ATE vs ATE Power Disc

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak mám ty Power Discy 5 000 km a vše je ok. Je pravda, že se musí nejdřív trochu zahřát, aby brzdily, to je nezvyk, ale člověk si pak alespoň připadá jak v závoďáku (rofl)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

já jsem taky zatím maximálně spokojený. Jediná věc, která mě teda sere je ta, že dle mého subjektivního názoru díky těmto kotoučům desky o něco víc práší. Teda díky drážkám v těch kotoučích. Ale jak řikám, může to být jeno subjektivní pocit
sharkie5
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 21 bře 2010, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumín

Příspěvek od sharkie5 »

Míšánek píše:já jsem taky zatím maximálně spokojený. Jediná věc, která mě teda sere je ta, že dle mého subjektivního názoru díky těmto kotoučům desky o něco víc práší. Teda díky drážkám v těch kotoučích. Ale jak řikám, může to být jeno subjektivní pocit
ono taky záleží jaké desky na ně dáš :)
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Samozřejmě že na tom taky zásadně záleží, nicméně na nějaké kombinace jsem se vyprdl, zůstal jsem u jedné značky a dal jsem i klasické desky od ATE. Nevim jestli jsem udělal dobře, nicméně brzdit to brzdí dobře, jenom ta prašnost mě sere. Kor na BBSách s límcem :-)
sharkie5
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 21 bře 2010, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumín

Příspěvek od sharkie5 »

jj, jako volba dobrá, ale lepší máš kvůli tomu prachu ate ceramic
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Jn, o této variantě jsem už slyšel, bohužel pro mě ale pozděj než když jsem desky kupoval (LOL) Nicméně na tyto keramické desky jsem zas slyšel to, že jsou prý hlučnější když jsou studené a než se zahřejou, což je za normálních okolností a normálního provozu skoro pořád. Nebo máš s něma nějakou osobní zkušenost? Rád si vyslechnu více názorů ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hlasím, že po 15 000 km na Power Discích vše ok ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 787
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Já taky hlásím, mám na PowerDiskách a na destičkách ATE (desky 4mm) cca 120.000 km (noteeth) sice už drážky pomalu mizí jinak po celou dobu bez nakopání 8)

Jinak usuzuji podle nájezdu destiček ATE, který jsou první na těhlech kotoučích a mají nakrouceno 120 litrů a ještě maj tak kolem 4mm tak se jedná poměrně o dost tvrdou směs. Když jsem měl vše origo tak jsem na jedněch kotoučích obrousil dvoje desky v tomhle případě jeden kotouč jedny desky.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak hlásím, že po 46 000 km se mi rozsvítilo čidlo brzdového obložení. Zatím jsem na to koukal jenom zvenku a zarazilo mě, že pravá vnější je sjetá skoro na plech a na levý jsou já nevím, tři milimetry? Prostě česrtvě ukrojený čidlo. Je to normální?

Jinak přemýšlím, jestli nedat keramické destičky. Díky těm drážkám na Power Discích mám věčně zadělaný disky od brzdových destiček. Ale otázka je, jestli to má cenu dávat na jetý disky. Někdo zkušenosti v tomto ohledu?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ja mam,na power disc a desky ate keramic najeto 150tis a,pohoda a,hlavne to vubec nespini kola
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
variant
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2008, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od variant »

Já mám 312mm power disc a desky power pady a studený jsou slabší ale stačí párkrát zabrzdit a je to super . Mám najeto 26tis a bez problémů a to je nešetřím a desek je víc jak půlka. Brzdnej účinek super .
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“