CDI - LTO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
to se milis. kamos s mojim motorem hydrauliku zkousel a nemel problem.
CDI je stejny system jako JTD a vydrzi to sakra moc. to co sem vytahoval z trubek pred cerpadlem bylo fakt bahno. cerpaldo to sezralo a podrtilo. jediny co to dopaluje je DRV. uz mam 3 ucpane a nedrzi to dobre volnobeh
CDI je stejny system jako JTD a vydrzi to sakra moc. to co sem vytahoval z trubek pred cerpadlem bylo fakt bahno. cerpaldo to sezralo a podrtilo. jediny co to dopaluje je DRV. uz mam 3 ucpane a nedrzi to dobre volnobeh
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
musíš napsat kod motoru motory cr jsou rozdílné a dostaneš velmi rozdílní informace i protichůdné,bubisb1 píše:To je for, nebo je to myšleno vážně?????? Mám zkušenosti s motorem 2.9TD ten sežere všechno a v pohodě ale nemám zkušenosti z CDI - zkusit a oddělat motor se mi nechce
některé čerpadla se kazí, jiné tečou, nebo se kazí regulátory tlaku, sítko proti bublinám se ucpe,
třeba sikin napíše jak mu jtd stilo nechtělo jet a to samé stilo znám a tankuje jen meřo no problém, etylek jezdí taky ne meřo a trápí se jen s palivákem,
některí cr se začne srát po určitých kilometrech a palivo to neovlivní
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice