spojka ALH výměna za jednohmotu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

spojka ALH výměna za jednohmotu

Příspěvek od davemo »

Ahoj ještě než se do toho pustím tak bych potřeboval poradit čím vystředit tu lamu Miloš tu psal někde nějaký ořech prodloužený ale nevím číslo? měřil jsem pruměr otvoru lamely a je to 2cm.A ohledně poloos drží na M8 a nemusí se sundávat že?potom dotaz olej v převodovce se vypoušti nebo ne a ohledně toho hydlaulického válce povolím ty dva šrouby a hadičku neodpojím a po montážy nemusím ovzdušnovat je to tak Dík popř. na co si dát ještě pozor dík
Seat toledo rv04 66kw rotačka
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

lamelu vystredis cimkoliv,Poloosy se odsroubujou od prevodovky a na levej strane musis jeste odsroubovat svislak,hodis celou tehlici i s poloosou stranou. Valecek jen odsroubujes a pak se nic odvzdusnovat nemusi. olej se taky nevypousti ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 led 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od **Radek** »

Ahoj. Já to dělal nedávno. Takže, nápravnice dolů. Poloosy ven-odšroubovat po obvodě šrouby poloosy. Vypustit olej z převodovky. Pravý unašeč poloosy ven. Otři vnitřek od vazelíny, je tam ibus. Vytoč šroub a vytáhni z převodovky ven, neboj nic na tebe nevypadne. Pokud to neuděláš, ohneš si plech mezi motorem a převodovkou. A převodovka nepůjde lehce ven, protože to bude držet za ten plech. Odpojit konektor rychlosti z převodovky. Vypínání spojky 2 šrouby vytočit ven. Vyndat, někde pověsit ať něpřekáží. Lamelu si vystřeď prodlouženým ořechem, velikost nevím. Který ti tam padne, ten tam dej. Takže se bav!
Naposledy upravil(a) **Radek** dne 05 říj 2012, 18:24, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

**Radek** píše:Ahoj. Já to dělal nedávno. Takže, nápravnice dolů. Poloosy ven-odšroubovat po obvodě šrouby poloosy. Vypustit olej z převodovky. Pravý unašeč poloosy ven. Otři vnitřek od vazelíny, je tam ibus. Vytoč šroub a vytáhni z převodovky ven, neboj nic na tebe nevypadne. Pokud to neuděláš, ohneš si plech mezi motorem a převodovkou. A převodovka nepůjde lehce ven, protože to bude držet za ten plech. Odpojit konektor převodovky. Vypínání spojky 2 šrouby vytočit ven. Vyndat, někde pověsit ať něpřekáží. Lamelu si vystřeď prodlouženým ořechem, velikost nevím. Který ti tam padne, ten tam dej. Takže se bav!
??? :? :o
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 led 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od **Radek** »

Copak se ti nezdá? Já to tak dělal.
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

**Radek** píše:Ahoj. Já to dělal nedávno. Takže, nápravnice dolů. Poloosy ven-odšroubovat po obvodě šrouby poloosy. Vypustit olej z převodovky. Pravý unašeč poloosy ven. Otři vnitřek od vazelíny, je tam ibus. Vytoč šroub a vytáhni z převodovky ven, neboj nic na tebe nevypadne. Pokud to neuděláš, ohneš si plech mezi motorem a převodovkou. A převodovka nepůjde lehce ven, protože to bude držet za ten plech. Odpojit konektor rychlosti z převodovky. Vypínání spojky 2 šrouby vytočit ven. Vyndat, někde pověsit ať něpřekáží. Lamelu si vystřeď prodlouženým ořechem, velikost nevím. Který ti tam padne, ten tam dej. Takže se bav!


(LOL) (wallbash) proc to nedelat jednoduse kdyz to jde prece slozite
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Zbytečně složitý..já to dělal sám na zemi se 2 heverama a nic navíc jsem nesundaval..ale je fakt,,že ten plech dělal problém..
Octavia II RS
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kluci,proboha,ten plech za unasecem tam drzi na jednej M6, sunda se uplne snadno a pak tam nic neprekazi.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

To jsem nevěděl..dělal jsem to prvně..dolů to šlo samo,,ale zpět už nee..
Octavia II RS
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 led 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od **Radek** »

Každý si může zvolit postup jaký chce. Já to dělal na zemi. Jde to i jinak. Ale záleží na vybavení každého z nás. Na zvedáku je to o něčem jiném. Jestli to dělá sám, nebo s někým! jen si vrtněte :-) Sniper beru to, jseš zkušenější. Když to budu dělat po 10té, člověk přijde na vychytávky. Jinak je to na individualitě každého z nás. Od toho toto fórum je.
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jednou mi volal znamej,ze se pustil do spojky a ze to tam nemuze zaboha nacpat,ze vystreduje uz asi po 10ty lamelu a furt to nejde spojit s motorem. Samozdrejme ze plisek nesundal. Rikam jdi se vycurat, sundal jsem plech,drc a byla tam. Nechapu proc nekdo jak pise vejs sundava napravnici a unasece, (LOL) to mi pobavilo :D To je jako susit seno ve sklepu a chladit pivo na pude (noteeth)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

**Radek** píše:Každý si může zvolit postup jaký chce. Já to dělal na zemi. Jde to i jinak. Ale záleží na vybavení každého z nás. Na zvedáku je to o něčem jiném. Jestli to dělá sám, nebo s někým! jen si vrtněte :-) Sniper beru to, jseš zkušenější. Když to budu dělat po 10té, člověk přijde na vychytávky. Jinak je to na individualitě každého z nás. Od toho toto fórum je.
pohoda, au to budes delat priste,tak uz to sundavat nebudes
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Tady ten šroub že
Obrázek
Seat toledo rv04 66kw rotačka
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ano ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

super dík no myslím že s tím problem nebudu mít ale uvidíme zitra jak začnu panikařit jak něco nepůjde :D :D večer pisnu jak jsem dopad hoši dík ;)
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“