Felicia 1.9 - Rapotanie pri plno vytočených kolesách
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Už som si o tom prečítal pár fór. Napísané je to pekne, horšie bude povolovanie hrdzavých šróbov
A zistil som, že vnútorné kĺby sa ani nemenia. Stači len dať dole manžetu a vytiahnuť ale zaistiť proti vypadnutiu krúžkov. Teda povoliť čap riadenia, povoliť gulový čap. Predtým povoliť stredovú matku kolesa. Celé to odklopiť a vytiahnuť poloos. Bolo písané, že treba dať nové zaisťovacie krúžky, nové šróby, novú matku kolesa ... Takto nejak to bolo napísané
Fúúúúha to bude
A ten olej: prečo by som ho nenalial cez víko ventilov
Či to nieje ten istý olej ? Ale keď nebudem dávať dole vnútorný kĺb z prevodovky tak olej netreba vypustit. Ja by som ho len rozpolil tak, že dám dolu manžetu 
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
octavia66kw
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 zář 2010, 10:06
- Bydliště: Letohrad
pipo444 píše:Už som si o tom prečítal pár fór. Napísané je to pekne, horšie bude povolovanie hrdzavých šróbovA zistil som, že vnútorné kĺby sa ani nemenia. Stači len dať dole manžetu a vytiahnuť ale zaistiť proti vypadnutiu krúžkov. Teda povoliť čap riadenia, povoliť gulový čap. Predtým povoliť stredovú matku kolesa. Celé to odklopiť a vytiahnuť poloos. Bolo písané, že treba dať nové zaisťovacie krúžky, nové šróby, novú matku kolesa ... Takto nejak to bolo napísané
Fúúúúha to bude
A ten olej: prečo by som ho nenalial cez víko ventilov
Či to nieje ten istý olej ? Ale keď nebudem dávať dole vnútorný kĺb z prevodovky tak olej netreba vypustit. Ja by som ho len rozpolil tak, že dám dolu manžetu
olej nalit do motoru???? to neni dobrej napad
a kdyz to zvednes a budes delat jednu stranu, tak by ti ani nemel vytect, tusim ze ma hladinu okolo vstupu poloos.a pokud chces kloub davat v podbehu(nevyndavat poloosu ven), tak samo ze nemusis ani oil z prevodovky vypoustet... i kdyz ja ho teda nikdy nevypoustim, mam kastrol a to co vytece tam maximalne pres puncochu procedim zpet...
Ja tiež nemôžem vedieť všetko
Áno, najprv jednu stranu a potom druhú stranu. Ja som to myslel tak, že vytiahnem celú poloos von, ale vnútorný kĺb nechám v prevodovke ( teda vytiahnem poloos len po ten trojramenný kríž ). A potom vo sveráku vytiahnem poloos z vonkajšieho kĺbu. Dám nový zaisťovací krúžok, novú manžetu a nový vonkajší kĺb. Tiež radšej dám novú náplň aj manžetu na vnútorný kĺb. Radšej kúpim origo manžety aby niečo vydržali
A tak isto aj druhú stranu
Ešte by som sa rád dozvedel pár vecí
: Naruším nejako geometriu ( ktorá bola robená )
A ak poznáte, akú značku kĺbov odporúčate
Len origo ? Za odpovede ďakujem 
Áno, najprv jednu stranu a potom druhú stranu. Ja som to myslel tak, že vytiahnem celú poloos von, ale vnútorný kĺb nechám v prevodovke ( teda vytiahnem poloos len po ten trojramenný kríž ). A potom vo sveráku vytiahnem poloos z vonkajšieho kĺbu. Dám nový zaisťovací krúžok, novú manžetu a nový vonkajší kĺb. Tiež radšej dám novú náplň aj manžetu na vnútorný kĺb. Radšej kúpim origo manžety aby niečo vydržali Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Našiel som kĺby GLO : http://www.autodiely-eshop.sk/autodiel/ ... menu=25055 Je to talianska firma. Ešte tu mám GSP : http://www.autodiely-eshop.sk/autodiel/ ... menu=25106 Aké máte s nimi skúsenosti, postrehy ? Ďakujem
Len neviem, ktorý tam má ísť. Ten GLO je z kategórie rv. 1994-1998 a ten GSP je z rv. 1998-2001. Ja mám rok výroby 11*98. Neviete poradiť ? Alebo je to zajedno ? Na tom GLO nie je vykreslený závit, tak neviem či by tam mohol ísť. Aj keď si myslím, že tá matka má byť na každých kĺboch
Dík
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR