snímač tlaku a teploty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

snímač tlaku a teploty

Příspěvek od jipi »

auto VW Passat B5 81KW+chip.

Na VAGu mi ukazuje na kanále 10 -atmo 1000 aktual 938, vo VISe píšu že je zlý snímač.

Ako sa to teraz chová, turbo tlačí menej alebo viac??

Po prípade za akú čidlo to vymeniť?


Dakujem
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Podle toho co jsi napsal, tak 1000 je atmosferickej tlak, 938 je aktuální tlak v sání. Nevím podle čeho jsi poznal, že je čidlo tlaku vadný. Musíš napsat kdy to měříš a co vlastně chceš změřit, podle toho co jsi tam napsal jde poznat velký kulový. Navíc kontrola plnícího tlaku se provádí v kanále 11.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: snímač tlaku a teploty

Příspěvek od frantacech »

jipi píše:auto VW Passat B5 81KW+chip.

Na VAGu mi ukazuje na kanále 10 -atmo 1000 aktual 938, vo VISe píšu že je zlý snímač.

Ako sa to teraz chová, turbo tlačí menej alebo viac??

Po prípade za akú čidlo to vymeniť?


Dakujem
Pri vypnutem motoru , zapnutem zapalovani by se ty 2 cisla meli +- mala tolerance (mam pocit za 50) shodovat.

Za behu motoru bude atmosfericky - 1.cislo porad stejne a aktualni se bude menit dle plneni turba.

Jak pise Huml, ujasni co vlastne a jak testujes.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

testujem ten snímač

vo VISe je to napísané



log:
http://members.chello.sk/cappuccino/log.rar
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

V tom VISu sem to četl taky. Rozdíl 60mbar se mi nezdá tak velkej, aby se dalo říct, že je to čidlo vadný. Zkus trochu přidat plyn a zvednout otáčky jestli se tlak v poli 3 začne zvedat. Kdyby to čidlo ukazovalo tlak menší, turbo by ve skutečnosti dávalo tlak vyšší.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tech 60mbar bych nevidel nikterak tragicky, protoze nikdo nevi odkud jsi. 1000mbar je na hladine more. A tam urcite nejsi (protoze jinak by ses valel na plazi a nestoural se v motoru) :)

Mne to taky tak nejak +- keca a jsem z Prahy, ktera je cca 200- 300m.n.m.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“