Prosím o radu!! Kompresní tlaky O1, AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mamlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2010, 19:32

Prosím o radu!! Kompresní tlaky O1, AHF

Příspěvek od Mamlas »

Zdravím všechny, včera jsem si našel čas a změřil jsem si kompresní tlaky na mé O1, 81kw, AHF a trochu mě zarazily hodnoty který mě manometr ukázal. Jednalo se o 37Bar na všech válcích, což se mě zdá trochu moc. Postupoval jsem způsobem že jsem odpojil konektor od čerpadla, vymontoval jsen všechny žhavky, našrouboval měřák a tatík mi startoval tak dlouho dokud se hodnota nepřestela zvedat, cca 4-5s. Ke konci jak se to blížilo k té hodnotě 37bar se vždy rozblikalo i mazání. Těch 37bar tam nenatlakovalo hned ale zvedalo se to postupně. Mohl byste mi prosím někdo prozradit jestli postup i hodnoty jsou v pořádku. Nebo jsem dělal něco špatně? díky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když to do toho budíku bedeš pumpovat jak kompresorem tak ti z toho vyleze taková mamlasácká hodnota ;)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

4-5s si točil z motorom? budík ti neybuchol? (LOL) kompresné tlaky máš merať na jedno otočenie motora,nie na to koľko natlačí najviac..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A proč by měl budík vybouchnout? Při každym zdvihu musí přece bejt tlak stejnej ne?
Oct asv 2000, DieselPower
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

V principe si postupoval spravne aj v else je spomanuta tato veticka

"– Spouštěč nechte sepnutý tak dlouho, až tester již nebude ukazovat žádný nárůst tlaku. "
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

ale v navodu zrejme pouzivali testr,kterej zaznamenal jen nejvyssi dosazenou hodnotu a nescital je dohromady stejne jako kdyz to tlacis kompresorem
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

ked som daval zmerat tlaky na ahf tak mechanik tocil asi 2 -3 sekundy, nenechal len jednu otocku, pockal kym sa hodnota ustali, tlaky boli 30 30,5 30 30,5 baru za studena, bola to origo kufrik na meranie tlakou
Octavia 2 77kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takhle se to taky má dělat, zajímalo by mě jak by někdo zkoumal jedno otočení motoru startérem.
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

dělal jsi to dobře taky jsem točil cca 5-6sec až se měřák zastavil
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

tak to mas peknou kompresy,to musi startovat jak vino
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2011, 16:00

Příspěvek od FandaTDiček »

přesně, pokud ti to měří správně, tak to mu se říká zajeté TDi :-) já měřil na autě nejvíc 32... a měřil jsi to správně,točit, dokud to leze nahoru... když už se to moc nezvedá konec...
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jojo,nejak jsem nepochopil jak by to mohlo neco scitat,ten motor vic nikdy nenatlakuje a jak na 5tou otocku,tak na 50otacek
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tu nejde teraz o jednu otačku,tak by som to meral pri jeho motore ..ak má fakt 37b kompresiu tak to musí byť nový motor potom. a ani jemu samému sa to nezdá,takže niekde sa asi stala chyba,zlý budík?..;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mamlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2010, 19:32

Příspěvek od Mamlas »

Děkuji za odpovědi. Měřil jsem to originálním měřákem na kompresní tlaky naftových motorů koupený přes UNI-MAX, netvrdím že je to něco profi ale myslím že službu udělá. Samozřejmě ten budík nemusí ukazoavt správně ale důležitý bylo že konečný tlak byl ve všech válcích stejný. Jo a kdybych to měřil na jedno otočení tak bych naměřil tak 10Bar možná ani to ne.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně jak říkáš, hlavně, že je to stejné, měřák splnil svoji funkci a to je důležité... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“