
Obyčajná nafta+VIF vs Shell V-power
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Speeder píše:Za mě kdyby byl lacinější olej, tak olej+bezaromatik. To je pravý závodní palivo. Už se to ale pomalu přestává vyplácet při cenách oleje.
bezaromatik asi totál nesmysl jen to je takový zajímavý název že to chytne lidi že to nikdo nezná
při nejlepším fachčí jak acylpirin, když nepomůže neublíží

Kdyz mluvim za sebe, tak VIFuju uz 3 roky a jsem spokojenej.Na to co mam uz najeto a vstriky OK a to tam davam obyc. naftu + vetsi mnozstvi vifu nez je psany (v zime ale max tak jak pisou).Taky jsem driv jezdil na Shell (nez jsem poznal co je to za shit), Vervu, ale premiove palivo se da vyrobit daleko levneji. Z doslechu-prej tam stejne lejou vif, tusim ze me to nekdo rikal o Benzine, ale na litru si to ceni na 1Kc, coz je teda ranec. Nejlepe kdyby to nekdo mohl potvrdit/vyvratit.
Jinak plati co se tady uz napsalo....mame tady bordel a tankujem bordel....v AT, DE by se nic nemuselo resit
Jinak vse skladem
:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 831#553831
Jinak plati co se tady uz napsalo....mame tady bordel a tankujem bordel....v AT, DE by se nic nemuselo resit

Jinak vse skladem

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 831#553831
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vif, castrol, cernite, cokoliv, tak to fachčí
stačí si sdělat horní víčko na čerpadle je černé nebo hnědé podle toho kdo na co jezdí a při používání aditiv je čisté
u nás je jeden matematik trošku debil
tak je nestraný
a při jeho výpočtech spotřeby strážnice praha se to vyplatí aditivovat tím nejdražším vifem

stačí si sdělat horní víčko na čerpadle je černé nebo hnědé podle toho kdo na co jezdí a při používání aditiv je čisté
u nás je jeden matematik trošku debil
tak je nestraný
a při jeho výpočtech spotřeby strážnice praha se to vyplatí aditivovat tím nejdražším vifem


Vif používám asi 12let.Je to dobrá přísada,ale ted mám pocit ,že to zvyšuje kouřivost.A po přečtení vlákna o zasírání filtru DPF mě to jen potvrdilo.
Všimnul jsem si toho u Octy i BMW.
Ještě to testuju,ale zatím to opravdu tak vypadá.A nebo už VIF taky není co to bejvalo.Prostě nevím
Všimnul jsem si toho u Octy i BMW.
Ještě to testuju,ale zatím to opravdu tak vypadá.A nebo už VIF taky není co to bejvalo.Prostě nevím
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
ja mam zas opacny nazor ked natankujem na slovnafte auto je hlucnejsi vykon ide dolu a o dost spravim menej km a nie len ja a ostatny co piznam ked natankujem shel tak tak po prejdeni kusku ide auto cititelne lepsieFabia353ZZ píše:Tie akoze nove paliva od Shell su tie iste shit vyrobky ako predtym :je o iba marketing.Potrebuju iba dat najavo akoze aj oni nieco vyvijaju!!Prd makovy su to smejdi.Ja tankujem na Slovnaftke unas v Dubravke roky a nedavno som musel tankovat na shell samozrejme aj VIF ako vzdy a to auto zlenivelo uz len cakam kym to vyjazdim!A drahy su ako prasa!!!A to nehovorim o sluzbach 10 pracovnikov iba jedna zena za kasov 5 ludi na pumpe a kym som sa dostal k platbe tak to trvalo 20min..Ja shell nemusim a premiovym palivam unas neverim!!
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5030
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak od těch by jsme se mohli např.učit stavět dálnice. Za 12 měsíců 80km dálnice,za 10 dní 10km novýho asfaltu na mezinárodní silnici,silnice jak v Německu.Marek77 píše:Tak v Rumunsku jsem nikdy nebyl (a ani po tom moc netoužím), čili nemůžu soudit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ten Maxmotion jsem v zime zkousel , jen kvuli tomu ze zamrza az pri -27, aspon mi to tak rikali, ale zadny rozdil ve vykonu jsem nepocitil
. Jinak s tim Shelem - asi fakt stoji za hovno, jeden z prace jezdil jen na Shel (Passat B5,5) a po 4 letech mu nechtel jet, nadrz plna sracek a slizu, tandem po smrti + dokurveny spicku vstriku, takze celej slavnej Shell ho vysel na pekny prachy. Nevim jak jinde, ale tady u nas v Jihlave je jeste k tomu protivna a arogantni obsluha, proste Shell nebrat 


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A