním výkonu je v ostatních diskusích jako 1. varianta možné závady uváděno přidřené táhlo naklápění lopatek. Co je adekvátní tomuto mechanismu u nás - "obtokářů"? právě ten obtok? - opravte mě, jestli to nechápu. co je tedy na 1.místě jako možná vada v našem případě ? ucpaná nebo prasklá hadice ? která to je ? ta vycházející zpod vstupu do turba (opletená pr. asi 7mm co vede do N75 ? SOS Andre, Huml atd. :
obtokový turba na TDI jsou ovládaný přetlakem a ta hadička co popisuješ by měla být označená červeně(buď proužek na hadičce nebo takový červený kolečko na té trubičce ventilu, jak se nasazuje hadička) a je to přívod tlaku od turba pro regulaci
V hadičce je podtlak nebo přetlak? Propouští mi (prodřená). může po výměně nastat trvalá změna výkonu-myslím k lepšímu ? Mám svůj TDi 14dní, nesrovnával jsem s jiným TDi, jestli náhodou není moje trochu lenivé
Její propustnost zapřičiňuje špatnou informaci pro ventil (část tlaku pro ventil se po cestě ztratí únikem části množství procházejícího vzduchu) a ventil reaguje, jako by byl tlak nižší. Tím pádem ventil nesprávně reguluje. Dojde k překročení plnícího tlaku-ventil reaguje na nižší tlak, než je skutečný, tedy reguluje pozdě. Praděpodobně tedy N75 bude v pořádku, dostával špatnou informaci.
no jestli ti to padá do nouzáku a máš obtokový turbo, tak nejčastější závadou býva vadný ventil N75, je to taková kostka nad posilovačem do který vedou tři hadičky, vše za předpokladu, že ty hadičky jsou v pořádku
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB