Passat 1,9 tdi pd
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Passat 1,9 tdi pd
Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Zemní práce výstaba chodníků a zpevněných polch ze zámkové dlažby,zednické,malířské a natěračské práce Vysočina,Jihomoravský kraj po dohodě celá ČR--723257580
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Odpovědi: 0
Ahoj díky moc tím pádem je všecko jasný
jde jen oto zda se vyplatí oprava vůči ušetřeným penězům ????????
jde jen oto zda se vyplatí oprava vůči ušetřeným penězům ????????
Zemní práce výstaba chodníků a zpevněných polch ze zámkové dlažby,zednické,malířské a natěračské práce Vysočina,Jihomoravský kraj po dohodě celá ČR--723257580
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
jde o to,kolik toho najezdíš do opravy,já třeba ušetřil s ex fordem escortem tak 25tis. za léto a nic jsem na něm neopravoval,ale začalo sáknout těsnění a všechny hadice.Je pravdou,že jsme s tim jezdili pomalu i na hajzl 

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
nivim jak u TDI ale ja mam u JTD jediny problem ,ze olej zere gumicky na DRV a dost spini. ted mi to prestalo startovat a ja si hned myslel,ze to je tim,ze je pod 10 stupnu a debil sme zacal lit naftu a dneska to zaclo zdechat pri plnem tlaku cerpadla a bylo hned jasno prehodil sem DRV a auto startuje jak po masle.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Re: Passat 1,9 tdi pd
Já bych se vrátil k otázce:
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou
Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma
Je to hlavně o hlavě a strachu...
Tudíž předpokládám, že řeší MEŘO nikoli RO, nebo se mýlím?PM píše:Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou

Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma

Je to hlavně o hlavě a strachu...
GIV Variant TDi ???kW
Re: Passat 1,9 tdi pd
A spoustě času který tomu věnuješ, shánění výfritu, methanolu, vybudování "laboratoře" experimentování, čekání, spousta špíny, bordelu, nervů a zase toho času!Slavkov píše:Já bych se vrátil k otázce:
Tudíž předpokládám, že řeší MEŘO nikoli RO, nebo se mýlím?PM píše:Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou
Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma
Je to hlavně o hlavě a strachu...
Jo vyplatí se to

Mercedes-Benz W210 300D
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
už jsem najel na nejrůznější Biosračky (od benzinek) tak 250 tisíc a nic nepozoruju, motor má najeto bez 2tis 400... tak sakra kdypak už se to pokazí ?? 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- imakebiodiesel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 01 črc 2012, 12:28
- Bydliště: lu2 UK
Odpovědi: 0
Re: Passat 1,9 tdi pd
presne moja rec akorat ze tie usetrene peniaze malokedySlavkov píše:Já bych se vrátil k otázce:
Tudíž předpokládám, že řeší MEŘO nikoli RO, nebo se mýlím?PM píše:Ahoj kluci dá se s tímhle motorem jezdit na biodisel bez poškození nebo se na to mám vykašlat díky všem
Pokud opravdu řešíš BioDiesel alá Unicorn apod., tak to moc smysl nemá... co ušetříš na ceně za litr, to tam nacpeš zvýšenou spotřebou
Jinak PD není žádná stará k*rva, tudíž těsnění počítají s bio složkou a nevím o nikom komu by olej něco rozežral... na relativně novém autě
Pokud si budeš vyrábět domácí MEŘO z vyfritu alá Miloš ve svém "klackovém reaktoru", tak to smysl má...
Krizová ekonomika je následující: podélný PD motor dnes koupš za cca 10tkč, při ceně nafty cca 37kč, nákladech na meřo cca 17kč(přeháním ?) je rozdíl 20Kč/litr... 10tkč/20kč = 500 litrů... při spotřebě cca 7l/100km to dělá nájezd 7000km... tzn běžný uživatel to má cca za půl roku doma
Je to hlavně o hlavě a strachu...
skoncia v prasiatku na opravy aspon v mojom pripade
viac ako 100000km len na ciste bio