Toledo .... potřebuju poradit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Toledo .... potřebuju poradit
Ahoj chlapi. Plánuju přestavbu Seatu Toleda TDI 81 kW z roku 04. Chtěl bych vyměnit trysky, turbo, svody a mezichladič. Tak se vás tady chci zeptat, co bych tam měl dát za trysky, z čeho tubo, kdo by mohl přepsat mapy řídící jednotky a co všechno bych měl ještě vyměnit. Chtěl bych pokořit hranici 170 KW a dostat se k 500 Nm.A v neposlední řadě by mě taky docela zajímal cena, na kolik taková přestavba může vyjít. Dík za rady.
Bez sazí to nepojede..... 
co třeba zkusit toto http://race.dieselpower.cz/index.php?lang=cz nebo kontaktovat přímo Reeshu přes SZ
když něco podobnýho napíše člověk s 1 příspevkem, je to docela k smíchu. Jestli chces opravdu 230PS, tak te to vyjde opravdu draho a budes menit i blok motoru. Muj realnej odhad je, že do kila by ses se vsim potrebnym mohl vejít. A nebo je tu Libor Hanzal, ten v kooperaci se Stingrayem, ti to udělá za pulku na klíč, aspon v jednom ze svych prispevku neco takovyho psal. Ale to se musís zeptat jeho. 
Do kila? Myslíš jako do 100.000,- CZK nebo EUR? Jenom diferenciál schopném pobrat +500Nm bude stát 25.000,- CZK, náhony 15.000,- CZK, uložení nápravy 8.000,- CZK, převodovka 20.000,- CZK (2MQ350) + montáž 15.000,- CZK. Vynechám li nepodstatný detail že bude muset měnit tlumiče, unibaly, brzdy … což je sranda tak za 80.000,- CZK nejlevnější, tak do motoru zahučí tak za 500.000,- CZK. To není jenom o tryskách, chladiči, svodech … to začíná u filtru, pokračuje přes turbodmychadlo, kolem chladičů (a to jak vzduchu, vody, tak oleje 170kW bude topit olej neuvěřitelným způsobem) sáním, písty, klikou, palivovým čerpadlem, olejovým filtrem až po ty svody. Jako 170kW z 81kW aby to fungovalo déle než 50km to je celej motor znova! Jestli chce nechť se zeptá na http://www.bocek-motorsport.cz/korespondence.htm ty pánové jsou dvounásobní mistři ČR v dieslech a třetí ve dvoulitrech bez rozdílu paliva. Jestli někdo ví tak oni.scream píše:když něco podobnýho napíše člověk s 1 příspevkem, je to docela k smíchu. Jestli chces opravdu 230PS, tak te to vyjde opravdu draho a budes menit i blok motoru. Muj realnej odhad je, že do kila by ses se vsim potrebnym mohl vejít. A nebo je tu Libor Hanzal, ten v kooperaci se Stingrayem, ti to udělá za pulku na klíč, aspon v jednom ze svych prispevku neco takovyho psal. Ale to se musís zeptat jeho.
tantal píše:Do kila? Myslíš jako do 100.000,- CZK nebo EUR? Jenom diferenciál schopném pobrat +500Nm bude stát 25.000,- CZK, náhony 15.000,- CZK, uložení nápravy 8.000,- CZK, převodovka 20.000,- CZK (2MQ350) + montáž 15.000,- CZK. Vynechám li nepodstatný detail že bude muset měnit tlumiče, unibaly, brzdy … což je sranda tak za 80.000,- CZK nejlevnější, tak do motoru zahučí tak za 500.000,- CZK. To není jenom o tryskách, chladiči, svodech … to začíná u filtru, pokračuje přes turbodmychadlo, kolem chladičů (a to jak vzduchu, vody, tak oleje 170kW bude topit olej neuvěřitelným způsobem) sáním, písty, klikou, palivovým čerpadlem, olejovým filtrem až po ty svody. Jako 170kW z 81kW aby to fungovalo déle než 50km to je celej motor znova! Jestli chce nechť se zeptá na http://www.bocek-motorsport.cz/korespondence.htm ty pánové jsou dvounásobní mistři ČR v dieslech a třetí ve dvoulitrech bez rozdílu paliva. Jestli někdo ví tak oni.scream píše:když něco podobnýho napíše člověk s 1 příspevkem, je to docela k smíchu. Jestli chces opravdu 230PS, tak te to vyjde opravdu draho a budes menit i blok motoru. Muj realnej odhad je, že do kila by ses se vsim potrebnym mohl vejít. A nebo je tu Libor Hanzal, ten v kooperaci se Stingrayem, ti to udělá za pulku na klíč, aspon v jednom ze svych prispevku neco takovyho psal. Ale to se musís zeptat jeho.
