Příliš rychlý start motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příliš rychlý start motoru

Příspěvek od TomasH »

Mám takový problém u Octy TDI 81kW. Když ji startuju, tak chytá až příliš rychle, že se nestačí motor ani protočit, a ten start je dost tvrdý - zacuká autem, jakoby naskočily válce nerovnoměrně, to je asi tím, že je to až příliš rychlé. Startuje to tak za každého počasí i při -20:-) Je to asi opačný problém než u ostatních, že nechytá. Štve mě spíš to, že to zacuká autem, chci aby byl start motoru měkčí. Předvstřik je OK. Čím, by to šlo upravit? Díky.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

co znamená ok ? je tam celkem velká tolerance ..
určitě by pomohlo ho o něco změnšit
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Nevím přesně, ale změřím večer na vagu. Jaká je tam toleranceu toho předvstřiku? Na co všechno má předvstřik vliv?
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

TomasH píše:Nevím přesně, ale změřím večer na vagu. Jaká je tam toleranceu toho předvstřiku? Na co všechno má předvstřik vliv?
pouzi TDI graf a tam ti to pekne vykresli uz neviem presne ale su tam tri ciarocky tusim... cervena modra a zlta a malo byt to byt v strede do znamena na zltej tusim.

inak ked je predvstrik prilis velky prejavi sa to na hlucnosti motora ,zvysenej spotrebe oleja pripadne teda avizovanemu lepsiemu startovaniu motora.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Nemá někdo, nějaký jiný nápad krom předstřiku?
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

no ja teda neviem ale podla mna nieje na skodu ked to startuje prilis rychlo ...to je nahodou velke plus nenicis motor ani starter a to zacukanie motora by som mozno vydel v inych veciach co tak silenbloky motora niesu vybite?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Silentbloky jsou v pořádku. A to auto má najetých jen nějakých 90tis km. Chytne to strašně rychle, ale nerovnoměrně, jakoby čerpadlo nedalo v ten okamžik správně rovnoměrně palivo do vstřiků. Startuje to pořád ihned, ale pravda je, že někdy to nezacuká.
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

TomasH píše:Silentbloky jsou v pořádku. A to auto má najetých jen nějakých 90tis km. Chytne to strašně rychle, ale nerovnoměrně, jakoby čerpadlo nedalo v ten okamžik správně rovnoměrně palivo do vstřiků. Startuje to pořád ihned, ale pravda je, že někdy to nezacuká.
hmm... (wallbash) dost blby problem a co zhaviace sviecky?

alebo by to mohol robyt vstrik..skus skontrolovat pomocou VAGU rovnomernost chodu kanal 13 tusim
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“