automat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
automat
zdravím mám dotaz automat se nechce rozjet jakoby klouzala spojka jen otačky vylítnou ani na 1 ani R . je to passat 5st. na vagu vstupní ot. o a výstupní taky. může to být odtahem na n když došla nafta? cca 40 km a rychlost do 50? nebo je neco jiné v pr.... jinak bech chyb na převodovce a motoru.
oprava čerpadel, tdci, dci, hdi, cp1,cp2,cp3
722948691
722948691
Asi ste ju poskodili odtahom. Ale na dialku to nikdo nevie, co sa stalo.... Neporadi Ti nikdo, toto nie su standardne chyby. Takisto druhy raz napis presne chyby, nie len "vstupní ot. o a výstupní taky"... Co s nimi? Takto si mozeme len dom&slat. Olej netiekol?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
lubomt píše:Asi ste ju poskodili odtahom. Ale na dialku to nikdo nevie, co sa stalo.... Neporadi Ti nikdo, toto nie su standardne chyby. Takisto druhy raz napis presne chyby, nie len "vstupní ot. o a výstupní taky"... Co s nimi? Takto si mozeme len dom&slat. Olej netiekol?
lubo a jak se to má přesně tahat

Tak ako si pisal. Ja sim napisal "asi"... Kedze to auto nemam u seba, neviem odpovedat na otazku, preco zrazu nejde...
Vies, to je ako ked motor ide a zrazu nechce nakopnut.... Prečo.... To auto je u Neho, tak ho musite blizsie obhliadnut a dat podrobnejsie info

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
lubomt píše:Tak ako si pisal. Ja sim napisal "asi"... Kedze to auto nemam u seba, neviem odpovedat na otazku, preco zrazu nejde...Vies, to je ako ked motor ide a zrazu nechce nakopnut.... Prečo.... To auto je u Neho, tak ho musite blizsie obhliadnut a dat podrobnejsie info
lubo já chtěl jen vdět jak se má správně tahat auto s automatickou převodovkou abych taky někdy něco nepodlal,
tahám normál na neutrál a jedem pomalu padesát dík
Presne tak. Max 50-kou max 50km. Potom treba nechat vychladnu aspon pol hod, prevodovka sa totiz prehrieva
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 27 črc 2006, 07:13
- Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Asi mám nějakou zázračnou převodovku (4 st. automat). Před 6 lety (6.1.2006) mne táhli ze Semeringu až do Vídně cca 100 km.
Zařazen N, 50 jsme jeli zcela výjimečně, spíš 80 a dodnes převodovka jezdí jako nová
Byl to tenkrát risk jako prase, na dvě lana a po dálnici
Ale nebyla jiná možnost, odtahovku jsem měl pouze z Vídně (odtahovka byl kámoš a neměl krabičku na dálnici).
Tak když píše že jel cca 40 km a 50Km/hod, tak to už asi byla nějaká načlá.
Zařazen N, 50 jsme jeli zcela výjimečně, spíš 80 a dodnes převodovka jezdí jako nová

Byl to tenkrát risk jako prase, na dvě lana a po dálnici

Tak když píše že jel cca 40 km a 50Km/hod, tak to už asi byla nějaká načlá.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG

když zařadím d neměli by otáčky v převodovce být víc než nula?
tlak u chladiču jak svina povolil jsem trubku a stríkalo to všude.
kdyby byla řj převodovky ko práskne se na diagnostice?
dle vagu zátež ukazuje a ventily v převodovce ok i mechanicky.(vyzkoušeno)
oleju dost.
chyby v převodovce abs a motoru nic.
když hodí nouzák po vytočení do vysokých otáček tak při řadení s N na D kopanec to samé na R a jetě mě příjde že dopředu to jede na 4ku.
tlak u chladiču jak svina povolil jsem trubku a stríkalo to všude.
kdyby byla řj převodovky ko práskne se na diagnostice?
dle vagu zátež ukazuje a ventily v převodovce ok i mechanicky.(vyzkoušeno)
oleju dost.
chyby v převodovce abs a motoru nic.
když hodí nouzák po vytočení do vysokých otáček tak při řadení s N na D kopanec to samé na R a jetě mě příjde že dopředu to jede na 4ku.
oprava čerpadel, tdci, dci, hdi, cp1,cp2,cp3
722948691
722948691
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
na tom simeringu jsi asi vlétě nebyl co?carlos01 píše:Asi mám nějakou zázračnou převodovku (4 st. automat). Před 6 lety (6.1.2006) mne táhli ze Semeringu až do Vídně cca 100 km.
Zařazen N, 50 jsme jeli zcela výjimečně, spíš 80 a dodnes převodovka jezdí jako nová
Byl to tenkrát risk jako prase, na dvě lana a po dálniciAle nebyla jiná možnost, odtahovku jsem měl pouze z Vídně (odtahovka byl kámoš a neměl krabičku na dálnici).
Tak když píše že jel cca 40 km a 50Km/hod, tak to už asi byla nějaká načlá.
manis1 píše:když zařadím d neměli by otáčky v převodovce být víc než nula?
tlak u chladiču jak svina povolil jsem trubku a stríkalo to všude.
kdyby byla řj převodovky ko práskne se na diagnostice?
dle vagu zátež ukazuje a ventily v převodovce ok i mechanicky.(vyzkoušeno)
oleju dost.
chyby v převodovce abs a motoru nic.
když hodí nouzák po vytočení do vysokých otáček tak při řadení s N na D kopanec to samé na R a jetě mě příjde že dopředu to jede na 4ku.
Mala poznamka - ventily mozes skusat ako chces a nemusis vobec prist na to, ci je alebo nie je vadny. Ak je pripchaty, ani diagnosticky ani manualne na to nemusis prist. Inak co sa stalo Tvojej prevodovke, neviem
Naposledy upravil(a) lubomt dne 01 úno 2013, 09:11, celkem upraveno 2 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Blbne automat
Ahoj chlapci
Teraz v zime ked klesne teplota pod +5 stupňov tak mi pri radení z 2 na 3 vyletia otáčky asi na 1-2 sekundy, potom normálne preradí. Prejdem asi 3-4 km
olej sa zohreje a potom už radí zase hladko. Máte stým nejaké skúsenosti?
Dal som to na VAG ale nepíše žiadne chyby.
Na jar sa určite chystám na výmenu oleja a filtra k Lubovi do MT.
Ale čo zatial, môže sa niečo poškodiť?
dakujem
Teraz v zime ked klesne teplota pod +5 stupňov tak mi pri radení z 2 na 3 vyletia otáčky asi na 1-2 sekundy, potom normálne preradí. Prejdem asi 3-4 km
olej sa zohreje a potom už radí zase hladko. Máte stým nejaké skúsenosti?
Dal som to na VAG ale nepíše žiadne chyby.
Na jar sa určite chystám na výmenu oleja a filtra k Lubovi do MT.
Ale čo zatial, môže sa niečo poškodiť?
dakujem
Ahoj. Asi by som dlho neotalal a vymenil olej cim skorej. Lenze si nenapisal, ci mas Ferrari alebo Trabant 

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR