Altík dobíjí málo..?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Altík dobíjí málo..?

Příspěvek od najmis »

Auto viz podpis..motor na provozní teplotu ohřátej vše off a při nastartovaným motoru měřák říká 13,8V (hm)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

a pri pridani plynu se to zvysuje?
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Neměl sem 2. při ruce nebo tak dlouhý kable k měřáku...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

podle me taky zalezi na stavu baterie, 13,8V mi prijde v poradku.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

To je v pohodě. Při plně nabitý baterce, což při ohřátým motoru může být, tak napětí z altiku klesá. Neni co dobíjet. Lepší je měřit za studena v zátěži, protože se aspon zjistí co je schopnej altik dát.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Tak mereno ted pred odjezdem do prace..venku 0C zapnul jsem webasto a hned nastartoval a merak 13,4V
Je to PD takze prihrev vody zhavkama nema a el. prihrev topeni 3x pojistka 50A mam off
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

s tim Webastem po startu pri studenym motoru by mel davat vic jak13,4V,hodnota by mela byt prea 14V
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

s tim Webastem po startu pri studenym motoru by mel davat vic jak13,4V,hodnota by mela byt pres 14V,ale nevim jestli i pri volnobehu
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zapni ventilátor a světla pokud ti napětí nespadne pod 13,5 tak se tím nezabývej ;)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Ventilator myslis na full-kvuli zatezi..;)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Mereno znovu, nastartovano, svetla,ventilator na 4ku a merak rika pouze 13V
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

A co máš za problém? Víš že měřak 100% ukazuje správně?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

No nezdaji se me ty hodnoty...;)Meraky mam doma asi 4 a 3 z toho habrujou...muzu se podivat na diag...
Jen kde najdu v diag. kolik dava altik a kdyztak i zatizeni svorky..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
milan59
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 19 zář 2008, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milan59 »

Pokud na baterce naměříš pod 14 V,tak je to málo (samozřejmostí je přesný měřák !!!).Je ale třeba změřit taky velikost proudu,co jde z alternátoru a napiš,jaký alternátor v tom autě máš.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Panky píše:... tak napětí z altiku klesá. Neni co dobíjet. Lepší je měřit za studena v zátěži, protože se aspon zjistí co je schopnej altik dát.
Nesmysl, nabíjení v autě probíhá tzv. metodou konstantního napětí (LOL)... prostě regler na altíku se snaží udržet pomocí buzení konstantní napětí na výstupu...



Jen tak pro pořádek vřele doporučuji rovněž změřit napětí na alternátoru... pak třeba zjistíš, že úbytek napětí je způsoben přechodovými odpory... ať již na + kabelu nebo na kostrách
Případný úbytek na + vodiči lze změřit velmi snadno a to zapojením + hrotu na + altíku a - hrotu na + baterky. V případě, že je tam přechoďák, tak čím větší proud (odběr), tím vyšší úbytek napětí... 8)

Co se přesnosti měřáků týká, tak každý "blbý multimetr za 99,- z Lídla" má přesnost naprosto vyhovující... samozřejmě v něm nesmí být vybitá 9V baterka (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“