ATE vs ATE Power Disc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak mám ty Power Discy 5 000 km a vše je ok. Je pravda, že se musí nejdřív trochu zahřát, aby brzdily, to je nezvyk, ale člověk si pak alespoň připadá jak v závoďáku 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
ono taky záleží jaké desky na ně dášMíšánek píše:já jsem taky zatím maximálně spokojený. Jediná věc, která mě teda sere je ta, že dle mého subjektivního názoru díky těmto kotoučům desky o něco víc práší. Teda díky drážkám v těch kotoučích. Ale jak řikám, může to být jeno subjektivní pocit
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
Jn, o této variantě jsem už slyšel, bohužel pro mě ale pozděj než když jsem desky kupoval
Nicméně na tyto keramické desky jsem zas slyšel to, že jsou prý hlučnější když jsou studené a než se zahřejou, což je za normálních okolností a normálního provozu skoro pořád. Nebo máš s něma nějakou osobní zkušenost? Rád si vyslechnu více názorů 
Nicméně na tyto keramické desky jsem zas slyšel to, že jsou prý hlučnější když jsou studené a než se zahřejou, což je za normálních okolností a normálního provozu skoro pořád. Nebo máš s něma nějakou osobní zkušenost? Rád si vyslechnu více názorů Já taky hlásím, mám na PowerDiskách a na destičkách ATE (desky 4mm) cca 120.000 km
sice už drážky pomalu mizí jinak po celou dobu bez nakopání 
Jinak usuzuji podle nájezdu destiček ATE, který jsou první na těhlech kotoučích a mají nakrouceno 120 litrů a ještě maj tak kolem 4mm tak se jedná poměrně o dost tvrdou směs. Když jsem měl vše origo tak jsem na jedněch kotoučích obrousil dvoje desky v tomhle případě jeden kotouč jedny desky.
Jinak usuzuji podle nájezdu destiček ATE, který jsou první na těhlech kotoučích a mají nakrouceno 120 litrů a ještě maj tak kolem 4mm tak se jedná poměrně o dost tvrdou směs. Když jsem měl vše origo tak jsem na jedněch kotoučích obrousil dvoje desky v tomhle případě jeden kotouč jedny desky.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Tak hlásím, že po 46 000 km se mi rozsvítilo čidlo brzdového obložení. Zatím jsem na to koukal jenom zvenku a zarazilo mě, že pravá vnější je sjetá skoro na plech a na levý jsou já nevím, tři milimetry? Prostě česrtvě ukrojený čidlo. Je to normální?
Jinak přemýšlím, jestli nedat keramické destičky. Díky těm drážkám na Power Discích mám věčně zadělaný disky od brzdových destiček. Ale otázka je, jestli to má cenu dávat na jetý disky. Někdo zkušenosti v tomto ohledu?
Jinak přemýšlím, jestli nedat keramické destičky. Díky těm drážkám na Power Discích mám věčně zadělaný disky od brzdových destiček. Ale otázka je, jestli to má cenu dávat na jetý disky. Někdo zkušenosti v tomto ohledu?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG