mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 233
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
My sme odvzušnovali tak, že ten odvzdušnovák bol zavretý. Jeden otvoril nádrž a počúval, druhý tlačil balónikom naftu. Pár krát postláčal balónik a potom uvoľnil termoventil na filtri a vyšla von pena. Utrel, dal termoventil naspäť a zase pumpoval. Ten druhý len počúval, ci ide nafta naspäť do nádrže
.Takto pár krát sme spravili a už to trebalo len natočiť 


Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 233
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
vypada to tak ze si mal pravdu (klop klop na drevo)rehak6co píše:Máš KO žhavičky jinak to neni možný, vyndej jednu po druhej a zkus je drátem od baterky tak do 5s musí svítit..
zhavice su uz vsetky vymenene za nove a po ich vymene startuje aj za studena pri cca +5C felda na brnk, jeden zhavic nezhavil vobec a ostatne 3 vypada to tak zhavili asi slabo. ako vidite zhavice mozu byt K.O. aj po 1-roku prevadzky
tu je dokaz:
start pred vymenou zhavicov:
http://www.youtube.com/watch?v=TuKVygpccTY
a start po vymene zhavicov:
http://www.youtube.com/watch?v=PBoNJKJp41M
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 233
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
Veď časom uvidíš, ako sa ti bude štartovať s klesajúcou teplotou
Potom môžeš pristúpiť k ďalším veciam
Ale ako hovorím, ja žhavím vždy len raz. A zatiaľ to naštartovalo stále, aj za zimy. Ale zasa každý motor je v inom stave
Jo, aj ja som tam mal Championky. Boli zrejme KO, tak som tam dal nové Championky. Nemal som však šťastie a narazil som na vadnú sériu. Všetki boli KO. Tak mi tam pri výmene dali origo Bosch
Nech sa darí ...




Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 233
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
Áno, stále len raz
Ďalšiou podmienkou je predvstrek, trysky, baterka a štartér
Takto sa tie žhaviče aspoň šetria. Veď komu sa to chce stále meniť, je tam aj tak nahovno prístup (ku niektorým) 



Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Jericho : No ja tam mám (som pozeral) ešte originál Bosch, takže fajn
Uhlíky som ešte nemenil. Na jar alebo v lete musím vyčistiť kontakty a spoje, lebo nevyzerajú bohvieako
Určite tam bude aj nejaký ten prechoďák
Ale zatiaľ problém so štartovaním nebol ani v mrazoch. Ale mne to nedá a musím to vyčistiť 




Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01