Bez sazí to nepojede..... 
Humm a neladí Bočkům náhodou Dieselpower?tantal píše:Do kila? Myslíš jako do 100.000,- CZK nebo EUR? Jenom diferenciál schopném pobrat +500Nm bude stát 25.000,- CZK, náhony 15.000,- CZK, uložení nápravy 8.000,- CZK, převodovka 20.000,- CZK (2MQ350) + montáž 15.000,- CZK. Vynechám li nepodstatný detail že bude muset měnit tlumiče, unibaly, brzdy … což je sranda tak za 80.000,- CZK nejlevnější, tak do motoru zahučí tak za 500.000,- CZK. To není jenom o tryskách, chladiči, svodech … to začíná u filtru, pokračuje přes turbodmychadlo, kolem chladičů (a to jak vzduchu, vody, tak oleje 170kW bude topit olej neuvěřitelným způsobem) sáním, písty, klikou, palivovým čerpadlem, olejovým filtrem až po ty svody. Jako 170kW z 81kW aby to fungovalo déle než 50km to je celej motor znova! Jestli chce nechť se zeptá na http://www.bocek-motorsport.cz/korespondence.htm ty pánové jsou dvounásobní mistři ČR v dieslech a třetí ve dvoulitrech bez rozdílu paliva. Jestli někdo ví tak oni.scream píše:když něco podobnýho napíše člověk s 1 příspevkem, je to docela k smíchu. Jestli chces opravdu 230PS, tak te to vyjde opravdu draho a budes menit i blok motoru. Muj realnej odhad je, že do kila by ses se vsim potrebnym mohl vejít. A nebo je tu Libor Hanzal, ten v kooperaci se Stingrayem, ti to udělá za pulku na klíč, aspon v jednom ze svych prispevku neco takovyho psal. Ale to se musís zeptat jeho.

Dukes píše:Humm a neladí Bočkům náhodou Dieselpower?tantal píše:Do kila? Myslíš jako do 100.000,- CZK nebo EUR? Jenom diferenciál schopném pobrat +500Nm bude stát 25.000,- CZK, náhony 15.000,- CZK, uložení nápravy 8.000,- CZK, převodovka 20.000,- CZK (2MQ350) + montáž 15.000,- CZK. Vynechám li nepodstatný detail že bude muset měnit tlumiče, unibaly, brzdy … což je sranda tak za 80.000,- CZK nejlevnější, tak do motoru zahučí tak za 500.000,- CZK. To není jenom o tryskách, chladiči, svodech … to začíná u filtru, pokračuje přes turbodmychadlo, kolem chladičů (a to jak vzduchu, vody, tak oleje 170kW bude topit olej neuvěřitelným způsobem) sáním, písty, klikou, palivovým čerpadlem, olejovým filtrem až po ty svody. Jako 170kW z 81kW aby to fungovalo déle než 50km to je celej motor znova! Jestli chce nechť se zeptá na http://www.bocek-motorsport.cz/korespondence.htm ty pánové jsou dvounásobní mistři ČR v dieslech a třetí ve dvoulitrech bez rozdílu paliva. Jestli někdo ví tak oni.scream píše:když něco podobnýho napíše člověk s 1 příspevkem, je to docela k smíchu. Jestli chces opravdu 230PS, tak te to vyjde opravdu draho a budes menit i blok motoru. Muj realnej odhad je, že do kila by ses se vsim potrebnym mohl vejít. A nebo je tu Libor Hanzal, ten v kooperaci se Stingrayem, ti to udělá za pulku na klíč, aspon v jednom ze svych prispevku neco takovyho psal. Ale to se musís zeptat jeho.
