Problém ARL 1.9 TDI 4motion 2002

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

skoda píše:A co ten egr jak píše Acryll ?
Co zdech klapka? Není nějak přivřená?
vsechno zaslepeno odpojeno...
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

nikdo neví?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a asi ani vědět nebude... tohle se bude řešit hodně pracně. a startuje to ok? hned? jaké jsi tam dal ty nové střiky?
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

cest startuje to naprosto v pohode na první brnknutí uplna pohoda a dal jsem tam ALka
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

fungl nové ALka? předtím tam byly taky ALka?
a je to chiplé? od koho?
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

pokud se turbo nenafoukne na požadovanou hodnotu a n75 je nová, tak žeby vakuovka, prohryzané hadice nebo něco takového?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

Irka píše:pokud se turbo nenafoukne na požadovanou hodnotu a n75 je nová, tak žeby vakuovka, prohryzané hadice nebo něco takového?
jj N75 je nová a hadicky jsem tak menil ja mam strach ab to nebyla elektrika nebo neco takovího... nebo nevím nevíte někdo o hodně dobrym servisu na vysocine
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

dneska jsem skusil plynovej pedal a zas nic jinak k tomu nafukování turba nevím jelikož to dělalo i na seriov 110kw
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Můj tip některý ze vstřiků i když jsou podle diagnostiky OK. Ale prvně přeměř tlaky ve válcích
ktmdriver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 kvě 2011, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od ktmdriver »

Měl sem něco podobnýho na a4 96KW. Motor nastartoval, kouríl bílo a nešel po plynu až po nějakých 20s a až se roztočíl tak bez výkonu. Na diag. bez závad, samozdřejmě v měřených nedosažěn plnící tlak když se nechtěl roztočit..
Zkusil sem vše od tlaku paliva, výměně vstřiků, ori softu, váhy, jizdy bez výfuku, druhého tandemu,jizdu na vif, bez regulace turba - napřímo no prostě vše a nic.. Nakonec sem koupil motor, z něho vzal pouze hlavu bo to byla zástavba na příč uložená a od té doby jezdí jak raketa.
Už včera bylo pozdě..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky bych řekl, že podceňované dobře sedící ventily nevymrdané ve vodítkách mají velký vliv. Měl jsem obdobnou zkušenost, po překroužkování motoru, který měl min. 250000 km a namontování nové hlavy je motor v super kondici a to má možná už 150000 km po..Prostě jakmile je motor utažený , je to jiná káva.. :)
nepropadat panice...
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

MKTech píše:Můj tip některý ze vstřiků i když jsou podle diagnostiky OK. Ale prvně přeměř tlaky ve válcích
no jo ale bejt to vstikama tak to bude delat na jednejch a ne na starejch a pak vymenenejch...
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

ktmdriver píše:Měl sem něco podobnýho na a4 96KW. Motor nastartoval, kouríl bílo a nešel po plynu až po nějakých 20s a až se roztočíl tak bez výkonu. Na diag. bez závad, samozdřejmě v měřených nedosažěn plnící tlak když se nechtěl roztočit..
Zkusil sem vše od tlaku paliva, výměně vstřiků, ori softu, váhy, jizdy bez výfuku, druhého tandemu,jizdu na vif, bez regulace turba - napřímo no prostě vše a nic.. Nakonec sem koupil motor, z něho vzal pouze hlavu bo to byla zástavba na příč uložená a od té doby jezdí jak raketa.
dík za radu mam doma jedno ARL tak nevím zda ro vyměnit nebo skouset dal ale díky...
kebs
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 lis 2012, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Opočno

Příspěvek od kebs »

Kámoš měl něco podobného a mohlo zato taková kravina neměl dobře nasazenou trubku u toho chladiče vzduchu. Diag nic nepíše jo?
Fábia Combi (6Y5) 1,9 TDi, 74 kW, 101 PS, EGR off
kamikazecz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 19 zář 2008, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od kamikazecz »

kebs píše:Kámoš měl něco podobného a mohlo zato taková kravina neměl dobře nasazenou trubku u toho chladiče vzduchu. Diag nic nepíše jo?
jo tsk to nrvim musim mrknout zda neni nekde hadice jebla ale myslím ze to nikde nefouka a diagnostika nic neukazeje...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“