výfuk Octavia 1.9 Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
výfuk Octavia 1.9 Tdi
zdravím, mám tu takovej dotázek. Loni v létě 2011 mi při cestě do chorvatska na krásné brněnské dálnici upadl výfuk. Urezlo to za katem. Naštěstí sme v pátek večer našli v brně ochotného mechanika, který nám to zavařil...
otázka je následující: po roce a půl se dá očekávat že už to zase nebude 100%, existuje nějaký dlouhodobý řešení jak to dát do kupy (samozřejmě nový přední díl výfuku s katem za 10 k není moc optimální)...
největší problém bude asi to místo těsně za katem, tam kde to před tím časem urezlo...
otázka je následující: po roce a půl se dá očekávat že už to zase nebude 100%, existuje nějaký dlouhodobý řešení jak to dát do kupy (samozřejmě nový přední díl výfuku s katem za 10 k není moc optimální)...
největší problém bude asi to místo těsně za katem, tam kde to před tím časem urezlo...
Octavia Combi 2002 ALH Ambiente chip cca 85 kw
já to řežu za katem, pak uříznu tu ohnilou rouru, to je max. 1,5cm a přivařim to k sobě. Ve sponě je to šoupnutý asi 5 cm, tak se ten kousek neposere. Akorát už ta roura bývá někdy chycená na začátku kde leze spony, protože se v ní drží bordel a po vytažení v může být dirka i tam.. Ale troufám si říct že po zavaření to u toho katu přežije výfuk, ne-li auto..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Mám auto z roku 97 a na tachu skoro 600k km (minimálně). Vyměněné už skoro všechno, ale výfuk origo.
Měnil se 1x vlnovec, 1x nebo 2x spona, asi 2x se vařil držák tlumiče, parkrát zavařená díra + nastavená trubka, ale nic co by volalo po výměně celého dílu.
Pár stovek za zavaření jednou za pár let je normální a být tebou, tak se tímhle vůbec netrápím.
Měnil se 1x vlnovec, 1x nebo 2x spona, asi 2x se vařil držák tlumiče, parkrát zavařená díra + nastavená trubka, ale nic co by volalo po výměně celého dílu.
Pár stovek za zavaření jednou za pár let je normální a být tebou, tak se tímhle vůbec netrápím.

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.