Váš názor Touareg v10 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to říkal kamarádovo strejda když mu kdysi v JZD na starý kolena dali 815ku Tatru místo 148ky.. Že do čtyřky lezl vlezeš jako do kuchyně, ale do tý krávy
vysoký se to nedá..

jinak kdo by se dneska zdržoval kávou :D
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
A6 a Q7 je nebe a dudy, jen servis je na Q7 podstatně dražší, navíc je to hroznej mastodont. Ideální pro Pražáky s dětma do školky. Touareg je lepší auto, s tím se aspoň dá jet do terénu. Za mě Touareg 3.0TDi. Nepočítej ale že budeš jezdit za 8-9l.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Mám Turka 3,0 a běžný provoz 8-8,5.Teď jsem jel v neděli za hustého Kopřivnice-Vizovice a za 7,4.
Jinak jistě.město s lehkou nohou 10-12,dálnice to samé
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

cosby píše:Mám Turka 3,0 a běžný provoz 8-8,5.Teď jsem jel v neděli za hustého Kopřivnice-Vizovice a za 7,4.
Jinak jistě.město s lehkou nohou 10-12,dálnice to samé
Já A6 reálně kombinovaná tak 9-10l. Město je pro tyhle auta žumpa, kolikrát tam mám i 13l, když jen popojíždím. Ale zase po dálnici člověk jede 180-200km/h a jede za 10l a pohodička.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Má cenu si koupit takové auto, kde je předpoklad žravosti a potom mít lehkou nohu, motor trápit jen aby se snížila spotřeba? Asi si to většina lidí kupuje z důvodů nízkého sebevědomí s úmyslen zaujmout a ne jako tahouna a pracanta, na což je to určeno, bohužel terén není zrovna jeho krédo.Je to pohledově pěkné, ale technicky průser..Ale kdo má na nové, pojezdit 2-3 roky patrně není problém...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

jericho-3 píše:Má cenu si koupit takové auto, kde je předpoklad žravosti a potom mít lehkou nohu, motor trápit jen aby se snížila spotřeba? Asi si to většina lidí kupuje z důvodů nízkého sebevědomí s úmyslen zaujmout a ne jako tahouna a pracanta, na což je to určeno, bohužel terén není zrovna jeho krédo.Je to pohledově pěkné, ale technicky průser..Ale kdo má na nové, pojezdit 2-3 roky patrně není problém...
To není jízda jen lechtání, prostě jedeš třeba 120km/h, někdy mám spotřebu nízkou, jen kvůli tomu že se prostě jet nedá, velký provoz.
7,8l jsme měl tudle ráno do Prahy, hustej provoz, večer zpět rychlejší jízdou a předjíždění 9-9,5l.
Já nemám rád slabá auta už z principu, proto jsem zkusil toto, nic jiného v tom není. Octa jela krásně, ale pro rodinu to auto nebylo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
Tak tak ve 25 se v tom pěkně sedí, ale po 30 je to velebnosti hnus, hlavně když někdo často vystupuje a nastupuje.

Podle mě na běžně ježdění, nikoliv na machrování před babama bez mozku (ty chytřejší zajímá kolik má amant nemovitostí, kreditek a jak často jezdí na dovolenou, ve starých A8, Q7, X6, X5 u nás jezdí na Moravě jezdí hochštapleři, svíti jim téměř všechny kontrolky, inu mají jen na poh. hmoty a úvěr za 30 p.a. ) je hodně dobrá Octavia II ve 4x4 1.9 TDI-byl jsem překvapen s jízdními vlastnostmi v zimě, zejména při vysokém sněhu je to obratnější a komplexně lepší než můj Forester v dieslu.

A hlavně je to kára za 200 tis Kč, díly za dobrý peníze, plno doplňků, člověk na tom pohopsá 2 léta a moc na tom neuletí.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Kornout píše:
jericho-3 píše:Má cenu si koupit takové auto, kde je předpoklad žravosti a potom mít lehkou nohu, motor trápit jen aby se snížila spotřeba? Asi si to většina lidí kupuje z důvodů nízkého sebevědomí s úmyslen zaujmout a ne jako tahouna a pracanta, na což je to určeno, bohužel terén není zrovna jeho krédo.Je to pohledově pěkné, ale technicky průser..Ale kdo má na nové, pojezdit 2-3 roky patrně není problém...
To není jízda jen lechtání, prostě jedeš třeba 120km/h, někdy mám spotřebu nízkou, jen kvůli tomu že se prostě jet nedá, velký provoz.
7,8l jsme měl tudle ráno do Prahy, hustej provoz, večer zpět rychlejší jízdou a předjíždění 9-9,5l.
Já nemám rád slabá auta už z principu, proto jsem zkusil toto, nic jiného v tom není. Octa jela krásně, ale pro rodinu to auto nebylo.
Jak vidím kde bydlíš, tak bych jezdil v obrněném Humru HI ale s tou otočnou věží...
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jear ewing píše:
Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
Tak tak ve 25 se v tom pěkně sedí, ale po 30 je to velebnosti hnus, hlavně když někdo často vystupuje a nastupuje.

