mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

ale palivova sustava je odvzdusnena mam taky balonik na hadicke pred cerpadlom ked povolim odvzdusnovak na cerpadle a stlacam ten balonik tak nafta hned cez ten odvzdusnovak tecie.
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Máš KO žhavičky jinak to neni možný, vyndej jednu po druhej a zkus je drátem od baterky tak do 5s musí svítit..
....320cd
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

My sme odvzušnovali tak, že ten odvzdušnovák bol zavretý. Jeden otvoril nádrž a počúval, druhý tlačil balónikom naftu. Pár krát postláčal balónik a potom uvoľnil termoventil na filtri a vyšla von pena. Utrel, dal termoventil naspäť a zase pumpoval. Ten druhý len počúval, ci ide nafta naspäť do nádrže :D .Takto pár krát sme spravili a už to trebalo len natočiť ;)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

zkus přidat tak na plnou nádrž 5 litru benzínu.. uv idíš sám, jak bude chytat... já ji měl úplně KO ( ségra ji nabourala a jela sní asi 6KM bez vody, dokud jsi nezačalo svítit mazání) tak jsem lil asi 10 na nádrž
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

rehak6co píše:Máš KO žhavičky jinak to neni možný, vyndej jednu po druhej a zkus je drátem od baterky tak do 5s musí svítit..
vypada to tak ze si mal pravdu (klop klop na drevo)
zhavice su uz vsetky vymenene za nove a po ich vymene startuje aj za studena pri cca +5C felda na brnk, jeden zhavic nezhavil vobec a ostatne 3 vypada to tak zhavili asi slabo. ako vidite zhavice mozu byt K.O. aj po 1-roku prevadzky
tu je dokaz:

start pred vymenou zhavicov:
http://www.youtube.com/watch?v=TuKVygpccTY

a start po vymene zhavicov:
http://www.youtube.com/watch?v=PBoNJKJp41M
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Žhaviče Ti odejdou velmi rychle, pokud máš opotřebované trysky, které rozprašují jako koštata a zastříknou na žhavičku a je po ní...Chce to dát nové trysky a je klid..
nepropadat panice...
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

Driver_1.9D bych řekl, že žhaví v +10 stupních nějak moc, 2x. To se potom nedivím, že mu odešly po roce žhaviče.
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Pavoucisit má pravdu ;) Ja žhavím vždy len raz. A to sú tam už cez 2 roky žhavky Bosch a zatiaľ no problem :)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

tak skusal som iba jeden krat zhavit pri vonkajsej teplote +7 a mal si pravdu stacilo tiez aj pri jednom zhaveni a felda nastartovala. a zhavice su znacky ISKRA a predtym myslim ze to boli CHAMPION-ky
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Veď časom uvidíš, ako sa ti bude štartovať s klesajúcou teplotou ;) Potom môžeš pristúpiť k ďalším veciam :D Ale ako hovorím, ja žhavím vždy len raz. A zatiaľ to naštartovalo stále, aj za zimy. Ale zasa každý motor je v inom stave :) Jo, aj ja som tam mal Championky. Boli zrejme KO, tak som tam dal nové Championky. Nemal som však šťastie a narazil som na vadnú sériu. Všetki boli KO. Tak mi tam pri výmene dali origo Bosch ;) Nech sa darí ...
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

a inak zhavis len raz aj ked su silnejsie mrazy? myslim tie pod -10
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky záleží, jaký je tam startér, lepší je origo Bosch, protože jsem se setkal s převodovým Palem, který to těžko zvládá a je tak na léto...Normálně upadlo napojení uhlíků...Jak se dále startovalo, šel do háje...
nepropadat panice...
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Áno, stále len raz :) Ďalšiou podmienkou je predvstrek, trysky, baterka a štartér ;) Takto sa tie žhaviče aspoň šetria. Veď komu sa to chce stále meniť, je tam aj tak nahovno prístup (ku niektorým) :D
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Jericho : No ja tam mám (som pozeral) ešte originál Bosch, takže fajn :) Uhlíky som ešte nemenil. Na jar alebo v lete musím vyčistiť kontakty a spoje, lebo nevyzerajú bohvieako :roll: Určite tam bude aj nejaký ten prechoďák :-D Ale zatiaľ problém so štartovaním nebol ani v mrazoch. Ale mne to nedá a musím to vyčistiť (noteeth)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

U toho startéru PAL pozor, jsou tam dva páry uhlíků natočených o 90 stupňů vůči sobě. Jeden pár se rád upálí a pak ten motor startéru sice běží, ale pomaleji a motoru se tak nechce moc startovat. Raději zaměnit za ten Bosch.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“