To jo a řekl bych že docela dobře, nicméně 170kW není jenom o vstřikách a chipu ale kompletně překopaným autě. Proto je lepší to dát Bočkům kteří mají zkušenosti se stavbou závodních speciálů a ví co všechno. Dost pravděpodobně bude chip a vstřiky od dieselpoweru ... o tom žádná.
nestraš s takovíma číslamatantal píše:Do kila? Myslíš jako do 100.000,- CZK nebo EUR? Jenom diferenciál schopném pobrat +500Nm bude stát 25.000,- CZK, náhony 15.000,- CZK, uložení nápravy 8.000,- CZK, převodovka 20.000,- CZK (2MQ350) + montáž 15.000,- CZK. Vynechám li nepodstatný detail že bude muset měnit tlumiče, unibaly, brzdy … což je sranda tak za 80.000,- CZK nejlevnější, tak do motoru zahučí tak za 500.000,- CZK. To není jenom o tryskách, chladiči, svodech … to začíná u filtru, pokračuje přes turbodmychadlo, kolem chladičů (a to jak vzduchu, vody, tak oleje 170kW bude topit olej neuvěřitelným způsobem) sáním, písty, klikou, palivovým čerpadlem, olejovým filtrem až po ty svody. Jako 170kW z 81kW aby to fungovalo déle než 50km to je celej motor znova! Jestli chce nechť se zeptá na http://www.bocek-motorsport.cz/korespondence.htm ty pánové jsou dvounásobní mistři ČR v dieslech a třetí ve dvoulitrech bez rozdílu paliva. Jestli někdo ví tak oni.scream píše:když něco podobnýho napíše člověk s 1 příspevkem, je to docela k smíchu. Jestli chces opravdu 230PS, tak te to vyjde opravdu draho a budes menit i blok motoru. Muj realnej odhad je, že do kila by ses se vsim potrebnym mohl vejít. A nebo je tu Libor Hanzal, ten v kooperaci se Stingrayem, ti to udělá za pulku na klíč, aspon v jednom ze svych prispevku neco takovyho psal. Ale to se musís zeptat jeho.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
A zasa nevie niekto pochopit ze na zavodnom speciale sa dajak po ceste nemusi. skusil si na unibaloch jezdit po ceste v normalnom aute ? K voli 170 kw estw nemusi diesel na uniball ulozenie naprav a zaveseni. Ale kilko je naozaj pramalo.220-230 ps to by ale asi slo. ale najlepsia prevodovka by tam potom asi bola 6 kvalt s koncernu a krutak by som obmezdil na 450 Nm
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
BH motor … já to chápu, ale taky chápu že nacpat do auta postaveného na 81kW najednou 170kW je nejenom o motoru. Když se to auto umí rozjet musí se umět i zastavit a co víc musí umět i zatočit. Jestli si někdo myslí že ty sériové 280mm kotouče zabrzdí těch 170kW i při lehce sportovní jízdě tak je blázen! A pokud počítá s tím že podvozek bude stíhat tak bych mu doporučil sepsat závěť. Nic kromě 2MQ350 do toho auta nedáš a ta sotva unese těch 450Nm. Sériová převodovka ani omylem neunese 500Nm. Spojka pude do háje taky a můžeš se jenom vsázet jestli dřív než diferenciál. Nemluvě o náhonech který při prvním rozjezdu ukroutí … Jak říkám připravil bych si tak 500.000,- Kč a šel bych se poradit s Bočkama. Je to jenom můj osobní názor, já jsem taky ladil, ladil a pořád se něco sypalo … dokud jsem si nenechal poradit.BH motor píše:A zasa nevie niekto pochopit ze na zavodnom speciale sa dajak po ceste nemusi. skusil si na unibaloch jezdit po ceste v normalnom aute ? K voli 170 kw estw nemusi diesel na uniball ulozenie naprav a zaveseni. Ale kilko je naozaj pramalo.220-230 ps to by ale asi slo. ale najlepsia prevodovka by tam potom asi bola 6 kvalt s koncernu a krutak by som obmezdil na 450 Nm