Podle mě na běžně ježdění, nikoliv na machrování před babama bez mozku (ty chytřejší zajímá kolik má amant nemovitostí, kreditek a jak často jezdí na dovolenou, ve starých A8, Q7, X6, X5 u nás jezdí na Moravě jezdí hochštapleři, svíti jim téměř všechny kontrolky, inu mají jen na poh. hmoty a úvěr za 30 p.a. ) je hodně dobrá Octavia II ve 4x4 1.9 TDI-byl jsem překvapen s jízdními vlastnostmi v zimě, zejména při vysokém sněhu je to obratnější a komplexně lepší než můj Forester v dieslu.

A hlavně je to kára za 200 tis Kč, díly za dobrý peníze, plno doplňků, člověk na tom pohopsá 2 léta a moc na tom neuletí.
to snad nemyslíš vážne porovnávať škodu so subaru v škodovke som sa viezol X krát nadšení som teda s toho moc až tak nebol a kamoš si kupil teraz nove legacy 2.0 diesel a to je uplne iná kapitola teda .
BMW 330 ix
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

mám Imprezu combi 95 a v zimě to vyjede všude, OII 4X4 se může stydět.. centrál, el. okna, abs, airbagy tam mám taky... dokonce i ostřikovače světel.. :D
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

A co tak Land rover discovery3 ceny okolo 400 a vsetko co sa tu spomina tomu nesiaha v prejazdnosti ani po paty ;)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Martin Kanňuch píše:A co tak Land rover discovery3 ceny okolo 400 a vsetko co sa tu spomina tomu nesiaha v prejazdnosti ani po paty ;)
Discovery 2 je v terene lepšia u jeepov platí čím staršie tým v teréne lepšie .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ked tak je to nastejno ale v D2 nikdy nedosiahnes ten komfort co v D3 ;)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Uživatelský avatar
farkihome
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2011, 20:10
Bydliště: Skoda Superb 1.8 TSI, 118 kW, 7°DSG

Příspěvek od farkihome »

Turek so spotrebou 8-9 litrov nafty pri 3.0? tak to by som si pozrel. pod 11,9 v priemere som sa dostal iba raz. na 11,8! a to som skusal ine defenzivne skotaciny.mjazdil som 70 percent mimo mesto a 30 percent mesto. mozno dokonca 80 ku 20. to zralo aj travu pri ceste. ;)
Skoda Superb 1.8 TSI, 118 kW, 7°DSG
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

rudy5 píše:
jear ewing píše:
Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
Tak tak ve 25 se v tom pěkně sedí, ale po 30 je to velebnosti hnus, hlavně když někdo často vystupuje a nastupuje.

Podle mě na běžně ježdění, nikoliv na machrování před babama bez mozku (ty chytřejší zajímá kolik má amant nemovitostí, kreditek a jak často jezdí na dovolenou, ve starých A8, Q7, X6, X5 u nás jezdí na Moravě jezdí hochštapleři, svíti jim téměř všechny kontrolky, inu mají jen na poh. hmoty a úvěr za 30 p.a. ) je hodně dobrá Octavia II ve 4x4 1.9 TDI-byl jsem překvapen s jízdními vlastnostmi v zimě, zejména při vysokém sněhu je to obratnější a komplexně lepší než můj Forester v dieslu.

A hlavně je to kára za 200 tis Kč, díly za dobrý peníze, plno doplňků, člověk na tom pohopsá 2 léta a moc na tom neuletí.
to snad nemyslíš vážne porovnávať škodu so subaru v škodovke som sa viezol X krát nadšení som teda s toho moc až tak nebol a kamoš si kupil teraz nove legacy 2.0 diesel a to je uplne iná kapitola teda .

Subaru Forester 2.0 Diesel je moje nejhorší auto, už nikdy si nekoupím tento schit, příště jedině Deutsche wagen!

I přesto, že si Forester hraje na lesníka je v zimě děs hrůza jízdní vlastnosti-nemá uzávěrku na zadní nápravě (jak se jedno kolo začne točit, druhé se nehne ani za boha, stačí trocha ledu a nocuješ v autě), jezdím často na lyže a pokaď mě rolba vytahuje z parkoviště, tak mě to brutálně nasere (běžně jsem zaparkoval a odešel relaxovat na sjezdovku)
Má vyhřívaný palivový filtr a přesto mi nafta, každou zimu (-15 žádná extra zima) rosolovatí-skáče tedy jak kozel, naftu beru většinou Benzina a brutálně aditivuji cca. 4.ml na litr a stejně to nepomůže
Na diesla není žádná druhovýroba, pouze jen autorizovaný servis, obyčejní kluci, kteří toho umějí mnohdy více si s tím neporadí.

Dlouho jsem se pídil potom jak je možné, že Octavie II ve 4x4 si z výše uvedeným problémem poradí-má elektronickou uzávěrku na zadní nápravě, aspoň mi to bylo tak řečeno...

Outback to je odporná americká krabice, připomíná mi to jejich baby v MC drive jak sedí v big mac pick up, jediné co má do sebe tak je palubní deska.

Legacy OK, ale v automatu a 2.0 benzín
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“