Je mi to jasne. Ale je rozdiel jezdit na ceste kde je stredny vykon niekde pod 20 percent nominalu ako jazdit zavody kde je vykon nad 70 percent nominalu. Prevodovka brzdy a nahony z ARL pripadne ASZ Zadne brzdy s S3 vetrane a je po probleme. Clovek chcel predsa auto na dennodenne jazdenie nie na zavody. Nebud extremista. Do 200 000 CZK sa s touto zostavou a 220-230 ps asi zmesti, ked nebude kupovat nove veci na nahony a prevody
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Jsi si jistej že se udrží a nenaloží tomu? Protože ve chvíli kdy to udělá tak mu z toho něco upadne.BH motor píše:Je mi to jasne. Ale je rozdiel jezdit na ceste kde je stredny vykon niekde pod 20 percent nominalu ako jazdit zavody kde je vykon nad 70 percent nominalu. Prevodovka brzdy a nahony z ARL pripadne ASZ Zadne brzdy s S3 vetrane a je po probleme. Clovek chcel predsa auto na dennodenne jazdenie nie na zavody. Nebud extremista. Do 200 000 CZK sa s touto zostavou a 220-230 ps asi zmesti, ked nebude kupovat nove veci na nahony a prevody
problem by nastal keby sa tam dal samosvor. Pre zaujimavost 6 kvalt s3 /konstrukcne rovnaky/ 430 ps a 480nm a toci to do 7200 rpm a nic sa neodtrhne a nic sa nedeje. Turbo fukne 2,9 atm abs tlaku v overboost. les spojka je ina. Prevodovky 1,8t bez problemou jezdia z 400 nm a nic sa nedeje a pani tomu nakladaju aj na okruhoch. Len ak tam das samosvor tak potom to zacina.tantal píše:Jsi si jistej že se udrží a nenaloží tomu? Protože ve chvíli kdy to udělá tak mu z toho něco upadne.BH motor píše:Je mi to jasne. Ale je rozdiel jezdit na ceste kde je stredny vykon niekde pod 20 percent nominalu ako jazdit zavody kde je vykon nad 70 percent nominalu. Prevodovka brzdy a nahony z ARL pripadne ASZ Zadne brzdy s S3 vetrane a je po probleme. Clovek chcel predsa auto na dennodenne jazdenie nie na zavody. Nebud extremista. Do 200 000 CZK sa s touto zostavou a 220-230 ps asi zmesti, ked nebude kupovat nove veci na nahony a prevody
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Jasně máš pravdu že to jde řešit i za míň peněz a že spoustě lidí stačí že tam ten krouťák je ... no já jsem hovado co jezdí na krev a proto postupuju dle výše zmíněného schématu.BH motor píše:Je mi to jasne. Ale je rozdiel jezdit na ceste kde je stredny vykon niekde pod 20 percent nominalu ako jazdit zavody kde je vykon nad 70 percent nominalu. Prevodovka brzdy a nahony z ARL pripadne ASZ Zadne brzdy s S3 vetrane a je po probleme. Clovek chcel predsa auto na dennodenne jazdenie nie na zavody. Nebud extremista. Do 200 000 CZK sa s touto zostavou a 220-230 ps asi zmesti, ked nebude kupovat nove veci na nahony a prevody